Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний дрібний (ямковий) ремонт проїзної частини автомобільної дороги по вул. Папаніна в с. Шолохове Нікопольського району Дніпропетровської області»
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2021-03-22-002138-b e5d8cb5bedbd406a81fb35725759921a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брітенков Ігор Володимирович

+380566760301 sneider88@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва виконавчого комітету Покровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34611037
Місцезнаходження: 53300, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна, 48
Контактна особа: Брітенков Ігор Володимирович
+380566760301
sneider88@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2021 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 01 квітня 2021 13:16
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний дрібний (ямковий) ремонт проїзної частини автомобільної дороги по вул. Папаніна в с. Шолохове Нікопольського району Дніпропетровської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53254, Україна, Дніпропетровська область, с. Шолохове Нікопольського району, вул. Папаніна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яноста) банківських днів, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника, згідно з актами Кб-2В та наданими ним рахунками, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2021 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2021 14:23
Проєкт договору
22 березня 2021 14:23
Вимоги

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-22-002138-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015", Код ЄДРПОУ:39675226
Дата подання: 08 квітня 2021 11:30
Неправомірне відхилення пропозиції учасника
Замовником була відхилена пропозиція Учасника ТОВ БК «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Учасник не погоджується з відхиленням нашої тендерної пропозиції.
1) Щодо ненадання договорів оренди до кінцевого власника техніки
Згідно з умовами оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі учасники мали надати довідку, за формою визначеною у Додатку 6 до Вимог, що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій, необхідних для виконання усіх робіт за Договором про закупівлю.
На підтвердження зазначеного в довідці обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) учасники мали надати:
1. Копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, транспортних засобів та/або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності.
2. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються:
- Завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машини, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)
- Оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інших осіб) будівельних машини, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспортних засобів та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт.
Так, у встановлених умовах не має вимоги надання договорів оренди до кінцевого власника техніки, будівельних машин, транспортних засобів та ін. Також, умвови оголошення не містять окремих вимог щодо надання листів-підтвердження від власників щодо використання техніки, будівельних машин, транспортних засобів та ін., а навпаки містять сполучник «або», що означає те, що учасники мали право подати лист підтвердження або від орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інших осіб).
Натомість, учасником було повністю виконано всі вимоги замовника. Учасником надано свідоцтва про реєстрацію техніки, будівельних машин, транспортних засобів та ін., Договір №25/03/21 від 25 березня 2021 року про надання послуг будівельного автотранспорту та механізмів між ТОВ БК «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» та ТОВ «ДОМІНАР ПЛЮС 2016», як це і вимагалося, та лист-підтвердження від ТОВ «ДОМІНАР ПЛЮС 2016».
Додатково зазначаємо, що якби замовник мав не меті зазначити вимогу про надання договорів до кінцевого власника техніки, він мав змогу встановити чітко такі вимоги. Так, як це робить, наприклад, Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, в своїй тендерній документації окремо прописує вимоги щодо надання таких договорів:
«У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт) на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).»

У даному випадку це схоже на маніпуляції та приховані загадки.

2) Щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Згідно п. 7 розділу Ш Вимог до предмету спрощеної закупівлі, «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
У вищезазначеному пункті не встановлено чіткої вимоги в якому вигляді учасники повинні надати інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Учасником у складі пропозиції міститься договірна ціна, пояснювальна записка, локальних кошторис, підсумкова відомість ресурсів та розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Так, у локальному кошторисі міститься уся необхідна інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.

Щодо оголошення ТОВ «СК МАГНАТ» переможцем процедури закупівлі
Учасником ТОВ "СК МАГНАТ" завантажено всі документи у форматі «.p7s», що не було передбачено документацією. У такому випадку, на prozorro.gov.ua ТОВ "СК МАГНАТ" не завантажив жодного документу, який вимагався замовником. Формат «.p7s» передбачає завантаження файлу, та перевірка його цілісності на сторонньому ресурсі, а тільки потім, за допомогою cайту https://czo.gov.ua/ з’являється можливість завантаження документу у форматі «.pdf», який вже не буде містити будь-яких підписів.
Згідно п. 2, Розділу ІІІ Вимог до оголошення міститься вимога завантаження Усіх файлів у форматі «.pdf».
Також зазначаємо, що ТОВ "СК МАГНАТ" мав змогу підписати файл ЕЦП/КЕП та надати документи у форматі «.pdf» з файлами підпису у форматі «.p7s», що не було б суттєвим порушенням вимог замовника.
Тому учасником ТОВ "СК МАГНАТ" порушену вимоги у цій частині і можна вважати, що ТОВ "СК МАГНАТ" не завантажив жодного документу.

Також, учасником ТОВ «СК МАГНАТ» у довідці Вих. №29/03-04-13 від 29 березня 2021 року не зазначена версія програмного комплексу в якому учасником здійснено розрахунок договірної ціни, чим порушено вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Учасником процедури закупівлі ТОВ «СК МАГНАТ» надано інформацію про залучення субпідрядної організації ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД», також надано інформацію про працівників субпідрядника, проте лист-згоди від працівників субпідрядника надано не у встановленій Вимогами до оголошення формі, що є порушенням встановлених до закупівлі вимог.

Так з усього вище зазначеного можна зробити висновок, що Замовник має упереджене ставлення до деяких учасників, відхиляючи за приховані непрозорі вимоги ТОВ БК «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» та «закриття очей» на невиконання чітких вимог ТОВ «СК МАГНАТ».

У частині першій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» мітяться принципи за якими здійснюються закупівлі, а саме:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши пропозицію ТОВ БК «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» та обравши переможцем ТОВ «СК МАГНАТ» Замовником було грубо порушено декілька основних принципів здійснення закупівель, а саме:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.


Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем ТОВ «СК МАГНАТ» та відхилення ТОВ БК «МАГІТСРАЛЬ СЕРВІС 2015» та провести повторну неупереджену перевірку поданих у складі пропозицій документів.
ТОВ БК «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» залишає за собою право згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» оскаржити прийняті рішення у судовому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2021 16:26
Керуючись вимогами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу за організацію та проведення спрощеної закупівлі, що затверджене наказом начальника УЖКГ та будівництва від 17.04.2020 № 52 ОД, учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.

1. Надати учаснику ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» (код ЄДРПОУ 39675226) відповідь про причини невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» («Поточний дрібний (ямковий) ремонт проїзної частини автомобільної дороги по вул. Папаніна в с. Шолохове Нікопольського району Дніпропетровської області»), ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-22-002138-b.
Учасник ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» не погодився з дискваліфікацією та надіслав вимогу стосовно неправомірного відхилення пропозиції у закупівлі з зазначенням конкретних причин, а саме:
1) Щодо ненадання договорів оренди до кінцевого власника техніки;
2) Щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
3) Щодо оголошення ТОВ «СК МАГНАТ» переможцем процедури закупівлі.

Уповноваженою особою УЖКГ та будівництва всебічно, об’єктивно та в повній мірі розглянуто вимогу та повідомляє Учасника ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» про наступне з вищезазначених у вимозі причин:

1) згідно частини 7 статті 14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мали право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Учасник ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» не звертався до Замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та щодо вимог до предмета закупівлі, отже був повністю згоден з усіма вимогами Замовника, що були передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі.
Це стосується, в тому числі, п. 1.2, 1.3 Додатку 1 Вимог до предмету спрощеної закупівлі в якому Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасником надаються:
«2. Копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, транспортних засобів (на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6 до Вимог, транспортні засоби, будівельні машини), та/або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності
3. Якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за формою зазначеної у Додатку 6 до Вимог) – не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються:
- завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інших осіб) будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів, щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспортних засобів та ін. для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін надання послуг».

На виконання п. 1.2 Додатку 1 Вимог до предмету спрощеної закупівлі Учасником ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» у складі пропозиції надано копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, транспортних засобів (на усі вказані у довідці №2Т/3 від 26.03.2021, складеній за формою Додатку 6 до Вимог, транспортні засоби, будівельні машини), що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності, серед іншого на:
- асфальтоукладач ABG TITAN 6820 (свідоцтво серія ЕЕ № 043850, власник Лиса Людмила Георгіївна, ІПН 2148616205);
- компресор ЗІФ-55 (технічний талон серія ТДП № 3435, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- самоскид КРАЗ 6510 (свідоцтво серія АЕС № 330841, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- самоскид КРАЗ 6510 (свідоцтво серія АЕС № 330847, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- самоскид КРАЗ 65101 (свідоцтво серія АЕС № 330843, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- самоскид КРАЗ 6510 (свідоцтво серія АЕС № 330850, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- автогрейдер ДЗ-143 (технічний талон серія ТДП № 7181, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- екскаватор-навантажувач JCB 3СХ (свідоцтво серія АЕ № 005725, власник ПАТ «Мережа Сервіс»);
- ЗІЛ 130 (свідоцтво серія ЯАА № 362919, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- коток дорожній HAMM HD 110 (свідоцтво серія ЕЕ № 043886, власник Бабенко Надія Ігорівна, ІПН 3093104244);
- фреза дорожня Wirtgen 1500 (свідоцтво серія ЕЕ № 043851, власник Лиса Людмила Георгіївна, ІПН 2148616205).
Також в наданій у складі пропозиції Учасника ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» довідці №2Т/3 від 26.03.2021, складеній за формою Додатку 6 до Вимог, вказано, що вищезазначені будівельні машини, транспортні засоби залучені за договором надання послуг будівельного автотранспорту та механізмів № 25/03/21 від 25.03.2021 р., укладеного з ТОВ «ДОМІНАР ПЛЮС 2016». В пункті 1.3 договору № 25/03/21 від 25.03.2021 р. зазначено, що ТОВ «ДОМІНАР ПЛЮС 2016» (Виконавець) надає послуги Учаснику ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» наступною технікою:
- асфальтоукладач ABG TITAN 6820;
- коток дорожній HAMM HD 12VV;
- навантажувач універсальний АМКОДОР;
- компресор ЗІФ-55;
- екскаватор JCB 3сх;
- А/М Самоскид КРАЗ 6510 4шт.;
- автогрейдер ДЗ 143;
- ЗІЛ 130 ПМ;
- коток дорожній HAMM HD 110;
- фреза дорожня Wirtgen 1500.
Проте в договорі надання послуг будівельного автотранспорту та механізмів № 25/03/21 від 25.03.2021 р., укладеного між Учасником ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» та ТОВ «ДОМІНАР ПЛЮС 2016» немає посилань на серію свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, транспортних засобів а також їхній реєстраційний номер, тому надані Учасником ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, транспортних засобів, а саме:
- асфальтоукладач ABG TITAN 6820 (свідоцтво серія ЕЕ № 043850, власник Лиса Людмила Георгіївна, ІПН 2148616205);
- компресор ЗІФ-55 (технічний талон серія ТДП № 3435, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- самоскид КРАЗ 6510 (свідоцтво серія АЕС № 330841, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- самоскид КРАЗ 6510 (свідоцтво серія АЕС № 330847, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- самоскид КРАЗ 65101 (свідоцтво серія АЕС № 330843, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- самоскид КРАЗ 6510 (свідоцтво серія АЕС № 330850, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- автогрейдер ДЗ-143 (технічний талон серія ТДП № 7181, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- екскаватор-навантажувач JCB 3СХ (свідоцтво серія АЕ № 005725, власник ПАТ «Мережа Сервіс»);
- ЗІЛ 130 (свідоцтво серія ЯАА № 362919, власник ЗАТ «Мережа Сервіс»);
- коток дорожній HAMM HD 110 (свідоцтво серія ЕЕ № 043886, власник Бабенко Надія Ігорівна, ІПН 3093104244);
- фреза дорожня Wirtgen 1500 (свідоцтво серія ЕЕ № 043851, власник Лиса Людмила Георгіївна, ІПН 2148616205)
не можуть бути належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».

2) згідно п. 7 розділу ІІІ Вимог до предмету спрощеної закупівлі, «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником».
Далі Замовником встановлені досить чіткі вимоги щодо інформації та документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
«Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (технічне завдання) зазначена у Додатку 3 до Вимог.
Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальний кошторис (з вказівкою на конкретні марки, виробника матеріалів, що будуть використовуватись при наданні послуг);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису.
Рівень середньомісячної заробітної плати в інвесторській кошторисній документації, при середньому розряді складності робіт - 3,8, прийняти у розмірі 12500,00 грн. згідно рішення 42 сесії Покровської міської ради 7 скликання від 22.02.2019 № 8 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного утримання та переоснащення, поточного ремонту тощо) об’єктів за рахунок коштів бюджету міста».
Учасник ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» не дотримався вищезазначених чітких вимог та не надав інформації згідно Додатку 3 до Вимог.
Також Учасником ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» у наданій Пояснювальній записці середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд. год. та розряді робіт 3,8) прийнята в розмірі 12500,00 грн., але при розрахунку Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 на надання всього об’єму послуг взята заробітна плата у сумі 11795,00 грн., що не є відкритістю та прозорістю та чим Учасником ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» введено в оману Замовника. Таким чином, Учасник ТОВ «МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015» не дотримався вимог згідно п. 7 розділу ІІІ Вимог до предмету спрощеної закупівлі.

3) Щодо оголошення ТОВ «СК МАГНАТ» переможцем процедури закупівлі.
Насамперед, хочеться зазначити, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону.
Дійсно, згідно п. 2 розділу ІІІ Вимог до предмету спрощеної закупівлі «усі файли, завантажені Учасником, повинні містити скановані копії сторінок перелічених вище документів у форматі pdf (Portable Document Format), мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), та мати придатний для читання вигляд (бути розбірливими та читабельними)», а в п. 1 розділу ІІІ Вимог до предмету спрощеної закупівлі зазначено, що «під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП), або кваліфікованого електронного підпису (КЕП)».
Учасником ТОВ "СК МАГНАТ" завантажено кожний документ пропозиції у форматі «.p7s», тобто на кожний документ у складі пропозиції, який складено у форматі pdf накладено електронний підпис Учасника ТОВ "СК МАГНАТ". Електронний підпис є аналогом власноручного підпису та забезпечує достовірність і цілісність інформації, викладеної у документі, а також дає змогу підтвердити цілісність електронного документа та ідентифікувати особу, яка підписала документ. Для створення кваліфікованого електронного підпису або печатки необхідно мати чинні особисті ключі та сертифікати, що видані кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.
Кожен файл у форматі «.p7s» містить оригінальний файл та електронний підпис. Щоб перевірити підпис, можна перейти за посиланням «Перевірити підпис» на сайті https://czo.gov.ua/verify. Портал надасть інформацію про накладені підписи, а також змогу завантажити оригінальний файл (в даному випадку у форматі pdf ) та ознайомитись з його змістом. Юридична сила такого електронного документа закріплена законодавством.
Також згідно п. 2 розділу ІІІ Вимог до предмету спрощеної закупівлі до формальних (несуттєвих) помилок Замовника, серед іншого відносяться: «12. Подання документа (документів) учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у Вимогах, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Допущення Учасниками у пропозиції таких формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій».
Тому вищезазначена причина не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "СК МАГНАТ".

Стосовно завантаженої учасником ТОВ «СК МАГНАТ» довідки №29/03-04-13 від 29.03.2021 року, то в ній зазначено, що «Версія та програмний комплекс, в якому здійснено розрахунок договірної ціни, що взаємодіє з програмним комплексом АВК-5 2 (з підсистемою Підрядник), а також у складі пропозиції надано копію акту приймання-передачі наданих послуг до договору № 02/611-2 від 05 березня 2021 року в якій зазначено, що Виконавцем (ПП «Строй-Смета», ЄДРПОУ 36296712) видана, а Замовником (ТОВ «СК МАГНАТ», ЄДРПОУ 37065126) отримана ліцензія на користування ПК АВК-5 2 (з підсистемою Підрядник) строком до 31 березня 2022 року. Крім того, у завантаженому ТОВ «СК МАГНАТ» файлі «СК_МАГНАТ_кошториси_ Папаніна.p7s» зазначено Програмний комплекс АВК-5 (3.5.4) укр.
Тому вищезазначена причина не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "СК МАГНАТ".

Щодо наданої Учасником ТОВ «СК МАГНАТ» листів-згод від працівників субпідрядника ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД» на обробку персональних даних не за формою, що зазначена в Додатку 2 Вимог до предмету спрощеної закупівлі, то згідно ч. 4 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» «первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе». Той факт, що Учасником ТОВ «СК МАГНАТ» у складі пропозиції надано накази про прийняття на роботу працівників субпідрядника ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД» вже підтверджує їх згоду на обробку персональних даних. До того ж відмінність між наданими листами-згодами працівників субпідрядника ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД» та формою, що зазначена в Додатку 2 до Вимог до предмету спрощеної закупівлі, є несуттєвою та полягає лише в зазначенні дати та номеру Закону України «Про захист персональних даних», а також більш детальної конкретизації переліку персональних даних (саме в наданих Учасником ТОВ «СК МАГНАТ» у складі пропозиції листах-згодах від працівників субпідрядника ТОВ «ПРОММОНТАЖБУД» більш детальний перелік) на які надається згода на обробку, використання, поширення та доступ.
Тому вищезазначена причина не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "СК МАГНАТ".

2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, пропозиція якого відхилена з урахуванням вимог статті 14 Закону.

Документи подані скаржником

08 квітня 2021 11:30
Вимога.pdf

Документи

12 квітня 2021 16:26
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015" 50 370,25
UAH з ПДВ
50 370,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК МАГНАТ" 53 543,02
UAH з ПДВ
53 543,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2021 14:01
Електронний підпис
31 березня 2021 14:01
9. 276-287 Лабораторія.pdf
31 березня 2021 14:01
8. 254-275 Поставка АБ.pdf
31 березня 2021 14:01
7. 229-253 Довідки тощо.pdf
31 березня 2021 14:01
5. 194-228 Техніка.pdf
31 березня 2021 14:01
3. 14-57 Працівники.pdf
31 березня 2021 14:01
15. 304 Договірна ціна.pdf
31 березня 2021 14:01
15. 295-303 Договірна ціна.pdf
31 березня 2021 14:01
12. 291-294 Проект договору.pdf
31 березня 2021 14:01
11. 289-290 Пропозиція.pdf
31 березня 2021 14:01
10. 288 Лист форма.pdf
31 березня 2021 14:01
1. Реестр.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 14:38
Фреза-1 общая.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
Татра 96-63.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
Татра 69-68.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
Татра 34-85.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
Татра 14-07.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
СК_МАГНАТ_Наказ_Огай.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
СК_МАГНАТ_лицензия.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
СК_МАГНАТ_ДОЗВОЛА.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
СК_МАГНАТ_ДЕКЛАРАЦIЯ.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
СК_МАГНАТ_виписка_EДР.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
СК МАГНАТ Статут.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
СК МАГНАТ Витяг ПДВ.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
СК МАГНАТ ФінЗвіт 2020.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
ПРОММОНТАЖБУД витяг.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
ПРОММОНТАЖБУД ОЗ_6.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
навантажувач_SDLG L956F.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
Коток АММАН-1 общая.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
ЄкскаваторТерекс_860.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
Екскаватор ЄО-2621 В.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
Автогрейдер_SDLG G9190.pdf.p7s
31 березня 2021 14:38
CК_МАГНАТ_реєстр.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015"

ТОВ "СК МАГНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БК "МАГІСТРАЛЬ СЕРВІС 2015"
#39675226
Відхилено 50 370,25
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 16:51
ТОВ "СК МАГНАТ"
#37065126
Переможець 53 543,02
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 17:05

Документи

07 квітня 2021 16:51
Електронний підпис
07 квітня 2021 16:44
Протокол

Документи

07 квітня 2021 17:05
Електронний підпис
07 квітня 2021 16:59
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК МАГНАТ"
#37065126
53 543,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2021 17:05
Електронний підпис
07 квітня 2021 16:59
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 10:28
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 13:39
Договір укладений
19 квітня 2021 13:22

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 липня 2021 17:50
53 543,02 UAH UA378201720344280005000028857
УЖКГ та будівництва
UA113052990000026001020404989
ТОВ "СК МАГНАТ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 53 543,02
UAH (в тому числі ПДВ 8 923,84 UAH)