Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
150,00 UAH
UA-2021-03-22-001618-a 70dfffa73a6b4f0d88f6d97b2b0cd59f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Татарко

+380978524527 prozoro@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Царичанська центральна лікарня" Царичанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01989585
Місцезнаходження: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., Царичанський район, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А
Контактна особа: Анастасія Татарко
+380978524527
prozoro@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість товару має відповідати ДСТУ та ТУ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 пачок
Папір ксероксний (А4, 500 листів, 80г/м2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021  —  30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Сегригатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2021  —  30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує Продавцю вартість товару протягом 7 календарних днів з дня отримання Товару. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

22 березня 2021 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАТАШОВА ТАМАРА ОЛЕКСАНДРІВНА
#1825509502
Переможець 150,00
UAH
22 березня 2021 13:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 13:47
Договір №88.pdf укладений
22 березня 2021 13:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір ксероксний (А4, 500 листів, 80г/м2) 1 пачок 105,00
UAH
Сегригатор 1 штуки 45,00
UAH