Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система ультразвукова діагностичнаVINNO 6 в комплекті: датчик F2-5C, датчик F4-12L, датчик F4-9E, датчик G1-4P.
Очікувана вартість
4 792 000,00 UAH
UA-2021-03-22-001385-a 99265ad4df4448d0b8bfc33506d6268d
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Насєкіна

+380617205250 ekonomist2gb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498648
Вебсайт: http://www.ml2.zp.ua/
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Брюллова, буд. 6
Контактна особа: Наталя Насєкіна
+380617205250
ekonomist2gb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Екологічні вимоги
Якість матеріалів та сировини для виготовлення цієї Продукції повинна відповідати діючим в Україні державним стандартам або затвердженим в установленому порядку технічним умовам і підтверджуватись документами, що передбачені діючим законодавством України. Документи, що підтверджують якість Продукції передаються покупцю разом з передачею Продукції (паспорт та/або сертифікат якості на Продукцію, інші документи які є обов’язковими на Продукцію тощо).
Продукція відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо.
Продукція повинна бути упакована належним чином згідно вимог нормативно - технічної (експлуатаційної) документації виробника або технічним умовам, прийнятим для упаковки Продукції такого типу, забезпечувати схоронність та цілісність Продукції при транспортуванні та зберіганні.
Покупець має право прийняти Продукцію, за умови, що вона належним чином упакована і не має видимих пошкоджень упаковки.
Продукція повинна бути новою, повністю придатною до використання та такою, що не перебувала в експлуатації, умови її зберігання та транспортування були не порушені, не мати дефектів, пов’язаних з розробкою, матеріалами, якістю виготовлення.
В разі виявлення дефектів (недоліків) Продукції, складається акт Постачальник зобов'язаний здійснити заміну бракованої Продукції протягом 7 робочих днів з дня поставки Продукції.
Постачальник зобов’язується поставити Продукцію, гарантійний строк/термін придатності якої, становить не менше 70% строку, встановленого виробником у відповідності до ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо. Інші гарантійні умови на Продукцію визначаються у нормативно- технічних документах згідно яких виготовлено Продукцію (ТОСТ, ДСТУ, ТУ тощо) та які зазначені у Технічній специфікації, яка є Додатком №1 до цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Система ультразвукова діагностичнаVINNO 6 в комплекті: датчик F2-5C, датчик F4-12L, датчик F4-9E, датчик G1-4P.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Брюллова, буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 березня 2021 09:59
Електронний підпис
22 березня 2021 09:58
Звіт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІН МЕДІКАЛ"
#33395990
Переможець 4 792 000,00
UAH
22 березня 2021 10:00

Документи

22 березня 2021 10:00
Електронний підпис
22 березня 2021 09:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 14:29
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 10:57
ДУ 1 к дог 38 від 19.03.21.pdf зміни до договору
07 травня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 10:02
Договір.pdf укладений
22 березня 2021 10:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 серпня 2021 11:34
4 792 000,00 UAH UA878201720344311004100063996
КНП "Міська лікарня №2" ЗМР
UA183223130000026001000043803
ТОВ "IН МЕДIКАЛ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 2. продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 792 000,00
UAH