Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів та технічне обслуговування офісної техніки
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2021-03-22-000992-b be77470ed6d54aa8a4daaa63e6f2402b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лейко Тетяна Анатоліївна

+380679513574 Tanya.lleyko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Мелітопольський медичний фаховий коледж" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02011309
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вул.Героїв України, 184
Контактна особа: Лейко Тетяна Анатоліївна
+380679513574
Tanya.lleyko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2021 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2021 11:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 11:23
Початок аукціону: 06 квітня 2021 15:24
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50300000-8: Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів та технічне обслуговування офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Героїв України буд 184
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50300000-8 — Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги із заправки та відновлення картриджів та технічне обслуговування офісної техніки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2021 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2021 11:18
Договір.docx
22 березня 2021 11:18
Додаток 3.docx
22 березня 2021 11:18
Додаток 2.docx
22 березня 2021 11:18
Додаток 1.docx
22 березня 2021 11:18
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕДЛЕЦЬКИЙ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 7 970,00
UAH з ПДВ
7 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ХАЙ-ТЕК 2010 8 000,00
UAH з ПДВ
7 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2021 12:18
Цінова пропозиція1.pdf
01 квітня 2021 13:45
Електронний підпис
01 квітня 2021 13:43
Повноваження.pdf
01 квітня 2021 13:43
Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2021 13:43
Лист-згода.pdf
01 квітня 2021 13:43
Лист про штат.pdf
01 квітня 2021 13:43
Лист про матеріали.pdf
01 квітня 2021 13:43
Довідка.pdf
01 квітня 2021 13:43
Виписка з держреєстру.pdf

Публічні документи

30 березня 2021 15:14
Електронний підпис
30 березня 2021 15:12
Медколедж.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕДЛЕЦЬКИЙ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ПП ХАЙ-ТЕК 2010

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕДЛЕЦЬКИЙ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2144308174
Переможець 7 640,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 13:22

Документи

07 квітня 2021 13:22
Електронний підпис
07 квітня 2021 12:27
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕДЛЕЦЬКИЙ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2144308174
7 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2021 13:22
Електронний підпис
07 квітня 2021 12:27
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:07
ДУ_Бедлецький (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:03
ДУ_Бедлецький.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 09:45
Додаткова угода зміни до договору
15 квітня 2021 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: № 21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 403,00
UAH