Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевірки димових та вентиляційних каналів
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2021-03-19-007421-c 7aa7f799cb2047128391ef078fe0ab56
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берестовська Ольга Іллівна

380542687825 o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Берестовська Ольга Іллівна
380542687825
o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2021 16:00
Початок аукціону: 31 березня 2021 11:03
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, яка повинна включати наступні види робіт :
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів/обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів.
3. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів котельні 0,48 МВт, за адресою вул. Соборна, 39
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Соборна, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки димових каналів котельні 0,48 МВт, за адресою вул. Соборна, 39
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Соборна, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів котельні 1,2 МВт за адресою вул. Петропавлівська, 57
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Петропавлівська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки димових каналів котельні 1,2 МВт за адресою вул. Петропавлівська, 57
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Петропавлівська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів котельні 2,25 МВт за адресою вул. Петропавлівська, 59
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Петропавлівська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки димових каналів котельні 2,25 МВт за адресою вул. Петропавлівська, 59
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Петропавлівська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів котельні 2,16 МВт за адресою вул.Люблінська, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул.Люблінська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки димових каналів котельні 2,16 МВт за адресою вул.Люблінська, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул.Люблінська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів котельні 2,16 МВт за адресою вул. Прокоф'єва, 38/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Прокоф'єва, 38/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки димових каналів котельні 2,16 МВт за адресою вул. Прокоф'єва, 38/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Прокоф'єва, 38/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів котельні 1,3 МВт за адресою вул. Прокоф'єва, 38/2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Прокоф'єва, 38/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки димових каналів котельні 1,3 МВт за адресою вул. Прокоф'єва, 38/2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Прокоф'єва, 38/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів котельні 1,15 МВт за адресою вул. Покровська, 9-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
2 послуга
Послуги з перевірки димових каналів котельні 1,15 МВт за адресою вул. Покровська, 9-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Покровська, 9-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів топкової 0,05 МВт за адресою вул. Люблінська, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Люблінська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки димових каналів топкової 0,05 МВт за адресою вул. вул. Люблінська,10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Люблінська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів топкової 0,192 МВт за адресою вул.Санаторна,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул.Санаторна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки димових каналів топкової 0,192 МВт за адресою вул.Санаторна,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул.Санаторна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів топкової 0,05 МВт за адресою вул. Кринична,6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Кринична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки димових каналів топкової 0,05 МВт за адресою вул. Кринична,6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Кринична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів топкової 0,40 МВт за адресою вул. Харківська,п/в12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Харківська,п/в12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки димових каналів топкової 0,40 МВт за адресою вул. Харківська,п/в12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Харківська,п/в12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів топкової 0,05 МВт за адресою вул. Березовий Гай, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Березовий Гай, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки вентиляційних каналів приміщень кухонь гуртожитку №1 за адресою вул. Мира, 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Мира, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем
1 послуга
Послуги з перевірки димових каналів топкової 0,05 МВт за адресою , вул. Березовий Гай, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Мира, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2021 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 15:45
Проєкт договору.docx
19 березня 2021 15:44
Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2021 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кравченко Сергій Вікторович 28 652,00
UAH з ПДВ
15 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАСЛОВСЬКИЙ ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ 25 070,00
UAH з ПДВ
21 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2021 14:29
Електронний підпис
26 березня 2021 14:27
Витяг.jpg
26 березня 2021 14:27
св-во про держр_естрац_ю.JPG
26 березня 2021 14:27
лiцензiя.pdf
26 березня 2021 14:27
Декларація.pdf
26 березня 2021 14:27
Цінова пропозиція.docx.pdf
26 березня 2021 14:27
Проєкт договору.pdf

Публічні документи

29 березня 2021 20:50
Пропозиція 1-2.jpeg
29 березня 2021 20:50
Пропозиція 2-2.jpeg
29 березня 2021 20:49
Витяг1.jpeg
29 березня 2021 20:49
Витяг2.jpeg
29 березня 2021 20:48
метрологія тягоміру.jpeg
29 березня 2021 20:48
метрологія анемометру.jpeg
29 березня 2021 20:48
допуски 1_2_3.jpeg
29 березня 2021 20:48
виписка з ЄДР1.jpeg
29 березня 2021 20:48
виписка з ЄДР2.jpeg
29 березня 2021 11:17
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кравченко Сергій Вікторович

ФОП МАСЛОВСЬКИЙ ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кравченко Сергій Вікторович
#2753913335
Переможець 15 320,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 17:35

Документи

05 квітня 2021 17:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2021 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кравченко Сергій Вікторович
#2753913335
15 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2021 17:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 17:00
Дог №6-04 від 12.04.2021.pdf укладений
12 квітня 2021 16:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 320,00
UAH