Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт нежитлової прибудованої будівлі за адресою вул. Мечникова, 29-а у м. Курахове Донецької області” відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-03-19-006477-c c028994099db4f9682a21b67224ffe7f
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кара Оксана

380668266563 uo_kmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04053298
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, Миру 4
Контактна особа: Кара Оксана
380668266563
uo_kmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 01 квітня 2021 12:09
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту “Капітальний ремонт нежитлової прибудованої будівлі за адресою вул. Мечникова, 29-а у м. Курахове Донецької області” відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, Курахове, пр.Миру,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання акту приймання – передачі виконаних робіт та згідно умов, визначенних у проєкті договору відповідно до пропозиції учасника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 75%
Умови оплати: 25%
понад 60 днів: 25%
від 31 до 60 днів:: 15%
від 11 до 30 днів: 5%
до 10 днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завдання на проектування
Дата подання: 22 березня 2021 09:45
Дата відповіді: 23 березня 2021 09:28
п.14 завдання на проектування. Підготувати опитувальні листи для одержання ТУ та отримати необхідні технічні умови у відповідних експлуатуючих організаціях. Отримувати та проводити оплату за технічні умови має право Замовник, в деяких випадках по сладеній нотаріальній довіреності має право уповноважена особа. Можливі труднощі при отриманні технічних умов. Як бути з цим?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання уповноважена особа Курахівської міської ради повідомляє наступне: необхідні технічні умови у відповідних експлуатуючих організаціях має отримати Учасник. При необхідності Замовником буде надана нотаріально посвідчена довіреність на ім’я уповноваженої особи Учасника на отримання необхідних технічних умов у відповідних експлуатуючих організаціях.
щодо субпідрядників
Дата подання: 22 березня 2021 11:42
Дата відповіді: 23 березня 2021 10:30
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, якщо залучається субпідрядник до виконання робіт у обсязі до 20 % від вартості договору, чи потрібно надавати документи перелічені у пп.2, п.7 Додатку 3, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичний осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; кольорові сканкопії ліцензій, дозволів (якщо такі передбачені видами робіт); договір або проєкт договору на предмет відносин між учасником та потенційним субпідрядником. А також підтвердження виконання аналогічних договорів (договори, акти виконаних робіт тощо) субпідрядником????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання уповноважена особа Курахівської міської ради повідомляє наступне: у разі залучення субпідрядника до виконання робіт у обсязі до 20 відсотків від вартості договору Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про наявність працівників суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт до 20 відсотків від вартості договору, та скановані копії кваліфікаційних сертифікатів, виданих на ім’я зазначених працівників (ця вимога поширюється на кваліфікованих працівників), які є обов’язковими для виконання робіт відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
аналогічні договора субпідрядника
Дата подання: 23 березня 2021 10:28
Дата відповіді: 24 березня 2021 09:08
Шановний замовник, роз'ясніть будь ласка інформацію, щодо надання субпідрядником аналогічного договору. У п.7 пп.2 Додатку 3 вказано що "Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі, визначеним згідно 4 знаку за кодом CPV за ДК 021:2015." Код предмета закупівлі 71320000-7 Послуги з інженерного проєктування, але якщо субпідрядник залучається лише для виконання інженерних вишукувань (це код 71510000-6 - Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань), як субпідрядник зможе надати аналогічний договір за кодом предмету закупівлі, якщо це окремий вид робіт/послуг???? Просимо прибрати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання уповноважена особа Курахівської міської ради повідомляє наступне: у разі залучення субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору Учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження виконання аналогічних договорів (скановані копії договорів, актів виконаних робіт до вищезазначених аналогічних договорів тощо) субпідрядником. Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі, визначеним згідно 4 знаку за кодом CPV за ДК 021: 2015.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 439 759,75
UAH з ПДВ
439 759,75
UAH з ПДВ
1.3333333333 329 819.81 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС-ЦИВІЛЬПРОЕКТ" 449 292,44
UAH з ПДВ
439 000,00
UAH з ПДВ
1.3333333333 329 250 Документи

Публічні документи

31 березня 2021 17:58
Електронний підпис
31 березня 2021 17:57
14. Проект договору.PDF
31 березня 2021 17:57
30. Акт огляду.pdf
31 березня 2021 17:57
29. Кошторис.PDF
31 березня 2021 17:57
25. Накази на працівників.pdf
31 березня 2021 17:57
22. Лист-відгук.pdf
31 березня 2021 17:57
21. Аналогічний договір.pdf
31 березня 2021 17:57
17. Витяг ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2021 17:57
13. Тендерна пропозиція.PDF
31 березня 2021 17:57
11. Технічне завдання.PDF
31 березня 2021 17:57
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

30 березня 2021 11:20
Електронний підпис
30 березня 2021 11:19
7. СТАТУТ.pdf.p7s
30 березня 2021 11:19
7. СТАТУТ.pdf
30 березня 2021 11:19
6. Зведений кошторис.pdf.p7s
30 березня 2021 11:19
6. Зведений кошторис.pdf
30 березня 2021 11:19
3. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
30 березня 2021 11:19
3. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 березня 2021 11:19
20. Позитивний відгук.pdf.p7s
30 березня 2021 11:19
20. Позитивний відгук.pdf
30 березня 2021 11:19
2. Довідка про учасника.pdf
30 березня 2021 11:19
10. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
30 березня 2021 11:19
10. Витяг з ЄДР.pdf
30 березня 2021 11:19
1. Реєстр документів.pdf.p7s
30 березня 2021 11:19
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС-ЦИВІЛЬПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС-ЦИВІЛЬПРОЕКТ"
#35538367
Переможець 439 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 08:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 08:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС-ЦИВІЛЬПРОЕКТ"
#35538367
439 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 16:39
дог 130 П.pdf укладений
07 квітня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 10:44
доп 1.pdf зміни до договору
06 травня 2021 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони в результаті переговорів дійшли до взаємної згоди внести зміни до Договору: 1. Внести зміни до пункту 1.2. Договору та викласти його в наступній редакції : "1.2. Роботи, обумовлені цим договором, повинні бути виконані підрядником до 29.06.2021 року". 2. Внести зміни до Додатка №3 "Календарний план робіт" Договору.
Номер договору про закупівлю: 130/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML