Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП Запорізька АЕС. м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна конденсатора турбіни К-1000-60/1500-2. Виконання будівельно-монтажних робіт». (Код ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)»
Очікувана вартість
108 165 676,58 UAH
UA-2021-03-19-006426-c fae330dd1d9248bc8237d07b817d6ea5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія

+380613955781 oskt51560@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Гордієнко Наталія
+380613955781
oskt51560@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2021 09:00
Початок аукціону: 13 квітня 2021 11:34
Очікувана вартість: 108 165 676,58 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП Запорізька АЕС. м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна конденсатора турбіни К-1000-60/1500-2. Виконання будівельно-монтажних робіт». (Код ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)» (згідно з Технічною специфікацією до предмета закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП Запорізька АЕС. м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №5. Турбінне відділення. Заміна конденсатора турбіни К-1000-60/1500-2. Виконання будівельно-монтажних робіт». (Код ДК021-2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи)» ПРИМІТКИ: умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 60 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Форма підтвердження: документ
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Форма підтвердження: документ
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Форма підтвердження: документ

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 25 березня 2021 16:26
Дата відповіді: 30 березня 2021 15:31
Доброго дня! Просимо усунути дискримінаційні умови п. 2.9. Тендерної документації та внести відповідні зміни. Замовником вимагається довідка довільної форми, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників, які мають досвід з виконання будівельно – монтажних робіт особливої складності, в частині заміни конструктивних елементів, збірних деталей, що є складовими частинами турбін К-1000-60/1500 та конденсаторів виготовлених АТ «ТУРБОАТОМ». Данна вимога тендерної документації Учасника штучно звужує коло потенційних учасників торгів. Згідно з п. 31ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Головна ознака умов ТД, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Таким чином, щоб штучно звузити коло потенційних учасників торгів, замовник встановив у ТД надмірно специфічні вимоги до учасника ,а саме надання довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників, які мають досвід з виконання будівельно – монтажних робіт особливої складності, в частині заміни конструктивних елементів, збірних деталей, що є складовими частинами турбін К-1000-60/1500 та конденсаторів виготовлених АТ «ТУРБОАТОМ». «Замовник використовував термін «Виконання будівельно - монтажних робіт особлівої складності» без роз'яснення його значення в тендерній документації. Цей термін також не описаний в ДБН А.2.2-3 діє до: 2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» який описує значення терміну «Технічне переоснащення», використаний в назві предмету закупівлі «« ДСТУ Б.Д.1.1.-1 діє до: 2013 Технічне переоснащення. ВП Запорізька АЕС. м. Енергодар, Промислова 133. енергоблока №5. Турбінне відділення. Заміна конденсатора турбіни К-1000-60 / 1500-2. Виконання будівельно-монтажних робіт ». (Код ДК021-2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи) »». Слід також зазначити, що ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013, є ДСТУ за правилами визначення вартості будівництва і не може бути використаний в назві предмета закупівлі. Таким чином, неможливо надати підтвердження досвіду виконання робіт «будівельно - монтажних робіт особливої складності», оскільки цей термін не описаний у нормативній документації. У зв'язку з цим, просимо зазначену необґрунтовану вимогу тендерної документації прибрати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020р., тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Разом з тим, згідно з ч.3 та 4 ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Аналогічна позиція викладена в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017р. №3302-06/3812-06.
Допуск працівників
Дата подання: 25 березня 2021 16:27
Дата відповіді: 30 березня 2021 15:32
Доброго дня! Просимо усунути дискримінаційні умови п. 5.2.2.Розділу 3 Тендерної документації та вести відповідні зміни. Замовником вимагається довідка в довільній форми, за підписом уповноваженої особи учасника, із зазначенням переліку працівників, яких планується залучити до виконання робіт, та які мають допуск до особливих робіт (згідно з постановою КМУ від 25.12.97р. № 1471 «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання»). Роботи які зазначені в тендерній документації не відносяться до робіт пов'язаних з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання. Отже, вимога надання даної довідки незаконна. Данна вимога тендерної документації Учасника штучно звужує коло потенційних учасників торгів. Замовник встановив у ТД надмірно специфічні вимоги до учасника, які можуть бути виконані лише учасниками, які вже виконували роботи на об’єктах ДП “НАЕК “Енергоатом”, позбавляючи інших учасників, які відповідають іншим кваліфікаційним критеріям і мають можливість виконати дані роботи взяти участь. У зв'язку з цим, просимо зазначену необґрунтовану вимогу тендерної документації прибрати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із ст.64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995р.(далі – Закон): «Допуск осіб до роботи на ядерних установках з ядерними матеріалами і об'єктах, призначених для поводження з радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, надає керівник підприємства, установи, організації за наявності позитивних висновків спеціальної перевірки всіх відомостей, що подають про себе особи, які бажають виконувати роботи на ядерних установках з ядерними матеріалами і об'єктах, призначених для поводження з радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, відповідно до вимог цього Закону.
Спеціальну перевірку виконують на підставі відповідного запиту державні органи, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність згідно з законодавством.
Порядок проведення спеціальної перевірки встановлює Кабінет Міністрів України».
Відповідно до ст.1 Закону: «Ядерні установки - об'єкти по виробництву ядерного палива, ядерні підкритичні установки, ядерні реактори, які включають критичні та підкритичні збірки; дослідницькі реактори; атомні електростанції; підприємства і установки по збагаченню та переробці палива, а також сховища відпрацьованого палива (крім розділу XIII, де цей термін вживається у значенні відповідно до частини другої цієї статті)».
Порядок проведення спеціальної перевірки затверджений постановою КМУ №1471 від 25.12.1997р. «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання» (надалі – Порядок).
Згідно з п.п.3,4 Порядку, до особливих робіт належить у тому числі роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження, а з урахуванням зони обмеження доступу до ядерних установок та ядерних матеріалів, до третьої категорії особливих робіт відноситься виконання робіт у захищених зонах.
Відповідно до ст.61 Закону: «Забороняються експлуатація ядерних установок, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, інших джерел іонізуючого випромінювання, а також проведення особливих робіт з використання ядерних матеріалів у будь-якій формі та під час їх виробництва, використання, перероблення, транспортування або зберігання, якщо не вжито заходів для виконання вимог до забезпечення фізичного захисту».
Наказом Державного комітету ядерного регулювання України №116 від 04.08.2006р. затверджені «Правила фізичного захисту ядерних установок та ядерних матеріалів» (надалі – Наказ).
Згідно з п.1.2 Наказу, захищена зона - оточена фізичним бар'єром територія, що знаходиться під захистом, в якій розміщуються внутрішні та особливо важливі зони, ядерні установки та ядерні матеріали II категорії.
Слід зазначити, що територія ВП ЗАЕС оточена фізичним бар'єром, що знаходиться під захистом, в якій розміщуються внутрішні та особливо важливі зони, ядерні установки та ядерні матеріали II категорії, тобто є захищеною зоною.
Крім того, згідно з ОРД ДП «НАЕК «Енергоатом» вимоги, встановлені відповідно до Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.021.1995 № 39/35-ВР та пов’язаних із ним нормативно-правових актів, не можуть вважатися дискримінаційними.
На підставі зазначеного очевидно, що допуск осіб до роботи на території ВП ЗАЕС потребує наявності в них допуску до виконання особливих робіт згідно із вимогами Закону.
Таким чином, зазначена вимога не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною, а є нормою спеціального Закону.
Про усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 25 березня 2021 16:30
Дата відповіді: 30 березня 2021 15:33
Доброго дня! Просимо усунути дискримінаційні умови п. 5.1.2. Тендерної документації та внести відповідні зміни. Замовник просить надати чинне рішення про затвердження учасника як постачальника ДП НАЕК «Енергоатом» або письмове підтвердження готовності учасника пройти оцінку до моменту виконання робіт (завірене підписом уповноваженої особи учасника). «СОУ НАЕК 012 до: 2012 «Оцінка постачальніків» є внутрішнім нормативним ДП НАЕК «Енергоатом». Регламентує оцінку виробників продукції для систем важливих для безпеки АЕС, хімічних реагентів і хімічної продукції. Предметом закупівлі є технічне переоснащення, а не поставка продукції для систем важливих для безпеки АЕС. Все необхідне обладнання і матеріали будуть купуватися сертифіковане, згідно з вимогами тендерної документації. Крім того, в СОУ НАЕК 012: 2012 не описані терміни отримання такого рішення, що призводить до неможливості визначити час проходження процедури оцінки, а перелік документів аналогічний переліку документів описаних у тендерній документації.» Таким чином, щоб штучно звузити коло потенційних учасників торгів, замовник встановив у ТД надмірно специфічні вимоги до учасника. У зв'язку з цим, просимо зазначену необґрунтовану вимогу тендерної документації прибрати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оцінка постачальників робіт та послуг виконується в ДП «НАЕК «Енергоатом» з початку 2000 року з моменту прийняття закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» від 11.01.2000 №1370-XIV.
Окрім цього необхідність та право проведення оцінки та вибору постачальників продукції та послуг для атомних станцій України регламентовано вимогами НП 306.1.182-2012 «Вимоги до системи управління діяльністю експлуатуючої організації (оператора)» та вимогами ліцензій на право здійснення діяльності на етапі життєвого циклу «експлуатація ядерної установки «Запорізька АЕС» виданих Державною інспекцією ядерного регулювання України.
Згідно з вимогами п.7.4.1 НП 306.1.182-2012 суб’єкт діяльності (у нашому випадку ВП ЗАЕС) з метою підтвердження здатності постачальника забезпечувати відповідність продукції встановленим до неї вимогам (зокрема з ядерної та радіаційної безпеки) здійснює аудиторські перевірки системи управління якістю постачальника продукції для систем, важливих для безпеки ядерної установки. При цьому, згідно з вимогами п.7.4.2 НП 306.1.182-2012 суб’єкт діяльності (у нашому випадку ВП ЗАЕС) самостійно здійснює контроль за дотриманням вимог з безпеки та якості постачальниками робіт та послуг для систем, важливих для безпеки ядерної установки.
Згідно з вимогами п.3.7.7, примітка 3 ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015 IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів» надання послуги може охоплювати, наприклад «роботу, виконану з матеріальною продукцією, поданою замовником».
З метою регламентації цієї діяльності на даний момент у ДП «НАЕК «Енергоатом» діє СОУ НАЕК 012:2012 «Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників».
Згідно з вимогами п.1.1 СОУ НАЕК 012:2012 «Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників» стандарт поширюється на діяльність
ДП «НАЕК «Енергоатом», пов’язану із закупівлями, в частині організації та проведення оцінки виробників продукції для систем важливих для безпеки АЕС (далі за текстом СВБ), виробників хімічної реагентів, іонообмінних смол, олив та мастил (далі за текстом хімічна продукція), які використовуються в СВБ, а також оцінки підприємств-виконавців робіт та послуг для СВБ (далі за текстом постачальників). Проведення оцінки обов’язкове для виробників продукції для СВБ, виробників хімічної продукції, яка використовується в СВБ, а також підприємств, які виконують роботи та/або надають послуги для СВБ з конструювання, проектування, ремонту, модернізації, монтажу та випробувань устаткування АЕС, пусконалагоджування, продовження терміну служби та обґрунтування безпеки АЕС.
Згідно з вимогами п.4.2 СОУ НАЕК 012:2012 метою оцінки є отримання об’єктивних фактичних даних про наявність у постачальника системи управління і відповідних ресурсів (інфраструктури, людських ресурсів, документації тощо), що мати можливість виробляти і постачати продукцію для СВБ АЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» з встановленими в атомній енергетиці вимогами як до продукції, так до постачальника (як підприємства). Ця можливість повинна бути постачальником об’єктивно доведена, задокументована і знаходитись під контролем.
Згідно з вимогами п.4.6 СОУ НАЕК 012:2012 необхідність оцінки організацій, які постачають продукцію, що не використовується в СВБ, і не впливає не безпеку, визначає підрозділ-замовник. Критеріями необхідності такої оцінки можуть бути: значний фінансовий ризик закупівлі, технічна складність продукції, вплив на навантаження АЕС у разі відмови продукції, потенційна небезпека від неправильних дій персоналу підрядної організації, яка виконує роботи на СВБ тощо.
У зв’язки з тим, що результати роботи яка закуповується, у тому числі якість та додержання термінів її виконання, можуть мати суттєвий вплив на навантаження АЕС, а також у зв’язку з тим, що при виконанні робіт виконуються, в тому числі роботи на СВБ, (приєднання методом зварювання трубопроводів класу безпеки 3Н, що відносяться до СВБ, до обладнання що монтується) підрозділ-замовник у технічних вимогах у повній відповідності та з метою безумовного виконання норм та правил ядерної та радіаційної безпеки висунув вимогу щодо наявності у постачальника (виконавця робіт) «Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом», або листа-згоди на проведення оцінки постачальника, за результатами якої може буди прийняте «Рішення…».
Про усунення дискрімінаційних умов
Дата подання: 25 березня 2021 16:32
Дата відповіді: 30 березня 2021 15:34
Доброго дня! Просимо усунути дискримінаційні умови п. 5.3.1. Тендерної документації та внести відповідні зміни. Замовник відповідно до тендерної документації вимагає надати довідку в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання договорів(договору), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічних договорів (договору) із заміни конденсатора турбін виготовлених АТ «ТУРБОАТОМ», за підписом уповноваженої особи учасника, з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність виконаних учасником робіт (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних робіт завірені підписом уповноваженої особи учасника). Надання довідки саме по заміні конденсаторів турбін виготовлення АТ «ТУРБОАТОМ» з типом К-1000-60 / 1500, без вказівки можливості надання досвіду робіт по аналогам конденсаторів інших марок турбін, є дискримінаційним і суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, щоб штучно звузити коло потенційних учасників торгів, замовник встановив у ТД надмірно специфічні вимоги до учасника. У зв'язку з цим, просимо зазначену необґрунтовану вимогу тендерної документації прибрати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020р., тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Разом з тим, згідно з ч.3 та 4 ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Аналогічна позиція викладена в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017р. №3302-06/3812-06.
Про доповнення документації та продовження сроку подання пропозицій
Дата подання: 25 березня 2021 16:34
Дата відповіді: 30 березня 2021 15:35
Доброго дня! Замовником не надана проектна документація на виконувані обсяги будівельно-монтажних робіт (демонтаж і розкріплення, облаштування тимчасового будівельно-монтажного майданчика (виконується за окремим проектом)), не надана конструкторська документація конденсаторів типу К-38080, не надана документація на стенд укрупненого складання, підйомної платформи, транспортних шляхів, порталів, якорів (СТ-1, ПОБ2, СТ-3, СТ-5, СТ-6), не надано проект організації будівництва по заміні конденсаторів турбіни, не надано проект виконання робіт по заміні конденсаторів турбіни та інша проектна документація. Також не надано поділ матеріалів і обладнання на закупівлю підрядником і замовником. Не надана інвесторська кошторисна документація. У додатку «А» «Відомість обсягів робіт» найменування робіт наведено або загальними назвами або з посиланнями на проектну документацію, яка відсутня. Тобто, Замовником у частині технічних вимог до предмету закупівлі не надно необхідну технічну та кошторисну документацію, не конкретизовано перелік матеріалів і обладнання закупівлі підрядника і замовника. Взагалі, Все це не дає можливості підготувати комерційну пропозицію в необхідні терміни. У зв'язку з цим, просимо внести зміни до ТД та надати необхідну технічну документацію та продовжити строк подання пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підготовки пропозиції учаснику торгів достатньо тендерної документації №83-12-03/110 від 19.03.2021р і технічної специфікації, які розміщені у системі prozorro.
Проектно-кошторисна документація, конструкторська документація, проект організації будівництва та інші технічні документи будуть передані Підряднику (зазначено в п.2.3.1 Технічної специфікації до предмета закупівлі, та Технічних вимог) для виконання робіт з заміни конденсатора турбіни К-1000-60/1500-2, тобто після проведення торгів і визначення Підрядника.
У «Технічної специфікації до предмета закупівлі» надані локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів які виконані у програмному комплексі АВК, що рекомендований профільним міністерством для застосування учасниками інвестиційного процесу при визначенні вартості будівництва (лист від 31.12.2008 № 9/10-1306).
А отже, формат у якій надано інформацію є загально прийнятим та доступним для розуміння учасникам будівельного ринку які при визначені вартості будівництва керуються нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, який носить обов’язковий характер при будівництві об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Так, інформація щодо постачання матеріалів і обладнання визначена у підсумковій відомості ресурсів, а саме:
- всі позиції у розділі IV. «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» постачаються підрядником, окрім обсягу який зазначено «в тому числі витрати замовника»;
- всі позиції у розділі V. «Устаткування» підсумкової відомості ресурсів постачаються замовником, окрім обсягу який зазначено «в тому числі витрати підрядника».
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПрАТ Юженергобуд 103 009 784,98
UAH
102 359 784,97
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 107 915 147,00
UAH
103 000 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГОСЕРВІС" 107 085 250,00
UAH
107 085 250,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 квітня 2021 13:47
Електронний підпис
27 квітня 2021 13:45
протокол
27 квітня 2021 13:45
статут
27 квітня 2021 13:45
довідка ДФС
27 квітня 2021 13:45
цінова пропозиція
27 квітня 2021 13:45
довідка МВС
09 квітня 2021 15:49
Електронний підпис
09 квітня 2021 15:46
3- цінова пропозиція.PDF
09 квітня 2021 15:46
1- інші документи.pdf

Публічні документи

09 квітня 2021 18:46
Електронний підпис
09 квітня 2021 18:23
Інші документи.zip
09 квітня 2021 18:23
Цінова пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Юженергобуд

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ Атоммонтажсервіс

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ІНТЕРЕНЕРГОСЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Юженергобуд
#04630809
Переможець 102 359 784,97
UAH
23 квітня 2021 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2021 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Юженергобуд
#04630809
102 359 784,97
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2022 12:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:40
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:40
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 14:08
Договір.pdf укладений
14 травня 2021 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22729-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 30 березня 2022
Сума оплати за договором: 115 741 628,48
UAH (в тому числі ПДВ 19 290 271,42 UAH)