Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання каналів зв'язку для доступу до комп'ютерних мереж
Очікувана вартість
222 166,00 UAH
UA-2021-03-19-004939-b f853c1177f8f420c8e6fef2b077d6e50
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панченко Олексій Сергійович

0668699517 CONCERN.PANCHENKO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Код ЄДРПОУ: 32121458
Вебсайт: http://teploseti.zp.ua
Місцезнаходження: 69091, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, м. Запоріжжя, бульвар Гвардійський, 137
Контактна особа: Панченко Олексій Сергійович
0668699517
CONCERN.PANCHENKO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2021 17:00
Очікувана вартість: 222 166,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 221,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 посл.
Послуги з надання каналів зв'язку для доступу до комп'ютерних мереж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72416000-9 — Постачальники прикладних послуг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого рахунку але не пізніше останнього числа місяця наступного за місяцем, в якому були надані Оператором Послуги Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2021 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 13:14
Додаток 3 проєкт договору.doc
19 березня 2021 13:14
Оголошення.doc
19 березня 2021 13:14
Додаток 2 технічна специфікація.docx
19 березня 2021 13:14
Додаток 1 до оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЧ-ІНФОКОМ" 222 166,00
UAH з ПДВ
222 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2021 15:15
Статут, завірений.pdf.p7s
26 березня 2021 15:15
Статут, завірений.pdf
26 березня 2021 15:15
Свідоцтво завірено.pdf.p7s
26 березня 2021 15:15
Свідоцтво завірено.pdf
26 березня 2021 15:15
Проєкт Договору.pdf.p7s
26 березня 2021 15:15
Проєкт Договору.pdf
26 березня 2021 15:15
Виписка завірена.pdf.p7s
26 березня 2021 15:15
Виписка завірена.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЧ-ІНФОКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЧ-ІНФОКОМ"
#30001108
Переможець 222 166,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 12:59

Документи

31 березня 2021 12:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2021 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЧ-ІНФОКОМ"
#30001108
222 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2021 12:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2022 14:13
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 14:15
Додаткова угода 2 від 21.02.22 до договору 2998.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 14:11
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 16:09
Додаткова угода №1 до договору від 12.04.21 №2998.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:08
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 08:47
Договір 2998.pdf укладений
13 квітня 2021 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, згідно з пунктом 10.3 Договору від 12 квітня 2021 року № 2998 (далі – Договір), Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Оператор зобов’язується надати послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі в період з 01 січня 2022 року по 22 лютого 2022 року включно. 2. У зв'язку з продовженням надання Послуг, відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1 та викласти його в наступній редакції: «3.1. Строк надання заявлених Послуг – по 22.02.2022р.». 2. Пункт 2.1 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Сума договору надання Послуг відповідно до результатів аукціону визначається на підставі Переліку (Додаток 1 до Договору) і становить 222166 грн. з ПДВ (двісті двадцять дві тисячі сто шістдесят шість грн.), в тому числі ПДВ 37027 грн. 67 коп. На 2022 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 44433 грн. 20 коп. з ПДВ (сорок чотири тисячі чотириста тридцять три грн., 20 коп.), в тому числі ПДВ 7405 грн. 64 коп. Загальна сума договору становить 266599,2 грн. з ПДВ (двісті шістдесят шість тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять грн., 20 коп.), в тому числі ПДВ 44433,20 грн». 4. Усі інші умови залишаються незмінними. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє по 22 лютого 2022 р. (включно). 6. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 7. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 2998
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони Договору досягли спільної та взаємної згоди, щодо необхідності зменшити обсяги закупівлі за Договором. 2. Пункт 2.1 викласти в наступній редакції: "Загальна сума Договору послуги з надання каналів зв'язку для доступу до комп'ютерних мереж визначається на підставі Переліку (Додаток 1 до Договору) і становить 253 843,76, грн. з ПДВ (двісті п'ятдесят три тисячі вісімсот сорок три грн. 76 коп), в тому числі ПДВ 42 307.29 грн." 3. Сторони Договору досягли спільної та взаємної згоди, щодо викладення пункту 2.1 відповідно до тексту вказаного в Додатковій угоді №2. 4. Ця Додаткова угода №2 набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 2998
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 253 843,76
UAH (в тому числі ПДВ 42 307,29 UAH)