Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля, горох сушений ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
81 350,00 UAH
UA-2021-03-19-003132-a 2fe2dc44da7a45c3a2bb911435a7932a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Касіяненко

+380969898460 olga_kasiyanenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Острозької міської ради
Код ЄДРПОУ: 22584740
Місцезнаходження: 35800, Україна , Рівненська обл., м. Острог, пр-кт.Незалежності, буд. 85
Контактна особа: Ольга Касіяненко
+380969898460
olga_kasiyanenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2021 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 81 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 406,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7540 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Драгоманова, 1 (будівля складу), Острозький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1 «Ромашка», Острозький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2 «Веселка» гуманітарно-естетичного напрямку, Розвазька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Острозька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Острозької міської ради Рівненської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
425 кілограми
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Драгоманова, 1 (будівля складу), Острозький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1 «Ромашка», Острозький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2 «Веселка» гуманітарно-естетичного напрямку, Розвазька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Острозька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Острозької міської ради Рівненської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 03212213-6 — Горох сушений

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2021 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 15:24
Проєкт договору з додатками.docx
19 березня 2021 15:24
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бобер Віктор Олегович 79 890,00
UAH з ПДВ
79 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2021 23:45
Електронний підпис
30 березня 2021 23:45
цінова.pdf
30 березня 2021 23:45
медична книга БОБЕР В.О.pdf
30 березня 2021 23:45
договір оренди авто (2).pdf
30 березня 2021 23:45
документи на автомобіль.pdf
30 березня 2021 23:45
гмо.pdf
30 березня 2021 23:45
персональні дані (2).pdf
30 березня 2021 23:45
технічна.pdf
30 березня 2021 23:45
насрр.pdf
30 березня 2021 23:45
виписка і витяг.pdf
30 березня 2021 23:45
реєстрація потужностей.pdf
30 березня 2021 23:45
довідка про транспорт.pdf
30 березня 2021 23:45
документи склад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бобер Віктор Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бобер Віктор Олегович
#3490112754
Переможець 79 890,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 11:43

Документи

01 квітня 2021 11:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2021 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бобер Віктор Олегович
#3490112754
79 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2021 11:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 16:37
Додаткова угода №1 від 31.05.2021.pdf зміни до договору
31 травня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:18
Договір №106 від 02.04.2021.pdf укладений
02 квітня 2021 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із реорганізацією шляхом приєднання відділу освіти виконавчого комітету Острозької міської ради до Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради, визнання Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Острозької міської ради правонаступником прав та обов’язків відділу освіти виконавчого комітету Острозької міської ради та у зв’язку зі зміною місцезнаходження, банківських реквізитів та підписів сторін, вище зазначені реквізити Замовника у розділі Договору XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції.Також згідно п. 11.2 Договору № 106 від 02 квітня 2021 року Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме в частині терміну дії договору, продовживши його до 31.12.2021 р. але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. (згідно Додаткової угоди №1).
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 890,00
UAH