Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Місцезнаходження: | 61013, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Догаєва Ірина Володимирівна 380577399719 vodokanal2012@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 31 923 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за Договором здійснюється після підписання Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3 протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2021 13:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 13:43 |
24_Перелiк_Змiн.doc | |
02 квітня 2021 13:43 |
24_ТД_Грековская нов.doc | |
02 квітня 2021 13:43 |
24_ДОДАТОК_4 нов.docx | |
02 квітня 2021 13:43 |
24_ДОДАТОК_3нов.doc | |
02 квітня 2021 13:43 |
24_ДОДАТОК_1 нов.doc | |
02 квітня 2021 13:43 |
24 Оголошення нов..doc | |
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_1.1.docx | |
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_6.doc | |
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_7.doc | |
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_5.doc | |
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_2.doc | |
18 березня 2021 15:15 |
24_Додаток_3_1.doc | |
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_4_1.doc | |
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_2.1.doc |
02 квітня 2021 13:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2021 13:43 |
24_Перелiк_Змiн.doc
|
|||
02 квітня 2021 13:43 |
24_ТД_Грековская нов.doc
|
|||
02 квітня 2021 13:43 |
24_ДОДАТОК_4 нов.docx
|
|||
02 квітня 2021 13:43 |
24_ДОДАТОК_3нов.doc
|
|||
02 квітня 2021 13:43 |
24_ДОДАТОК_1 нов.doc
|
|||
02 квітня 2021 13:43 |
24 Оголошення нов..doc
|
|||
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_1.1.docx
|
|||
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_6.doc
|
|||
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_7.doc
|
|||
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_5.doc
|
|||
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_2.doc
|
|||
18 березня 2021 15:15 |
24_Додаток_3_1.doc
|
|||
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_4_1.doc
|
|||
18 березня 2021 15:15 |
24_ДОДАТОК_2.1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000104 ● 55b506b21dd84011a102a4adbd8f54c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 20:32 |
05.08.2021 № 403
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403
Витяг зпереліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-03-18-005853-a 18.03.2021 Комунальне підприємство "Харківводоканал" (ЄДРПОУ 03361715) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-12 11:51:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт Реконструкція аварійної ділянки каналізаційного колектору (Головний колектор), (інв. №13146) від шахти №8 до шахти №2 по вул. Греківській, 77а, м. Харків (КП «Харківводоканал») (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-18-005853-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-17 16:51:15
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі проектної документації на «Реконструкція аварійної ділянки каналізаційного колектору (Головний колектор), (інв. №13146) від шахти №8 до шахти №2 по вул. Греківській, 77а, м. Харків (КП «Харківводоканал»), на яку отримано експертний висновок відповідної експертної організації, з урахуванням вимог законодавства щодо якості відповідно до річного плану закупівель. Вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) розповсюджуються на головних розпорядників бюджетних коштів(розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня). Відповідно до змісту п.38 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу, одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів замовник має статус одержувача, що підтверджується за посиланням: https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03361715/info
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі проектної документації на «Реконструкція аварійної ділянки каналізаційного колектору (Головний колектор), (інв. №13146) від шахти №8 до шахти №2 по вул. Греківській, 77а, м. Харків (КП «Харківводоканал»), на яку отримано експертний висновок відповідної експертної організації, з урахуванням вимог законодавства щодо якості відповідно до річного плану закупівель.
Вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) розповсюджуються на головних розпорядників бюджетних коштів(розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня).
Відповідно до змісту п.38 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу, одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів замовник має статус одержувача, що підтверджується за посиланням: https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03361715/info
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ 27.08.2021 Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-03-18-005853-а, оголошеної КП «Харківводоканал» (далі – КП «Харківводоканал», Замовник), за результатами якого встановлено порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону) (далі – Висновок). Вважаємо Висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси КП «Харківводоканал», які полягають у здійсненні ним закупівель робіт для забезпечення його потреб, з урахуванням наступного. Замовником у пункті 3 Додаток 1 тендерної документації до учасників встановлено, що на підтвердження інформації, вказаної в довідці про виконання аналогічного договору, учасник надає зокрема: копії документів, що підтверджують факт виконання робіт по аналогічному договору - копії актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ–2в з оформленням реєстру та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3 з оформленням реєстру, на всю суму аналогічного договору, оформлені відповідно до вимог тендерної документації. На підтвердження інформації, наведеної ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" (далі – Учасник) в довідці про виконання аналогічного договору від 12.04.2021 вих. № 92/5, яка міститься у файлі «Кваліфікаційні довідки.pdf» на стор. 9, Учасником надано: - у файлі «Аналогічний договір оригінал.pdf» на стор. 1 - 29, копію договору від 06.05.2019 № 0605С, на загальну суму 44 817 813,38 грн; - у файлі «Аналогічний договір оригінал.pdf» на стор. 30 -29, копії актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ–2в та копії довідок по формі КБ-3, на загальну суму 44 817 813,38 грн; - у файлі «Кваліфікаційні довідки.pdf» на стор. 10, реєстр у довільній формі від 12.04.2021 вих № 92/5/1 «Реєстр вартості виконаних робіт (Акти по формі КБ–2в та КБ-3)», на підсумкову загальну суму 44 817 813,38 грн, у якому міститься реєстр вартості виконаних аналогічних робіт на об’єкті: «Реконструкція ділянки Сирецького самопливного каналізаційного колектора від вул. Кирилівської до вул. С. Скляренка в Подільському районі м. Києва», з інформацією про вартість актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ–2в та інформація зазначена у довідках про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3, за періодами виконання робіт за аналогічним договором з липня 2019 р. по листопад 2020 р. Вищенаведені документи надані Учасником у тендерній пропозиції повністю підтверджують виконання Учасником (аналогічного) договору. Замовником в вимогах тендерної документації не була встановлена обов’язкова форма документу(документів) відповідно до якої учасники повинні були надати реєстри. Отже, вимоги встановлені Замовником у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації виконані Учасником належним чином, інформація та документи надані Учасником в повному обсязі та відповідають вимогам тендерної документації. Відповідно до частини 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Керуючись ч.10 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та категорично не погоджуючись з інформацією, викладеною у Висновку, КП «Харківводоканал» буде оскаржено Висновок до суду у встановлені чинним законодавством України строки та порядку.
2021-09-02 18:20:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 10.09.2021 відкрито провадження у справі №520/17357/21 |
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 520/17357/21 |
Дата відкриття провадження: | 10 вересня 2021 |
Документи:
10 вересня 2021 13:34
|
Електронний підпис |
10 вересня 2021 13:31
|
Позовна заява до Схід_оф_ДАСУ.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" |
31 549 880,00
UAH з ПДВ
|
31 389 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Ковач Леонід Іванович" |
31 604 000,00
UAH з ПДВ
|
31 444 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" #39954243 |
Переможець |
31 389 880,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 14:10
|
Натеко_часть_1.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2022 14:09
|
Натеко _часть_2.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2022 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:25
|
НАТЕКО 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:24
|
ДУ_3_201_4-КС_21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2021 13:14
|
ДУ_2_201_4-КС_21.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 16:25
|
ДУ_1-201_4-КС_21 (1).pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 16:03
|
Кошторис частина_2.pdf | укладений |
30 квітня 2021 16:03
|
Кошторис частина 3.pdf | укладений |
30 квітня 2021 16:03
|
Кошторис частина_1.pdf | укладений |
30 квітня 2021 16:03
|
201_4-КС_21.pdf | укладений |
30 квітня 2021 16:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України та п. 18.3. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 201/4-КС/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України та п. 18.3. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 201/4-КС/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України та п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", та п.п. 18.1.3. п. 18.1. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 201/4-КС/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", та п.п. 18.1.1. п. 18.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 201/4-КС/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |