Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364636 |
Вебсайт: | http://www.slavrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ірина Мільська +380955637522 sl-ugkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 11:12 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату протягом 7 (семи) банківських днів, після підписання Сторонами акта прийняття виконаних робіт (ф. КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. До акта прийняття виконаних робіт додається довідка про вартість виконаних робіт (ф.КБ-3). Допускається відстрочка платежу до 30 днів; | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 10:03 |
Протокол змін 01.04.21.pdf | |
01 квітня 2021 10:03 |
tender_ПРД 4 млн. измен. 01.04.21.doc | |
01 квітня 2021 10:03 |
Оголошення зміни 01.04.2021.doc | |
18 березня 2021 14:32 |
додаток 2 ТЗ 2021.doc | |
18 березня 2021 14:32 |
ДОГОВОР дороги додаток 7.doc |
01 квітня 2021 10:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2021 10:03 |
Протокол змін 01.04.21.pdf
|
|||
01 квітня 2021 10:03 |
tender_ПРД 4 млн. измен. 01.04.21.doc
|
|||
01 квітня 2021 10:03 |
Оголошення зміни 01.04.2021.doc
|
|||
18 березня 2021 14:32 |
додаток 2 ТЗ 2021.doc
|
|||
18 березня 2021 14:32 |
ДОГОВОР дороги додаток 7.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-07-000008 ● 0d914cf4bdc546858fb00476052276a4
- Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2021 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.09.2021 № 549
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.09.2021 № 549.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-03-18-005080-a, 18.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-08 11:31:14
Про надання пояснення
Дата: 08.09.2021
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-03-18-005080-a, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-13 08:50:19
Інформація щодо підстав Замовника обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваній вартості. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської ради на виконання листа Західного офісу Державної Аудиторської служби України від 08.09.2021р. в межах здійснення моніторингу (ID: UA-M-2021 -09-07-000008) закупівлі послуг: "Поточний ремонт автодоріг м.Слов’янськ за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-18-005080-a надає наступну інформацію.
1) До поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів належать роботи, спрямовані на запобігання дрібним деформаціям і пошкодженням об'єктів благоустрою населених пунктів, на негайну їх ліквідацію, у тому числі спрямовані на обов’язкове облаштування елементами для створення безперешкодного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до державних будівельних норм.
Обгрунтування об'єму поточного ремонту автомобільних доріг м.Слов’янськ здійснено на підставі вимог та приписів управління патрульної поліції в містах Краматорськ та Слов'янськ Донецької області, актів обстеження вулично-дорожньої мережі міста, звернення мешканців територіальної громади, запитів депутатів міської ради.
Поточний ремонт автомобільних доріг здійснюється з метою запобігання та негайної ліквідації дрібних деформацій і руйнувань дорожнього одягу. Номенклатура робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд наведена в п.1.6 розділу 1 додатку3 "Поряду проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрію населених пунктів" (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства № 94 від 24.07.2007)
Якісні характеристики послуг з поточного ремонту автомобільних доріг, які становлять предмет закупівлі, відповідають умовам «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.01.2012 року № 54, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 року за № 189/8788.
Очікувана вартість послуг з поточного ремонту розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 „Правила визначення вартості будівництва”. (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1–1:2013»).
Згідно до Тимчасового Плану фінансування об'єктів благоустрію, очікуваний розмір бюджетного призначення закупівлі складає - 4000 000,00 грн.
2) Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів Управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
http://www.slavrada.gov.ua/?view=prozorro в розділі "Електронні закупівлі".
Додатки:
- копії вимог та приписів управління патрульної поліції в містах Краматорськ та Слов'янськ Донецької області;
-копії актів обстеження вулично-дорожньої мережі міста;
- копії звернення мешканців територіальної громади;
- копії запитів депутатів міської ради.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління житлово-комунального господарства Слов'янської міської ради з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель виявлених, Західним офісом Державної Аудиторської служби України від 16.09.2021р. в межах здійснення моніторингу (ID: UA-M-2021 -09-07-000008) закупівлі послуг: "Поточний ремонт автодоріг м.Слов’янськ за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-18-005080-a) здійснило заходи: 1)Щодо усунення порушень вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку розірвало договір № 35 від «29» квітня 2021 р. на Поточний ремонт автодоріг м.Слов’янськ за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Додаткова угода № 6 від 20.09.2021р. оприлюднена 20.09.2021р. 2. Секретаря тендерного комітету було направлено на тренінг "Новації у публічних закупівлях. Підготовка до тестування для уповноважених осіб", в рамках Програми ООН із відновлення та розбудови миру "Місцева самоврядування та реформа децентралізації влади". Сертифікат про успішне проходження навчання курсу тренінгу додається. Крім того, зобов'язуємся у подальшому при розміщенні інформації про закупівлі не допускати виявлені порушення та дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
2021-09-20 15:49:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082) • усунуто
Договір розірвано
2021-11-11 18:31:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" |
3 699 500,41
UAH з ПДВ
|
3 579 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГАНЗІЙ ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" |
3 999 968,88
UAH з ПДВ
|
3 599 968,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
3 840 000,00
UAH з ПДВ
|
3 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд" |
3 890 550,00
UAH з ПДВ
|
3 890 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" #40955004 |
Відхилено |
3 579 500,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 12:24
|
ФОП "ГАНЗІЙ ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" #2870918157 |
Переможець |
3 599 968,87
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 13:59
|
ДУ №6 від 20.09.21.pdf | укладений |
20 вересня 2021 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 11:42
|
ДУ №5 від 03.08.2021.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2021 13:21
|
Допугода 4 від 02.07.21.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 09:20
|
ДУ №3 від 07.06.2021.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2021 10:10
|
ДУ2 к договору 35.pdf | зміни до договору |
07 червня 2021 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 11:10
|
ДУ 1 к договору 35від 31.05.21.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 09:07
|
Договор №35 выд 29.04.21.pdf | укладений |
29 квітня 2021 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти вновій редакції п.3.4. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.4 Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.4 Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.4 Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.3.4 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 квітня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
3 437 790,44
UAH
|
Причини розірвання договору: | усунення порушень вимог п.3 ч.1 ст.31 та ч.7 ст.33 Закону України " Про публічні закупівлі", виявлених при моніторингу закупівлі. |