Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
78 083,64 UAH
UA-2021-03-18-004626-b a34151b77e1d4bb3becb7c68fa6ff801
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Данищук

+380931810592 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, буд. 7
Контактна особа: Юлія Данищук
+380931810592
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2021 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 01 квітня 2021 12:15
Очікувана вартість: 78 083,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 780,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вид закупівлі - спрощена закупівля. Категорія замовника-ЛКП "Львівавтодор", зазначена у п.3 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; Місце знаходження замовника ЛКП"Львівавтодор": 79035 ,м.Львів, вул.Пасіки Галицькі,7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5360 штуки
Канцелярське приладдя (Коректор (олівцем) Buromax , Axent ,або аналог, Коректор (стрічкою) Buromax , Axent, або аналог Олівець графітний з гумкою з середньою твердістю Ножиці (18см) Axent Delta ,або аналог Ручка гелева синя Axent Delta, або аналог Ручка гелева червона Axent DG ,або аналог Ручка кулькова синя автоматична Buromax , або аналог Ручка кулькова чорна автоматична Buromax, або аналог Ручка кулькова на підставці синя Axent Delta, або аналог Стержень до ручки гелевої синій EKONOMIX, або аналог Стержень до ручки гелевої червоний HIPER, або аналог Маркер перманентний,2мм. Centropen White Parmanent,або аналог Ніж канцелярський ( 18 мм.) Axent ,або аналог Скотч широкий 48ммх200м EKONOMIX, або аналог Бокс на папір 90х90х90мм. Arnika ,або аналог Клей олівцем 15гр. AMOS ,або аналог Клей ПВА – малий 50мл. Buromax, або аналог Лоток для паперу вертикальний прозорий EKONOMIX ,або аналог Лоток для паперу горизонтальний 365х275х70мм. EKONOMIX, або аналог Зошит клітинка 24 арк. клітинка економ плюс блакитна обкладинка, або аналог Зошит клітинка 12 арк.Leader, або аналог Зошити А-4 96 арк. Buromax,або аналог Зошит А-4 192 арк. (тверда обкладинка) Buromax ,або аналог Лінійка 30см пластикова (не прозорі) JOBMAX,або аналог Лінійка 50см (металева) Axent ,або аналог Двостороння клейка стрічка 24мм.х10м. Buromax або аналог Діркопробивач металевий на чотири отвори d=5,5мм. з лінійкою потужність 15арк. Buromax ,або аналог Діркопробивач металевий на два отвори з лінійкою потужність 16арк. Axent ,або аналог Діркопробивач металевий 70арк.з лінійкою Buromax, або аналог Степлер 24/6 Eagle ,або аналог Степлер на велику к-сть паперу Buromax,або аналог Дестеплер Axent ,або аналог Гумка для олівця EKONOMIX ,або аналог Точилка для олівців (металева) EKONOMIX ,або аналог Підставка- стакан для ручок чорна металева Klerk, або аналог Підставка органайзер чорний пластик Axent або аналог Папка швидкозшивач паперовий А4 Калькулятор 12 розрядний 10,2х12,4 Citizen, або аналог Фарба штемпельна 28мл.синя (7011) Trodat ,або аналог Сегрегатор А4 /50мм EKONOMIX або аналог Сегрегатор А4 /75мм Delta ,або аналог Папки паперові на завязку Папка конверт кольорова матова непрозора на кнопку А4 Buromax або аналог Лупа 75 мм. Buromax ,або аналог Папка до підпису-(в приймальню для директора) Нитка прошивальна поліефірна 762м. Buromax,або аналог Конверт Євро DL чистий Конверт С6 Конверт С5 Конверт С4 Бейдж з кліпом і шпилькою Buromax ,або аналог Бокс для архівації документів 352х250х100мм.Buromax ,або аналог Планшет з металевим кліпом Axent ,або аналог Маркерна магнітна дошка 1500х1000мм. СТАНДАРТ Фліпчарт маркерний (стандарт) 700х1000мм.,поверхня магнітно маркерна,фіксація блоків паперу - прижимна планка на тринозі СТАНДАРТ Блок паперу для фліпчарта 64х90,30 арк. Buromax,або аналог Корзина офісна для паперу 23,7х18,4х26,3см металева чорна Axent, або аналог Буклетниця настільна об'ємна форма)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасіки Галицькі, буд.7; вул. Горбачевського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
969 упаковка
Канцелярське приладдя (Скріпки оцинковані(28мм.) (100шт.) Axent ,або аналог Блок паперу з клейким шаром (75х75мм)(100 арк.) Axent Скоби до степлера 24/6 (1000шт.)Buromax, або аналог Скоби до степлера 23/17 (1000шт.) KW - Trio, або аналог Скоби до степлера 23/20 (1000шт.) SUMY, або аналог Кнопки кольорові Buromax ,або аналог Набір маркерів текстових 1-4,5мм.у блістері 4шт. Optima, або аналог Леза для канцелярського ножа (18мм) (10шт.) Axent Delta, або аналог Скотч вузький 18х30 30м.,8шт. KOMET , або аналог Біндери кліпс 32мм.,12шт. EKONOMIX, або аналог Біндери кліпс 25мм.,12шт. EKONOMIX,або аналог Біндери кліпс 51 мм.,12шт. Axent ,або аналог Папір для нотаток 90х90х90мм. неклеєний білий (1000шт.) EKONOMIX, або аналог Стікери закладки пеперові(12х45мм) EKONOMIX ,або аналог Закладки пластик.(кольорові 12х45мм) неонового кольору 125 шт. Delta, або аналог Файли А-4 +,глянцевий 40 мкм 100шт. EKONOMIX ,або аналог Файли А-3 +,глянцевий 40 мкм 100шт. Axent ,або аналог Файли А-5 +,глянцевий 40 мкм 100шт. Axent, або аналог Папка Швидкозшивач А4 пластиковий (кольорові)(10шт.) Axent або аналог Елемент живлення ААА 4шт.,1,5v,2400мА/г,лужні Duracell Елемент живлення АА 4шт. 1,5v,1500мА/г,лужні Duracell Картонні роздільники - закладки( 100шт.) EKONOMIX, або аналог Особова картка форма – П2, картон А4 кількість 100 шт. 297х210 Обкладинка для біндера верх пластик прозора А4 180мк димчаста (100шт.) Agent, або аналог Обкладинка для біндера низ bindMARK ,або аналог Набір маркерів 4шт.+губка для сухостиральних дошок 2-4мм. Buromax ,або аналог)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасіки Галицькі, буд.7; вул. Горбачевського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за замовлений та відповідно поставлений Товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної та надання Постачальником Покупцеві рахунку-фактури на оплату Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2021 16:47
ДОДАТОК_3_Проект договору.doc
18 березня 2021 16:47
Додаток_2_Технічне_завдання.xlsx
18 березня 2021 16:47
Канцелярське_приладдя_2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП"ЧАС-ПІК" 53 259,78
UAH з ПДВ
53 259,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 61 824,30
UAH з ПДВ
61 824,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 68 445,48
UAH з ПДВ
68 445,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2021 11:17
Електронний підпис
31 березня 2021 11:14
15. Лист про сертифікацію.pdf
31 березня 2021 11:14
03. Проект договору.pdf
31 березня 2021 11:14
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 16:12
Електронний підпис
31 березня 2021 16:11
ISO.pdf
31 березня 2021 16:11
DCTY 3866_99.pdf
31 березня 2021 16:11
Certificate-187855.pdf
31 березня 2021 16:11
Certificate-182451.pdf
31 березня 2021 16:11
Certificate-182450.pdf
31 березня 2021 16:11
Скановані документи (51).pdf
31 березня 2021 16:11
сканирование0016.pdf
31 березня 2021 16:11
сканирование0015.pdf
31 березня 2021 16:11
СЕС конверти.pdf
31 березня 2021 16:11
Олівці, крейда.pdf
31 березня 2021 16:11
Лист щодо сертиф_кац_ї.pdf
31 березня 2021 16:11
Коректори.pdf
31 березня 2021 16:11
Изменения к ТУ.PDF
31 березня 2021 16:11
ДСЕЕ 47747 -фарба.pdf
31 березня 2021 16:11
гигиена продукция.pdf
31 березня 2021 16:11
висновок_лупа_ZIBI_BUROMAX_2018.pdf
31 березня 2021 16:11
Висновок СЕСкувер.pdf
31 березня 2021 16:11
висновок СЕС Дошки.pdf
31 березня 2021 16:11
9608 ручки, маркери.pdf
31 березня 2021 16:11
4040.pdf
31 березня 2021 16:11
3506-2.pdf
31 березня 2021 16:11
3506-1.pdf
31 березня 2021 16:11
3444.pdf
31 березня 2021 16:11
2052.pdf
31 березня 2021 16:11
1750_210122174149_001_6-6.pdf
31 березня 2021 16:11
1044.pdf
31 березня 2021 16:11
цп.pdf
31 березня 2021 16:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 березня 2021 16:11
Протокол.pdf
31 березня 2021 16:11
Протокол №19.pdf
31 березня 2021 16:11
проект договору.pdf
31 березня 2021 16:11
Наказ.pdf
31 березня 2021 16:11
Звітність на 26.02.2021р..pdf
31 березня 2021 16:11
довідка про довкілля.pdf
31 березня 2021 16:11
Довідка ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2021 16:11
довідка досвід.pdf
31 березня 2021 16:11
Гарантійний лист.pdf
31 березня 2021 16:11
відомості про учасника.pdf
31 березня 2021 16:11
Витяг ПДВ Ромус.pdf
31 березня 2021 16:11
Витяг 31.12.pdf
31 березня 2021 16:11
Виписка.pdf
31 березня 2021 16:11
1. Протокол №3.pdf

Публічні документи

31 березня 2021 15:38
Електронний підпис
31 березня 2021 13:29
Електронний підпис
31 березня 2021 13:05
Trodat.pdf
31 березня 2021 13:05
DL.pdf
31 березня 2021 13:05
Centropen маркер.pdf
31 березня 2021 13:05
Buromax_боксы,коробы.pdf
31 березня 2021 13:05
Axent ручки.pdf
31 березня 2021 13:05
Axent ножиці.pdf
31 березня 2021 13:05
Терра Пак.pdf
31 березня 2021 13:05
СЭС дошки, фліпчарт.pdf
31 березня 2021 13:05
Скріпки Axent.pdf
31 березня 2021 13:05
Скоби Scholz.pdf
31 березня 2021 13:05
С 6.pdf
31 березня 2021 13:05
С 5.pdf
31 березня 2021 13:05
С 4.pdf
31 березня 2021 13:05
Підставки.pdf
31 березня 2021 13:05
Папки_оборот.jpg
31 березня 2021 13:05
Папки_лицо.jpg
31 березня 2021 13:05
Папки_дод..jpg
31 березня 2021 13:05
Папки до підпису.PDF
31 березня 2021 13:05
Папір клейкий Axent.pdf
31 березня 2021 13:05
Папір для фліпчарта.pdf
31 березня 2021 13:05
Паперовий магнат.jpg
31 березня 2021 13:05
Паперовий магнат 2.jpg
31 березня 2021 13:05
Олівці.pdf
31 березня 2021 13:05
Маркери для дошок.pdf
31 березня 2021 13:05
Лупа.pdf
31 березня 2021 13:05
лінійки Axent.pdf
31 березня 2021 13:05
Линейки.pdf
31 березня 2021 13:05
Корзини,.pdf
31 березня 2021 13:05
коректор-ручка.pdf
31 березня 2021 13:05
Коректор стрічка.pdf
31 березня 2021 13:05
Калькулятор.pdf
31 березня 2021 13:05
Зошити.pdf
31 березня 2021 13:05
Закладки Buromax пластик.pdf
31 березня 2021 13:05
Елемент живлення.jpg
31 березня 2021 13:05
Елемент живлення 2.jpg
31 березня 2021 13:05
Дирокол 4Office.pdf
31 березня 2021 13:05
висновок_стрічка клейка.pdf
31 березня 2021 13:05
висновок_клей_Buromax, Zibi_2019.pdf
31 березня 2021 13:05
Бокс для паперу, лоток.pdf
31 березня 2021 13:05
Бланки СЭС Оборот.pdf
31 березня 2021 13:05
Бланки СЭС Лицо.pdf
31 березня 2021 13:05
Бейдж.pdf
31 березня 2021 13:05
3926 пластикові вироби.pdf
31 березня 2021 13:05
Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2021 13:05
Статут.pdf
31 березня 2021 13:05
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 березня 2021 13:05
Протокол, наказ.pdf
31 березня 2021 13:05
Лист про несертифікацію.pdf
31 березня 2021 13:05
досвід поставки.pdf
31 березня 2021 13:05
Довідки, листи.pdf
31 березня 2021 13:05
Витяг ПДВ.pdf
31 березня 2021 13:05
Витяг ЄДР 25.02.2021р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП"ЧАС-ПІК"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП"ЧАС-ПІК"
#22360472
Відхилено 53 259,78
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 17:20
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 61 824,30
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 17:54
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 68 445,48
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 18:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

09 квітня 2021 17:20
Електронний підпис

Документи

16 квітня 2021 17:54
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

16 квітня 2021 18:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2021 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
68 445,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2021 18:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 18:18
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2022 15:49
Додаткова угода №1 КАНЦТОВАРИ.pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:48
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 16:51
Договір Канцелярське приладдя.pdf укладений
23 квітня 2021 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 23/04/2021-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 67 022,04
UAH (в тому числі ПДВ 11 170,34 UAH)