Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги та технічне обслуговування транспортного засобу Skoda Octavia A7.18
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2021-03-18-003875-b 41e3499b3bab4bd084229c00fcb91645
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мошківська

+380962789022 marina5959@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Вебсайт: https://ushomyrska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Марина Мошківська
+380962789022
marina5959@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50100000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги


Послуги та технічне обслуговування транспортного засобу Skoda Octavia A7.18
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги та технічне обслуговування транспортного засобу Skoda Octavia A7.18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50100000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 7 днів з дати виставленого рахунка Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

18 березня 2021 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ОПАД"
#13555202
Переможець 20 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 15:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 15:24