Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційний стенд для вхідної зони
Очікувана вартість
6 440,00 UAH
UA-2021-03-18-003134-c 624126c7ea13477fb9fc20c1a2cd5e1a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Інна Анатоліївна

+380978338750 detstvo4@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №4" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007259
Місцезнаходження: 50008, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 33Д
Контактна особа: Мартинюк Інна Анатоліївна
+380978338750
detstvo4@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно наявної потреби у закупівлі. Місцезнаходження замовника - 50008, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, будинок 33д. Категорія замовника - юридична особа є розпорядником, одержувачем державних коштів, зазначені у першому абзаці, пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі -договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель -для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1)Інформаційний стенд для вхідної зони. Код визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ціна за одиницю: 3220UAH без ПДВ
Інформаційний стенд для вхідної зони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Володимира Великого.33д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

18 березня 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Колор Ейм"
#24243463
Переможець 6 440,00
UAH
18 березня 2021 11:47

Документи

18 березня 2021 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 11:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інформаційний стенд для вхідної зони 2 штуки 3 220,00
UAH