Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт принтера, відновлення та заправка картриджа (ДК 021:2015 5030000-8 Ремонт, технічне обслуговування комп'ютерної техніки)
Очікувана вартість
1 380,00 UAH
UA-2021-03-18-002938-a b4a8ac23024e4b678f8e266be4700e1e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Чорнобай

+380412471593 uoz.ztmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012839
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, будинок 4/2
Контактна особа: Оксана Чорнобай
+380412471593
uoz.ztmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50300000-8: Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги


відповідно до акту здачі-прийняття робіт (надання послуг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Ремонт принтера, відновлення та заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50300000-8 — Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг відповідно до договору Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

18 березня 2021 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сервісний центр Новітекс"
#32805638
Переможець 1 380,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 11:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:02
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 11:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 230,00 UAH)