Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43876025 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29 |
Контактна особа: |
Євгеній Богушевич +380994574461 dkbid@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону:
- якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури:
Закупівля робіт згідно з предметом "Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Міської ради міста Кропивницького за адресою: вул. Короленка, 56, м. Кропивницький" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (UA-2020-07-21-006307-b) була проведена у 2020 році (процедура – відкриті торги), договір укладено 01.09.2020 р. на суму 6 949 089,6 грн., в т.ч. ПДВ з товариством з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" (код ЄДРПОУ 36098428). Замовником відкритої процедури торгів було управління містобудування, архітектури та капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 43504992). Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 43876025) є правонаступником первинного замовника торгів. Вартість робіт, що планується закупити у учасника переговорної процедури складає 3 350 000 грн., в т.ч. ПДВ, тобто сума не перевищує 50 відсотків ціни основного договору, при цьому додаткові роботи не можна було передбачити раніше, що підтверджується дефектним актом від 30.11.2020 року, і дані роботи не були включені до проектно-кошторисної документації. Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 08:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
17 березня 2021 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-15-000045 ● 9d10557d825044f1b696720bee77b101
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.06.2021 № 394
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.06.2021 № 394.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-17-016015-c, 17.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби №003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-29 16:17:26
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-03-17-016015-c, яка проводилась Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що закупівлю UA-2021-03-17-016015-c Замовником проведено із застосуванням переговорної процедури з посиланням на пункт 5 частини другої статті 40 Закону (виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю).
Відповідно до пункту 8 частини п’ятої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі
В опублікованому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-03-17-016015-c в наведеному обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі здійснено посилання на дефектний акт від 30.11.2020, а також зазначено, що дані роботи не були включені до проектно-кошторисної документації та вартість виконання робіт, які є предметом закупівлі UA-2021-03-17-016015-c, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати до моніторингу документальне підтвердження наведеного в обґрунтуванні у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури UA-2021-03-17-016015-c (дефектний акт від 30.11.2020, витяг з проектно-кошторисної документації тощо).
2. Надати інформацію з поясненням яким чином вартість виконання робіт, які є предметом закупівлі UA-2021-03-17-016015-c, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва відповідного об’єкта будівництва при не включенні даних додаткових аналогічних робіт до проектно-кошторисної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-02 11:47:18
Надання пояснення
Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-17-016015-с) "Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Міської ради міста Кропивницького за адресою: вул. Короленка, 56, м. Кропивницький. Коригування" повідомляємо наступне.
З метою надання відповіді на поставлені питання, надаємо копію дефектного акту від 30.11.2020 року.
При цьому пояснюємо, що перелік робіт, який зазначений у дефектному акті є технічним завданням для виконання робіт, які є предметом переговорної процедури закупівлі, яка є предметом даного моніторингу.
Разом з цим пояснюємо, що вартість предмета закупівлі залишається в межах загальної кошторисної вартості проекту за рахунок коштів, які залишилися при проведенні первинної процедури відкритих торгів, а також за рахунок передбачених у проектно-кошторисній документації видатків на покриття ризиків та інфляції.
Таким чином, кошти на виконання будівельно-монтажних робіт, які були предметом даної переговорної процедури не виходять за межі загальної кошторисної вартості будівництва.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з отриманим висновком держаудитслужби, для службових осіб відповідальних за проведення процедур закупівель буде виготовлено електронні колючи, на окремих захищених електронних носіях.
2021-07-06 13:39:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОНТРОЛЬ" #36098428 |
Переможець |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 08:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 17:42
|
ДУ 4та лікарня.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2021 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 10:28
|
ДЦ 4та лікарня прийм відділ.PDF | зміни до договору |
25 травня 2021 10:27
|
Дод Угода 4та лікарня прийм відділ.PDF | зміни до договору |
25 травня 2021 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 14:33
|
4-та лікарня уточн реквіз.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2021 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 11:02
|
ДЦ+граф 4-та лікарня.PDF | укладений |
01 квітня 2021 11:01
|
Дог підряду 4-та лікарня.PDF | укладений |
01 квітня 2021 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів сторони Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/2021/32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 20/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/2021/45 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 20/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/2021/120 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |