Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Міської ради міста Кропивницького за адресою: вул. Короленка, 56, м. Кропивницький. Коригування"
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2021-03-17-016015-c 43815e8a64824e77a3050969fe619d0e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 dkbid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43876025
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
dkbid@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону:
- якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури:
Закупівля робіт згідно з предметом "Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Міської ради міста Кропивницького за адресою: вул. Короленка, 56, м. Кропивницький" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (UA-2020-07-21-006307-b) була проведена у 2020 році (процедура – відкриті торги), договір укладено 01.09.2020 р. на суму 6 949 089,6 грн., в т.ч. ПДВ з товариством з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" (код ЄДРПОУ 36098428). Замовником відкритої процедури торгів було управління містобудування, архітектури та капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 43504992). Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 43876025) є правонаступником первинного замовника торгів. Вартість робіт, що планується закупити у учасника переговорної процедури складає 3 350 000 грн., в т.ч. ПДВ, тобто сума не перевищує 50 відсотків ціни основного договору, при цьому додаткові роботи не можна було передбачити раніше, що підтверджується дефектним актом від 30.11.2020 року, і дані роботи не були включені до проектно-кошторисної документації. Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2021 08:07
Оскарження наміру укласти договір: 29 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Код ЄДРПОУ Замовника - 43876025; Категорія замовника - орган державної влади. Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Міської ради міста Кропивницького за адресою: вул. Короленка, 56, м. Кропивницький. Коригування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Короленка, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

17 березня 2021 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-15-000045 ● 9d10557d825044f1b696720bee77b101
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 червня 2021 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.06.2021 № 394

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.06.2021 № 394.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-17-016015-c, 17.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби №003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-29 16:17:26

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-03-17-016015-c, яка проводилась Департаментом капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що закупівлю UA-2021-03-17-016015-c Замовником проведено із застосуванням переговорної процедури з посиланням на пункт 5 частини другої статті 40 Закону (виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю).
Відповідно до пункту 8 частини п’ятої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі
В опублікованому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-03-17-016015-c в наведеному обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі здійснено посилання на дефектний акт від 30.11.2020, а також зазначено, що дані роботи не були включені до проектно-кошторисної документації та вартість виконання робіт, які є предметом закупівлі UA-2021-03-17-016015-c, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Надати до моніторингу документальне підтвердження наведеного в обґрунтуванні у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури UA-2021-03-17-016015-c (дефектний акт від 30.11.2020, витяг з проектно-кошторисної документації тощо).
2. Надати інформацію з поясненням яким чином вартість виконання робіт, які є предметом закупівлі UA-2021-03-17-016015-c, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва відповідного об’єкта будівництва при не включенні даних додаткових аналогічних робіт до проектно-кошторисної документації.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-02 11:47:18

Надання пояснення

Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-17-016015-с) "Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Міської ради міста Кропивницького за адресою: вул. Короленка, 56, м. Кропивницький. Коригування" повідомляємо наступне.
З метою надання відповіді на поставлені питання, надаємо копію дефектного акту від 30.11.2020 року.
При цьому пояснюємо, що перелік робіт, який зазначений у дефектному акті є технічним завданням для виконання робіт, які є предметом переговорної процедури закупівлі, яка є предметом даного моніторингу.
Разом з цим пояснюємо, що вартість предмета закупівлі залишається в межах загальної кошторисної вартості проекту за рахунок коштів, які залишилися при проведенні первинної процедури відкритих торгів, а також за рахунок передбачених у проектно-кошторисній документації видатків на покриття ризиків та інфляції.
Таким чином, кошти на виконання будівельно-монтажних робіт, які були предметом даної переговорної процедури не виходять за межі загальної кошторисної вартості будівництва.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з отриманим висновком держаудитслужби, для службових осіб відповідальних за проведення процедур закупівель буде виготовлено електронні колючи, на окремих захищених електронних носіях.

2021-07-06 13:39:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
Переможець 3 350 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 08:07

Документи

18 березня 2021 08:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 08:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
3 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 08:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 09:09
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 17:42
ДУ 4та лікарня.PDF зміни до договору
16 грудня 2021 17:41
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 10:28
ДЦ 4та лікарня прийм відділ.PDF зміни до договору
25 травня 2021 10:27
Дод Угода 4та лікарня прийм відділ.PDF зміни до договору
25 травня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 14:33
4-та лікарня уточн реквіз.PDF зміни до договору
14 квітня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:02
ДЦ+граф 4-та лікарня.PDF укладений
01 квітня 2021 11:01
Дог підряду 4-та лікарня.PDF укладений
01 квітня 2021 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення реквізитів сторони Замовника
Номер договору про закупівлю: 20/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/2021/32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 20/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/2021/45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 20/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/2021/120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 350 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 558 333,33 UAH)