Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Горох
Очікувана вартість
6 650,00 UAH
UA-2021-03-17-014733-c 71fd5a20fb1043359a5be688f15adf70
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корзун Олена Григорівна

380976259847 dnz6-kazka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №6 "Казка" Сарненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37261366
Місцезнаходження: 34500, Україна , Рівненська обл., Сарни, ВУЛИЦЯ 8 БЕРЕЗНЯ, будинок 3,
Контактна особа: Корзун Олена Григорівна
380976259847
dnz6-kazka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 6 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Закупівля здійснюється на потребу 2021 року. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції:Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до закупівлі та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 кілограми
горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, Сарни, 8 Березня,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212213-6 — Горох сушений

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені продукти харчування проводиться за наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів після фактичного отримання всієї партії (частини) Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі продуктів харчування на свій реєстраційний рахунок., згідно умов зазначених в договорі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2021 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 16:40
Проєкт договору горох.docx
17 березня 2021 16:38
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА 6 650,00
UAH з ПДВ
6 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2021 16:27
Електронний підпис
24 березня 2021 16:24
тех якісн вимог.PDF
24 березня 2021 16:24
догов пост горох.PDF
24 березня 2021 16:22
тех паспрт авто.PDF
24 березня 2021 16:21
мед книжка Дяков.PDF
24 березня 2021 16:21
догов оренди авто.PDF
24 березня 2021 16:20
довід про транс.PDF
24 березня 2021 16:20
дезинф ,акт обр.PDF
24 березня 2021 16:20
вод права.PDF
24 березня 2021 16:19
реєстр потужност.PDF
24 березня 2021 16:18
ФОП Гега персон д.docx
24 березня 2021 16:17
гарант лист серт +серт.PDF
24 березня 2021 16:16
лист підтв відпов.PDF
24 березня 2021 16:15
лист зг іст умов.PDF
24 березня 2021 16:14
прав підпис догов.PDF
24 березня 2021 16:14
відс ліценз.PDF
24 березня 2021 16:13
довід про учасн.PDF
24 березня 2021 16:12
паспорт .PDF
24 березня 2021 16:11
Код.PDF
24 березня 2021 16:11
Виписка.PDF
24 березня 2021 16:11
Витяг єд податок.PDF
24 березня 2021 16:08
Цінов проп горох.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА
#2557812681
Переможець 6 650,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 10:49

Документи

29 березня 2021 10:48
Електронний підпис
29 березня 2021 10:48
Untitled.FR10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕГА ОКСАНА ЯРОСЛАВІВНА
#2557812681
6 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 10:48
Електронний підпис
29 березня 2021 10:48
Untitled.FR10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 16:07
2-22.PDF зміни до договору
20 грудня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 11:57
Д.У.№1-30.11.PDF зміни до договору
01 грудня 2021 11:56
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 14:27
22.pdf укладений
05 квітня 2021 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку із зміною реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору та викласти п.1.2, р.1, в наступній редакції: 1.2. Сума договору становить 3748,32 грн. (Три тисячі сімсот сорок вісім грн.,32 коп.) ,без ПДВ, у т.ч. в межах затверджених асигнувань на 2021 рік складає 3748,32 грн. (Три тисячі сімсот сорок вісім грн.,32 коп.).
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
горох 197.28 кілограми 19,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 748,32
UAH