Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових, великогабаритних і ремонтних відходів
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-03-17-013457-c e8ff107ec50d440a88a6f69a6d54781c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пруднікова Лілія Олексіївна

380677638469 mrs.prudnikova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13648033
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Медична, 17
Контактна особа: Пруднікова Лілія Олексіївна
380677638469
mrs.prudnikova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 26 березня 2021 15:35
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 метри кубічні
Вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
30 метри кубічні
Вивезення великогабаритних і ремонтних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної до бухгалтерії Замовника протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 16:07
Проект договору +.docx
17 березня 2021 16:06
Документація. сміття +.docx
17 березня 2021 16:06
Технічні характеристики+.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2021 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович 59 850,00
UAH
59 850,00
UAH
Документи
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928" 71 658,00
UAH
71 658,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 березня 2021 18:42
Електронний підпис
25 березня 2021 18:41
10. Витяг ЄДР РМО 04122020.pdf
25 березня 2021 18:41
7. Паспорт IDі код РМО.pdf
25 березня 2021 18:41
6. Довідка ст 17.pdf
25 березня 2021 18:41
15. Довідка ліцензування.pdf
25 березня 2021 18:41
8. Iд код Радкевич.pdf
25 березня 2021 18:41
1. Цінова пропозиція.pdf
25 березня 2021 18:41
14. Довідка субпідряд.pdf
25 березня 2021 18:41
3. Проект договору.pdf
25 березня 2021 18:41
16. Гарантія санкції.pdf
25 березня 2021 18:41
5. Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

25 березня 2021 12:48
Електронний підпис
25 березня 2021 12:47
7.5. Гарантія зак санкції.pdf
25 березня 2021 12:47
7.4. Лист ліцензування.pdf
25 березня 2021 12:47
7.3. Лист субпідряд.pdf
25 березня 2021 12:47
7.2. Договір Полігон 2021.PDF
25 березня 2021 12:47
7.1 Технічні вимоги Дод 3.pdf
25 березня 2021 12:47
6.4. Витяг ЄДР АТП.PDF
25 березня 2021 12:47
6.3. Контракт директор 2018.pdf
25 березня 2021 12:47
4.3. Довідка досвід.pdf
25 березня 2021 12:47
4.2. Довідка працівники.pdf
25 березня 2021 12:47
3. Проект договору.pdf
25 березня 2021 12:47
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович

ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович
#2957313253
Рішення скасоване 59 850,00
UAH
13 квітня 2021 15:19
Фізична особа - підприємець Радкевич Микола Олександрович
#2957313253
Відхилено 59 850,00
UAH
13 квітня 2021 15:27
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"
#03345863
Переможець 71 658,00
UAH
14 квітня 2021 15:56

Документи

30 березня 2021 15:10
Електронний підпис

Документи

13 квітня 2021 15:23
Електронний підпис

Документи

14 квітня 2021 15:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2021 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"
#03345863
71 658,00
UAH
Документи

Документи

14 квітня 2021 15:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 13:07
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2022 12:38
ДУ.pdf зміни до договору
02 березня 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:22
ДУ 2..PDF зміни до договору
29 грудня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 13:29
ДУ 1.PDF зміни до договору
21 грудня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 10:14
Договір сміття.PDF укладений
26 квітня 2021 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: № 588
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, і відповідно зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: № 588
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода не є зміною ціни за одиницю товару , а укладена відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 588
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 68 351,71
UAH (в тому числі ПДВ 11 391,95 UAH)