Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 44420000-0 Будівельні товари (Шафи металеві для зберігання засобів особистого захисту, спеціальних засобів, однострою та особистих речей особового складу співробітників ТУ ССО у Херсонській області)
Очікувана вартість
97 200,00 UAH
UA-2021-03-17-012339-c 4c4afa8962f543a89396fdd9a6a4a1ae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Безлуцький

+380683673778 tenderks.sso@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43572010
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. ПЕРЕКОПСЬКА, буд. 5
Контактна особа: Олександр Безлуцький
+380683673778
tenderks.sso@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 97 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 972,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


1) Місцезнаходження замовника: 73003, м. Херсон, вул. Перекопська, 5
2) Категорія замовника: органи державної (судової) влади
3) Вид закупівлі - спрощена закупівля
4) Затверджено протоколом робочої групи ТУ ССО у Херсонській області №10 від 17.03.2021
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Шафи металеві для зберігання засобів особистого захисту, спеціальних засобів, однострою та особистих речей особового складу співробітників ТУ ССО у Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 44421720-0 — Шафи із замком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки виділення бюджетних асигнувань, розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки Замовника для розрахунків за отримані Послуги. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовується. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2021 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 15:25
Оголошення.docx
17 березня 2021 15:24
Додаток 4 Пропозиція.doc
17 березня 2021 15:24
Додаток 3 ДОГОВІР.docx
17 березня 2021 15:24
Додаток 2 специфікація.docx
17 березня 2021 15:24
Додаток 1 Інші документи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо ТЗ
Дата подання: 17 березня 2021 22:00
Дата відповіді: 18 березня 2021 08:11
Доброго дня! Просимо надати в найкоротші терміни уточнення щодо технічних характеристик, а саме: 1. конструкція шаф повинна бути звареної чи розбірної конструкції? 2. чи повинні бути у комплектації поперечини та гачки? 3. який повинен бути замок? Заздалегідь дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. 1. Конструкція шафи повинна бути розбірною. 2. Згідно додатку 2 повинні бути гачок як на кресленні. 3. Необхідно вбудований замок для поштових скриньок з комплектом ключів 2 штуки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "IP COM" 96 228,00
UAH з ПДВ
96 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "IP COM"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "IP COM"
#32338465
Переможець 96 228,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 16:44

Документи

29 березня 2021 16:44
Електронний підпис
29 березня 2021 16:42
Протокол №15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "IP COM"
#32338465
96 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 16:44
Електронний підпис
29 березня 2021 16:42
Протокол №15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 14:26
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 липня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 17:53
Шафи.pdf зміни до договору
03 червня 2021 17:52
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 12:55
Шафи.pdf укладений
16 квітня 2021 12:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 серпня 2021 10:11
96 228,00 UAH UA628201720343140001000159748
ТУ ССО у Херсонській області
UA233209840000026000210385814
ТзОВ "ІР СОМ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у зв'язку з затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 17-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 17-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 96 228,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 038,00 UAH)