Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2021-03-17-007915-c 17509c50ed424a2e98494ff0a10eb29c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Геннадійович

+380977020711 zzso26@marschool26.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міськой ради"
Код ЄДРПОУ: 23030995
Вебсайт: https://www.marschool26.net/
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Контактна особа: Микола Геннадійович
+380977020711
zzso26@marschool26.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 13:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2021 13:03
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2021 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 13:04
Оголошення закупівля Заправка.docx
17 березня 2021 13:04
Додаток № 4 - Проект договору.docx
17 березня 2021 13:04
Додаток № 3 - ТЗ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2021 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЦРК "Заправський" 19 640,00
UAH з ПДВ
19 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЦРК "Заправський"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЦРК "Заправський"
#34746098
Переможець 19 640,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 10:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦРК "Заправський"
#34746098
19 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 14:16
Звіт про виконання договору.pdf укладений
20 січня 2022 14:16
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 08:56
Дод.уг.№ 1 до дог.№ 26-5.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 08:54
Повідомлення про внесення змін до договору №26-5.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 08:54
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 12:19
26-5 від 19.04.2021.pdf укладений
21 квітня 2021 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору на 4 020,00 грн. (Чотири тисячі двадцять грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 670,00 грн. (Шістсот сімдесят грн. 00 коп.). 2.Загальна сума договору складає 15 620,00 (П’ятнадцять тисяч шістсот двадцять грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ - 2 603,33 грн. (Дві тисячі шістсот три грн. 33 коп.) 3.Умови договору №26-5 від 19.04.2021 не порушені даною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4.Дана угода складена у 3-х примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 26-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 603,33 UAH)