Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інформаційних агентств
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2021-03-17-006445-c 264e3386875e45788645dbcbee377aa3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Павленко

+380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053625
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Людмила Павленко
+380412481209
mvk@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств


Міська цільова програма «Ефективна влада. Конкурентне місто» КПКВК 0218420 (управління по зв’язках з громадськістю міської ради)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги інформаційних агентств
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг (частини послуг) (далі – Акт) з врахуванням вимог ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

17 березня 2021 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ ЖИТОМИР ІНФО"
#33732896
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 12:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 12:40