Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт (заміна металопластикових вікон та дверей) в гуртожитку №2 ЧНУ імені Петра Могили по вул. Крилова, 19-Г в м. Миколаєві
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-03-17-004627-c ● 19598dd5a83c43208e11a672b424bec7
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧНУ ім. П.Могили |
Код ЄДРПОУ: | 23623471 |
Вебсайт: | https://chmnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. 68 Десантників,10 |
Контактна особа: |
Гуздуб Ольга Олександрівна +380512500069 kot@chdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2021 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 11:15 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (заміна металопластикових вікон та дверей) в гуртожитку № 2 ЧНУ імені Петра Могили по вул. Крилова, 19-Г в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Крилова, 19-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 червня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 13:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2021 13:55 |
протокол 309.PDF | |
22 березня 2021 13:50 |
ДОДАТОК 1.docx | |
17 березня 2021 11:11 |
Тендерна документація.docx | |
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 7.docx | |
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 6.docx | |
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.docx | |
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 4.docx | |
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 3.docx | |
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 2 Технічна специфікація .docx | |
17 березня 2021 11:11 |
ТД.pdf | |
17 березня 2021 11:11 |
протокол 264.pdf |
22 березня 2021 13:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2021 13:55 |
протокол 309.PDF
|
|||
22 березня 2021 13:50 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||
17 березня 2021 11:11 |
Тендерна документація.docx
|
|||
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 7.docx
|
|||
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 6.docx
|
|||
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 5 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 4.docx
|
|||
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 3.docx
|
|||
17 березня 2021 11:11 |
Додаток 2 Технічна специфікація .docx
|
|||
17 березня 2021 11:11 |
ТД.pdf
|
|||
17 березня 2021 11:11 |
протокол 264.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
профільна система
Дата подання: 18 березня 2021 09:45
Дата відповіді: 18 березня 2021 14:17
в додатку 2 до тендерної документації ві вказуєте, що профільна система OpenTeck, монтажна глибина 60 мм, не менше 5 камер (для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції сертифікат(и) відповідності на профіль). Але тут є неточності при монтажній товщині 60 мм в цій профільніь системі є 4 камери. Уточніть будь ласка, яку профільну систему рахувати - 4 камери 60 мм, чи 6 камер 70 мм.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Профільна система OpenTeck дозволяє мати 5 камер при монтажній глибині 60 мм. У додатку 2 до тендерної документації вказані вірні дані.
Уточнення
Дата подання: 18 березня 2021 18:34
Дата відповіді: 19 березня 2021 09:17
Шановний замовник, чи можливо змінити профіль OpenTeck на аналог , якісний , сертифікований ?
Відповідь: Доброго дня! Перевагу надаємо профілю OpenTeck.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 19 березня 2021 17:41
Дата відповіді: 22 березня 2021 13:46
Відповідно Додатку 1 до Тендерної документації для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період з 2019-2020рр. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі ДК 021:2015 – 45420000-7-Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт (заміна металопластикових вікон та дверей ) в гуртожитку № 2 ЧНУ імені Петра Могили по вул. Крилова, 19-Г в м. Миколаєві).
Згідно пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Разом з цим, пунктом 3 Розділу ІІ Порядку передбачено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Враховуючи зазначене, просимо уточнити:
- що Замовник передбачає під предметом закупівлі: будь-який договір за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за кодом 45420000-7-Столярні та теслярні роботи або договір з поточного ремонту (заміна металопластикових вікон та дверей)?
- у випадку, якщо учасником виконувалися будівельні роботи або капітальний ремонт, в ході яких було здійснено заміну металопластикових вікон та дверей, то це буде підтвердженням досвіду за предметом закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації внесені.
Підписання тендерної пропозиції
Дата подання: 19 березня 2021 17:42
Дата відповіді: 22 березня 2021 13:47
Шановний Замовнику!
Вимогами пункту 1 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) (окрім учасників-нерезидентів).
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify .
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
7 листопада 2018 року набув чинності оновлений Закон «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі по тексту — Закон № 2155).
Згідно із частиною 5 розділу VII Закону № 2155 електронний цифровий підпис (ЕЦП) та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом № 2155, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом № 2155.
Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. За цей період закінчилася дія усіх ЕЦП, адже термін їх використання саме два роки.
Відповідно до Закону№ 2155 удосконалений електронний підпис (УЕП)- електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова № 193) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Кваліфікований електронний підпис призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Наприклад, державними службовцями чи нотаріусами. Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Згідно з вимогами абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону № 2155 органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Відповідно Замовники/Учасники, що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі)
Згідно з підпунктом 1 пункту 3 Постанови № 193, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови № 193 вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами (УЕП).
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог чинного законодавства просимо внести зміни в Тендерну документацію та дозволити учасникам накладати на свою тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації внесені.
Підтвердження відсутності підстав
Дата подання: 19 березня 2021 17:43
Дата відповіді: 22 березня 2021 13:47
Шановний Замовнику!
Вимогами Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), в тому числі:
«Інформація про те, що фізична особа, яка є учасником, не була/була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;Підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (пункт 5 частини 1 статті 17 Закону)».
«Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була/була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (пункт 6 частини 1 статті 17 Закону)».
Нагадуємо, що Законом України № 954-IX від 03.11.2020 «Про внесення змін до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону було внесено зміни, а так як відповідно Додатку 1 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідки в довільних формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, просимо привести у відповідність тендерну документацію вимогам Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації внесені.
Підтвердження відсутності підстав (ст.17)
Дата подання: 19 березня 2021 17:43
Дата відповіді: 22 березня 2021 13:48
Шановний Замовнику!
Відповідно частини 6 статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Вимогами Додатку 1 до Тендерної документації Замовником визначено перелік документів, які надаються Переможцем, в тому числі, які підтверджують відсутність підстав, визначених лише пунктами 5, 6, і 13 частини першої статті 17 Закону.
Замовником упущено підтвердження учасниками відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 8, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, що не відповідає вимогам Закону і буде підставою для відхилення Переможця процедури закупівлі відповідно пункту 3 частини 1 статті 31 Закону.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію вимогам Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації внесені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВБУДМОНТАЖ-ПЛЮС" |
869 998,93
UAH з ПДВ
|
799 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович |
929 000,00
UAH з ПДВ
|
799 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " |
888 883,00
UAH з ПДВ
|
869 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ " ЦЕНТР ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ІНВАЛІДІВ АТО "ЛІТОПИС" |
1 065 000,00
UAH з ПДВ
|
1 011 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
1 112 100,00
UAH з ПДВ
|
1 012 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
1 070 880,00
UAH з ПДВ
|
1 052 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛМ ПЛАСТ" |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВБУДМОНТАЖ-ПЛЮС" #43877799 |
Очікує рішення |
799 900,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 15:52
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 14:55 |
Кінець періоду оскарження: | 20 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 20 квітня 2021 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
09 квітня 2021 14:54
|
Електронний підпис |
09 квітня 2021 14:50
|
Протокол |