Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" |
Код ЄДРПОУ: | 40909288 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 64-в |
Контактна особа: |
Лінкіна Ірина Віталіївна +380676829422 kp.linkina.i@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2021 18:06 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на підставі підписаного сторонами акту прийому-передачі, протягом п’яти банківських днів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
17 березня 2021 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-06-000001 ● 66b34ff4a6bb423a9616a13487313881
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 14:40 |
16.08.2021 № 432
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 432
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
25 UA-2021-03-17-003606-a 17.03.2021 КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК" (код 40909288) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-25 16:00:21
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з Постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015: 09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-17-003606-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, згідно з Повідомленням про намір укласти договір та пунктом 1 договору від 26.03.2021 №020016 конкретна назва предмета закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)», отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору.
Договір на постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, передбачених частиною 7 статті 40 Закону, а саме: на 9-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір).
Пояснити причину укладання договору з порушенням термінів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-28 15:11:57
ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2021 в ході здійснення моніторингу за процедурою закупівлі Переговорна процедура (скорочена) Закупівля: Постачання теплової енергії Класифікація за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-17-003606-а) (ID моніторингу UA-M-2021-06-06-000001)
ПОЯСНЕННЯ
на запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2021 в ході здійснення моніторингу
за процедурою закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Закупівля: Постачання теплової енергії
Класифікація за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
(Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-17-003606-а)
(ID моніторингу UA-M-2021-06-06-000001)
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2021 в ході здійснення моніторингу за процедурою закупівлі Переговорна процедура (скорочена). Закупівля: Постачання теплової енергії. Класифікація за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-17-003606-а) (ID моніторингу UA-M-2021-06-06-000001)
Повідомляємо наступне:
Щодо запитання 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Закупівлю Постачання теплової енергії (Код за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-17-003606-a) проведено відповідно до положень частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент прийняття рішення Замовником (надалі - Закон), якими передбачено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно з ч. 2 ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин.
Система теплозабезпечення об’єкта Замовника, за адресою: м. Дніпро: вул. Березанівська 67, під’єднана до місцевих (розподільчих) теплових мереж Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради (Учасника) (здійснюється централізоване постачання теплової енергії). Альтернатива постачання замовнику теплової енергії іншими постачальниками – відсутня.
Систе́ма централізо́ваного теплопоста́чання це сукупність джерел теплової енергії потужністю понад 20 Гкал/год, магістральних та місцевих (розподільчих) теплових мереж. Обслуговується теплопостачальною організацією.
Вартість закупівлі розрахована з урахуванням планової потреби Замовника відповідно до встановлених тарифів на час проведення переговорів з учасником. Тариф на послугу з постачання теплової енергії встановлюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України (НКРЕКП). Переговори з учасником було проведено 17.03.2021 (скан-копія протоколу додається до пояснень). Ціна Договору визначена сторонами, виходячи з обсягу та вартості 1 Гкал теплової енергії. Ціна за одиницю на момент переговорів складала 1483,50 без ПДВ.
В процесі переговорів Сторони, зокрема, погодили застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі». Погодити ціну, обсяг закупівлі, визначені на час проведення переговорів. Обсяг закупівлі – 617 Гкал. Ціна за період постачання з 01.01.2021 по 31.12.2021 - 1 098 383,40 грн з ПДВ.
Згідно з вимогами ст. 4 Закону, закупівлі здійснюються відповідно до річного плану закупівель. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Тож, дану закупівлю здійснено у відповідності до плану. Згідно з опублікованим планом (Ідентифікатор плану UA-P-2021-03-17-014476-c) закупівлі Постачання теплової енергії: очікувана вартість – 1 098 383,40 грн. Код ДК 021-2015 (CPV) 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Код КЕКВ 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Рік проведення -2021. Орієнтовний початок проведення процедури - березень, 2021. Тип процедури - Переговорна процедура (скорочена). Конкретна назва предмета закупівлі: Постачання теплової енергії. Класифікація за ДК 021:201509320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - 617 Гкал. Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2021. Тип джерела фінансування: Місцевий бюджет. Сума – 1098383,40 грн. Закупівля може бути здійснена в рамках бюджетного призначення видатків, передбачених кошторисом на поточний рік.
Також надаємо посилання на веб-сайт розміщення обґрунтування: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-ozdorovlennya-ta-vidpochinok-dniprovskoi-miskoi-radi.
Щодо питання 2. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, згідно з Повідомленням про намір укласти договір та пунктом 1 договору від 26.03.2021 №020016 конкретна назва предмета закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)», отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору. Договір на постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, передбачених частиною 7 статті 40 Закону, а саме: на 9-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір). Пояснити причину укладання договору з порушенням термінів.
Перш за все, необхідно зазначити, що пункт 1 договору від 26.03.2021 № 020016 не передбачає наступного: «конкретна назва предмета закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)», про що зазначає ДАСУ в питанні 2, вважаючи це порушенням.
Слід звернути увагу, що Замовником обрано тип процедури - Переговорна процедура (скорочена), що підтверджується планом закупівлі (Ідентифікатор плану UA-P-2021-03-17-014476-c) та оголошенням закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-17-003606-a).
Тип процедури обрано з урахуванням того, що постачання теплової енергії за фактом відбувається централізовано, про що свідчать і умови договору від 26.03.2021 № 020016 (надалі - Договір), якими, зокрема, передбачено, що Виконавець забезпечує відповідність кількісних та якісних характеристик послуги на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги Виконавця…(п.9). У будівлі відсутній індивідуальний тепловий пункт, про що свідчить п. 4. Договору. Як визначено п. 13 Договору, межа централізованих інженерно-технічних мереж систем теплопостачання (межа експлуатаційної відповідальності) вказана в Додатку № 3 до Договору, та не може бути змінена в односторонньому порядку. Замовник відповідно до п.п. 10 п. 29 Договору, має право, зокрема, у встановленому законодавством порядку відключитися від систем (мереж) централізованого теплопостачання.
Замовником було враховано вимоги Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII, який введено в дію в повному обсязі з 01.05.2019, опис основних ключових змін, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг з постачання теплової енергії (скан-копія) додаються до пояснень.
Постановою КМУ від 21.08.2019 № 830 затверджено Типовий договір про надання послуг з постачання теплової енергії. КП «Теплоенерго» є ліцензіатом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг з надання послуги постачання теплової енергії.
Згідно з вимогами ч. 7 ст. 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж п’ять днів - у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування, з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в Замовником в електронній системі закупівель 17.03.2021. Договір з КП «Теплоенерго» укладено 26.03.2021 та завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2021 (Ідентифікатор укладеного договору UA-2021-03-17-003606-a-b1).
Тож, договір укладено у строки, визначені вимогами Закону, з урахуванням обраного типу процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що й іншими Замовниками, зокрема, Комунальним підприємством «Міське управління справами» Дніпровської міської ради (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-02-014626-a), Державним професійно-технічним навчальним закладом «Дніпровський центр професійно-технічної освіти» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-05-011324-a), Комунальним позашкільним навчальним закладом «Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву № 3 Дніпровської міської ради» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-04-003252-a) здійснено аналогічні закупівлі та укладено договори про закупівлі постачання теплової енергії з КП «Теплоенерго».
Крім того, звертаємо вашу увагу, що за даними електронної системи закупівель датою створення моніторингу даної закупівлі Замовника є дата 06.06.2021 14:07 (ІD моніторингу UA-M-2021-06-06-000001).
Згідно з відображеним в електронній системі закупівель, наказ про початок здійснення моніторингу видано 16.08.2021 та опубліковано 17.08.2021, зазначено період моніторингу 17.08.2021 14:40 - 10.09.2021 00:00.
Аналізуючи дати створення та проведення моніторингу, дії ДАСУ не узгоджуються з вимогами ст. 8 Закону щодо порядку здійснення моніторингу процедур публічних закупівель.
З повагою
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП "Оздоровлення та відпочинок" користуючись правом, передбаченим положеннями ч.8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", протягом встановленого строку надає аргументовані заперечення до висновку.
2021-09-13 16:10:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | КП "Оздоровлення та відпочинок" 14.09.2021 року звернулося до адміністративного суду з позовом щодо оскарження висновків ДАСУ |
Дата публікації: | 15 вересня 2021 |
Документи:
15 вересня 2021 15:03
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #32688148 |
Переможець |
1 098 383,40
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:44
|
Дод.угода 4.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 14:56
|
Дод уг 3 до дог 020016.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 12:45
|
Дод.уг. тепло.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 15:56
|
Дод.угода ТЕПЛОЕНЕРГО.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 15:16
|
Договір | укладений |
26 березня 2021 15:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Постачання теплової енергії | 617 | Гкал |
1 780,20
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
09 квітня 2021 13:47
|
226 975,50 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA193054820000026030301770685 ПК"ТЕПЛОЕНЕРГО"ДМР |
Оплачений |
26 квітня 2021 13:50
|
151 495,02 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA193054820000026030301770685 ПК"ТЕПЛОЕНЕРГО"ДМР |
Оплачений |
28 липня 2021 17:50
|
24 566,76 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA193054820000026030301770685 ПК"ТЕПЛОЕНЕРГО"ДМР |
Оплачений |
28 липня 2021 17:50
|
34 001,82 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA193054820000026030301770685 ПК"ТЕПЛОЕНЕРГО"ДМР |
Оплачений |
26 серпня 2021 11:59
|
21 896,46 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA193054820000026030301770685 ПК"ТЕПЛОЕНЕРГО"ДМР |
Оплачений |
20 вересня 2021 13:47
|
21 896,46 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA193054820000026030301770685 ПК"ТЕПЛОЕНЕРГО"ДМР |
Оплачений |
22 жовтня 2021 11:04
|
26 881,02 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA193073500000026005001178101 КП"ТЕПЛОЕНЕРГО" ДМР |
Оплачений |
15 грудня 2021 11:57
|
76 152,83 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA193073500000026005001178101 КП"ТЕПЛОЕНЕРГО" ДМР |
Оплачений |
21 грудня 2021 11:44
|
153 323,83 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA193073500000026005001178101 КП"ТЕПЛОЕНЕРГО" ДМР |
Оплачений |
30 грудня 2021 11:37
|
203 452,30 UAH | UA098201720344310003000099127 КП "Оздоровлення та відпочинок" |
UA193073500000026005001178101 КП"ТЕПЛОЕНЕРГО" ДМР |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна рахунку Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 020016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною ціни за одиницю товару, зменшується оьбсяг закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 020016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 020016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 020016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Постачання теплової енергії | 459.296912 | Гкал |
1,01
UAH з ПДВ
|