Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local value O 230114 (Bilohiria - /R-26/) - Yurivka km 0+000 - km 3+200
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Контактна особа: |
Ковальська Ірина Олександрівна +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE KHMELNYTSKYI REGIONAL LOCAL ROAD SERVICE |
National ID: | 43446166 |
Contact point: |
Kovalska Iryna Oleksandrivna +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2021 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 14 667 956,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 17 березня 2021 09:31 |
Enquiries until: | 09 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 14 667 956 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 73 340 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 (із змінами) .Вид закупівлі:відкриті торги з публікацією англійською мовою | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: • Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків; • Нецінові критерії оцінки: - Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг – питома вага критерію складає 15 відсотків; - Середньо облікова кількість штатних працівників - питома вага критерію складає 15 відсотків | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг: | 15% |
Понад 150 млн. гривень: | 15% |
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: | 10% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: | 5% |
До 50 млн. грн. включно: | 0% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 15% |
Від 150 працівників і більше: | 15% |
Від 100 до 150 працівників включно: | 10% |
Від 50 до 100 працівників включно: | 5% |
До 50 працівників: | 0% |
17 березня 2021 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 09:31 |
ТЗ Білогіря Юрівка.PDF | |
17 березня 2021 09:31 |
ТД -місцеві.doc | |
17 березня 2021 09:31 |
проект договору.doc | |
17 березня 2021 09:31 |
ДОДАТОК 7.doc | |
17 березня 2021 09:31 |
ДОДАТОК 6.docx | |
17 березня 2021 09:31 |
ДОДАТОК 5.doc | |
17 березня 2021 09:31 |
ДОДАТОК 4.docx | |
17 березня 2021 09:31 |
ДОДАТОК 3.docx | |
17 березня 2021 09:31 |
ДОДАТОК 2.docx | |
17 березня 2021 09:31 |
ДОДАТОК 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-02-000037 ● c2a1e38cb87a49ed8be7c77f4209b610
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 №631
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 01 листопада 2021 року №003100-18/13832-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.11.2021 №631
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2021-03-17-001505-c 17.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-03 08:58:51
Пояснення за запит
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230114 (Білогір’я - /Р-26/) – Юрівна км 0+000 – км 3+200 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-17-001505-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-03 11:33:01
Пояснення (інформація, документи) на запит Держаудитслужби
По І питанню: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Хмельницької обласної адміністрації 14.01.2021 року затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 8 000 000,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 10 033 513,00 грн з ПДВ.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №22/23-03/21/А від «22» березня 2021р.
По ІІ питанню: надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті Головного розпорядника коштів (Хмельницької обласної державної адміністрації) https://www.adm-km.gov.ua (https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=87168)
Додатки: протокольне рішення уповноваженої особи №55 від 25.03.2021 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-11-03 12:13:58
Пояснення з власної ініціативи
У зв’язку із технічною помилкою при публікації пояснення на Запит, надаю нові Пояснення (інформацію, документи) на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
По І питанню: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Хмельницької обласної адміністрації затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 10 312 143,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 14 667 956,00 грн з ПДВ.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №23/39-12/20/А від «23» грудня 2020р.
По ІІ питанню: надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті Головного розпорядника коштів (Хмельницької обласної державної адміністрації) https://www.adm-km.gov.ua (https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=87168)
Додатки: протокольне рішення уповноваженої особи №36 від 17.03.2021 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2021 10:43
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
14 661 355,00
UAH з ПДВ
|
14 661 355,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 10 262 948.50 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
14 655 100,00
UAH з ПДВ
|
14 655 100,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 10 258 570 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
14 655 100,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 16:51
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 27 квітня 2021 16:51
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
14 655 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 09:18
|
Акт прийняття робіт | укладений |
12 листопада 2021 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 12:13
|
ДУ _ 2 до Договору _ 36ПР Юрівка.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2021 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 16:51
|
ДУ_1 до договору 36ПР.PDF | зміни до договору |
29 вересня 2021 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 10:01
|
Договір № 36ПР | укладений |
14 травня 2021 09:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі збільшення обсягу фінансування затвердженого переліком в новій редакції Головою Хмельницької обласної державної адміністрації від 13.09.2021 та на підставі п.11.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 36ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.3 Договору. Вартість договору після внесення змін становить: 14 504 340,00 грн. в т.ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 36ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |