Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету
Очікувана вартість
18 500,00 UAH
UA-2021-03-17-001447-a 331c11399dde46ecb9fbf4d10e49a1b7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Андрій Анатолійович

0612335020 KOZAK@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Козак Андрій Анатолійович
0612335020
KOZAK@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2021 09:00
Очікувана вартість: 18 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету (за кодом CPV ДК 021:2015 – 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузі інженерії та будівництва) 5.1. Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету (ДК 021:2015 – 71315410-6 - Перевірка вентиляційних систем) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Консультаційні послуги у галузі інженерії та будівництва за кодом CPV ДК 021:2015 – 71310000-4 (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №2 до Оголошення 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, 24, 24А, 26, вул. Сталеварів, 31А, 36, 38, 40, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 18 500,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 23.03.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 31.03.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, 24, 24А, 26, вул. Сталеварів, 31А, 36, 38, 40, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 71315410-6 — Перевірка вентиляційних систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2021 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2021 12:00
Додаток 1 (1).docx
17 березня 2021 12:00
Додаток 3 (1).docx
17 березня 2021 12:00
Додаток 2 (1).docx
17 березня 2021 12:00
оголошення (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСІЧГАЗ" 18 500,00
UAH з ПДВ
18 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2021 18:40
Електронний підпис
24 березня 2021 10:57
2d1 Ліцензія з додатком.pdf
24 березня 2021 10:57
5 Згода з договором.pdf
24 березня 2021 10:57
2a Статут.pdf
24 березня 2021 10:57
Договір.pdf
24 березня 2021 10:57
4 Дефектний акт Додаток 2.pdf
24 березня 2021 10:57
1 Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2021 10:57
2b1Наказ про призначення.pdf
24 березня 2021 10:57
Додаток 1 до договору.pdf
24 березня 2021 10:57
Виписка ЄДР.pdf
24 березня 2021 10:57
2d2 Декларація.pdf
24 березня 2021 10:57
2c1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 березня 2021 10:57
2d Дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРСІЧГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРСІЧГАЗ"
#42044789
Переможець 18 500,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 10:28

Документи

01 квітня 2021 10:27
Електронний підпис
01 квітня 2021 10:26
акцепт.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2021 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСІЧГАЗ"
#42044789
18 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2021 10:27
Електронний підпис
01 квітня 2021 10:26
акцепт.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:58
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 11:09
дог. №103П-21.pdf укладений
16 квітня 2021 11:08

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 серпня 2021 09:58
18 500,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA613133990000026004055735501
ТОВ "IНТЕРСIЧГАЗ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 083,33 UAH)