Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авіаційне обладнання
Очікувана вартість
122,00 USD
UA-2021-03-17-000194-a 5825ebf8f56246468e47a6878123d8f2
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Трошкін Андрій Володимирович

+380544766100 plant@aviakon.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНОТОПСЬКИЙ АВІАРЕМОНТНИЙ ЗАВОД "АВІАКОН"
Код ЄДРПОУ: 12602750
Вебсайт: http://www.aviakon.com/
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, вул. Рябошапка 25
Контактна особа: Трошкін Андрій Володимирович
+380544766100
plant@aviakon.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 08:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 09:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2021 14:00
Очікувана вартість: 122,00 USD без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,22 USD
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Антена СІ-105 P/N CI-105 (1 категорія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021
ДК 021:2015: 34730000-3 — Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для нерезидентів України 100% передоплата в доларах, в строк до 10 робочих днів з дати отримання рахунку. Для резидентів України 80% передоплата в гривнях по курсу НБУ на дату виставлення рахунку впродовж 10 робочих днів, 20% - впродовж 10 робочих днів, наступних за днем надсилання квитанцій про реєстрацію податкових накладних, оплата в гривнях по курсу НБУ на дату виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
AIR TEAM, s.r.o. 122,00
USD
122,00
USD
Документи

Публічні документи

23 березня 2021 17:56
Звіт про доходи 2019.pdf
23 березня 2021 17:56
Баланс 2019.pdf
23 березня 2021 17:56
Витяг AIR TEAM укр.pdf
23 березня 2021 17:56
Лист-згода додаток 7_CI-105.pdf
23 березня 2021 17:56
Лист-згода додаток 5_CI-105.pdf
23 березня 2021 17:56
додаток 4_CI-105.pdf
23 березня 2021 17:56
додаток 2_CI-105.pdf
23 березня 2021 17:56
Анкета_лот_CI-105.pdf
23 березня 2021 17:56
Letter_CI-105.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

AIR TEAM, s.r.o.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
AIR TEAM, s.r.o.
#28287517
Очікує рішення 122,00
USD
26 березня 2021 14:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 квітня 2021 11:28
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Керуючись п.3.11, п.3.12, п.3.13 «Порядку закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром», затвердженого Наказом ДК «Укроборонпром» від 29.11.2019 № 333 (у редакції наказу ДК «Укроборонпром» від 25.02.2021 № 76) та введеним в дію на ДП «Авіакон» наказом від 27.12.2019 №488, враховуючи службову записку Ініціатора закупівлі щодо відміни Конкурсу, у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі продукції, на підставі п. 10.36(1), п.10.38 вищевказаного Порядку та відповідно до п.10 Конкурсної документації по даній закупівлі: - Відмінити Конкурс UA-2021-03-17-000194-а у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі продукції. - Оприлюднити дане рішення Відповідальної особи в системі електронних закупівель «Prozorro», протягом 1 дня.
Документи:
15 квітня 2021 11:28
Електронний підпис
15 квітня 2021 11:28
Рішення ВО-1.pdf