Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом CPV за ДК 021:2015-72260000-5 (послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах м. Харкова та Харківської області)
Очікувана вартість
1 620 796,32 UAH
UA-2021-03-16-012160-c ac6d80e9c51f43888098191a012e9c8b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 dsa-tender@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Вебсайт: https://hr.court.gov.ua/tu21/
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
dsa-tender@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до ст.15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах загальної юрисдикції функціонує автоматизована система документообігу суду. На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішення Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі - Положення). Відповідно до абз. 2 п. 1.2.1 зазначеного Положення (із змінами та доповненнями) автоматизована система – сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України, що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо. За результатами відкритих торгів на закупівлю послуг у сфері інформатизаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інші (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Харківської області) на протязі 2013-2015 років переможцем торгів визначалось Державне підприємство «Інформаційні судові системи». Відповідно до абз. 5-7 пункту 1.2.1. Положення адміністратор автоматизованої системи (адміністратор Єдиної судової інформаційної системи – далі ЄСІС) – державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує: технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань; сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи; Відповідно до пункту 1.4.7. Положення Технічний супровід та підтримка працездатності автоматизованої системи здійснюються адміністратором автоматизованої системи – Державним підприємством «Інформаційні судові системи» на підставі укладених договорів з ДСА України та відповідними судами загальної юрисдикції. Протягом останніх років Державним підприємством «Інформаційні судові системи» в місцевих загальних судах Харківської області здійснюється: підтримка працездатності локальних обчислювальних мереж (перепроектовується за необхідністю існуюча ієрархічної кабельної системи, що включає в себе всі необхідні пасивні та активні компоненти для створення середовища передачі інформації за технологією Ethernet з пропускною здатністю 100 Мbit/сек; налагоджуються мережеві інтерфейси та правила комутації пакетів для робочих станцій, серверів та іншого мережевого обладнання з метою здійснення надійного та безпечного обміну інформацією в локальній обчислювальній мережі); супроводження підключення до всесвітньої мережі Інтернет та підтримується доступ до всесвітньої мережі Інтернет шляхом отримання Замовником доступу до глобальної інформаційної системи з використанням технологій ADSL, Ethernet, Fiber Optic Channel; підтримка працездатності маршрутизаторів Cisco 2800 series, комутаторів Cisco Catalyst 2900 series створення резервних копій системних налаштувань та відновлення після збоїв, оновлення внутрішнього ПЗ. структури комутаторів за наявності мережевого кластеру. забезпечення поштовими скриньками працівників судів за допомогою локальних поштових серверів на базі серверів HP Proliant налаштування та підтримка їх роботи (налаштування та обслуговування ОС FreeBSD (версія від 7.4 та вище); налаштування файерволу (на базі ipfw); налаштування та обслуговування Проксі-серверу (squid 2.7) та аналізатора історії відвідування користувачами веб-ресурсів (sarg); налаштування та обслуговування поштового серверу на базі smtp-серверу postfix, pop3\imap-серверу dovecot, веб-інтерфейс для адміністрування поштового серверу (postfixadmin) та веб-інтерфейс поштового клієнта (roundcube); підтримка працездатності логічної структури обміну даними за допомогою віртуальної приватної захищеної мережі (VPN). підтримка працездатності єдиної мережі передачі даних абонентів з використанням кодованих віртуальних каналів (3DES/AES). Здійснення моніторингу працездатності та збору статистичних показників активного мережного обладнання за допомогою спеціалізованої системи моніторингу, налаштування та підтримка її працездатності (проведення віддаленої діагностики серверних систем, у разі необхідності оптимізації роботи у відповідності до технічних характеристик для забезпечення надійної та ефективної роботи; забезпечення необхідних технічних заходів для виявленні комп’ютерних вірусів з метою їх ліквідації; забезпечення моніторингу технічної працездатності в суді відповідного серверного обладнання, комутуючого обладнання локальних обчислювальних мереж, маршрутизаторів та модемів підключених до мережі Інтернет; забезпечення моніторингу використання співробітниками суду доступу до мережі Інтернет); адміністрування баз даних та забезпечення обміну інформацією між центральної базою даних та локальними базами даних (зберігання та підтримка в актуальному стані баз даних; захист баз даних від знищення, пошкодження або несанкціонованого доступу; забезпечення надсилання судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень). послуги технічної підтримки (консультаційна підтримка; поточне адміністрування мережного обладнання; поточне адміністрування серверного обладнання (контролери домену, поштові сервери, сервер автоматизованої системи документообігу). З метою належного функціонування ЄСІС та виконання законодавства з питань технічного захисту інформації Державним підприємством «Інформаційні судові системи» надане Замовнику обладнання для забезпечення програмно-технічної платформи оброблення даних. З метою забезпечення безперервного функціонування ЄСІС відповідно до чинного законодавства адміністратор ЄСІС щорічно обирається із застосуванням Закону України «Про здійснення державних закупівель» на конкурсній основі. Застосування саме переговорної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС після застосування процедури відкритих торгів унеможливить супроводження ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшиться навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи. Крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС, або закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни, а також до витрачання значних бюджетних коштів, у тому числі збільшення витрат на повторне виконання раніше виконаних робіт (наданих послуг). Дана пропозиція обґрунтовується та підтверджується Висновком № 577 комплексного експертного дослідження від 02.06.2020 Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України. Враховуючи наведене вище, існують всі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість надання зазначених послуг іншим учасником, крім Державного підприємства «Інформаційні судові системи», та про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2021 16:39
Оскарження наміру укласти договір: 27 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом CPV за ДК 021:2015-72260000-5 (послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах м. Харкова та Харківської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресами 37 місцевих загальних судів міста Харкова та Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 березня 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Інформаційні судові системи»
#34614292
Переможець 1 620 796,32
UAH з ПДВ
16 березня 2021 16:39

Документи

16 березня 2021 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 16:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство «Інформаційні судові системи»
#34614292
1 620 796,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:42
Звіт про виконання договору укладений
28 грудня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:01
Протокол виправлення тех помилки.docx.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 14:09
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 березня 2021 14:08
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 13:38
Договір укладений
30 березня 2021 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 24т-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 24т-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-68/189-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 620 796,32
UAH (в тому числі ПДВ 270 132,72 UAH)