Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Періодичні видання газет «Наше місто», «Урядовий кур`єр» та їх доставка
Очікувана вартість
6 558,24 UAH
UA-2021-03-16-004842-c dadcea2f0d05420a8462b88152774825
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Паніна

+380567450032 panina06091978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506080
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-socialnoi-politiki-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75
Контактна особа: Олена Паніна
+380567450032
panina06091978@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Двічі не відбулися закупівлі товару по процедурі відкритих торгів, а саме: UA-2021-02-09-009369-a та UA-2021-02-25-002589-a. З метою дотримання законодавства про закупівлі, необхідно провести переговорну процедуру закупівлі по вказаному коду, тому прийнято рішення провести переговорну процедуру відповідно до ст. 40 ч. 2 п. 1 Закону

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2021 12:53
Оскарження наміру укласти договір: 27 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22210000-5: Газети


Категорія замовника п.1, ч.4, ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Кількість комплектів: періодичні видання газети «Наше місто» - 34 комплекти, періодичні видання газети «Урядовий кур’єр» - 1 комплект, кількість місяців 8 (травень-грудень 2021 року). Доставка за адресами, зазначеними Замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 комплект
Періодичні видання газет «Наше місто», «Урядовий кур`єр» та їх доставка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22210000-5 — Газети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата загальної суми за Договором здійснюється Замовником шляхом передоплати Виконавцю протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання належним чином оформленого рахунку. Передоплата за Товар, передбачений цим Договором, здійснюється відповідно до п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на строк не більше 12 місяців. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

16 березня 2021 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#25771603
Переможець 6 558,24
UAH
16 березня 2021 12:53

Документи

16 березня 2021 12:53
Електронний підпис
16 березня 2021 12:52
Протокол УО №65.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 12:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#25771603
6 558,24
UAH
Документи

Документи

16 березня 2021 12:53
Електронний підпис
16 березня 2021 12:52
Протокол УО №65.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:59
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 15:51
Дод. угода — без адреса.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 10:40
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
31 березня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 09:46
Договір підписка 6558,24.pdf укладений
30 березня 2021 09:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 квітня 2021 09:26
6 558,24 UAH UA098201720344250052000095805
ДСП Дніпровської міської ради
UA873054820000026005301643532
ДД АТ"Укрпошта"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 240321-10/2.3Р11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 240321-10/2.3Р11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 002,16
UAH