Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з організації гарячого харчування стаціонарних хворих
Очікувана вартість
595 400,00 UAH
UA-2021-03-16-004165-b 12187a76ef99482ea1ac76de735894b3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гудзовська Анастасія Олексіївна

+380432533864 oblnarko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр терапії залежностей "Соціотерапія"
Код ЄДРПОУ: 05483931
Місцезнаходження: 21005, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-В
Контактна особа: Гудзовська Анастасія Олексіївна
+380432533864
oblnarko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
замовник має право , як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій , прицьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2021 16:33
Оскарження наміру укласти договір: 27 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27200 од
послуги з організації гарячого харчування стаціонарних хворих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова 109 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

16 березня 2021 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державна реабілітаційна установа«Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля»
#33448937
Переможець 595 400,00
UAH
16 березня 2021 16:33

Документи

16 березня 2021 16:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 16:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державна реабілітаційна установа«Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля»
#33448937
595 400,00
UAH
Документи

Документи

16 березня 2021 16:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 20:00
ДУ ПОДІЛЛЯ.pdf зміни до договору
11 лютого 2022 19:59
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 19:22
ДУ _2 ПОДІЛЛЯ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 20:39
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:23
Договір _2021 Т 03-29 ПОДІЛЛЯ.pdf укладений
30 березня 2021 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п. 8 ч. 5, ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2021/Т/03-29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року в обсязі , що не перевищує 20 відсотків . Внести зміни в п.3.1. Договору на період достатній для проведення процедури , що становить 111222.12 грн.
Номер договору про закупівлю: 2021/Т/03-29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML