Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local value O 231702 /M-12/ - Ruzhychna through Zhuchkivtsi km 2+100 - km 7+100
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Контактна особа: |
Ковальська Ірина Олександрівна +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE KHMELNYTSKYI REGIONAL LOCAL ROAD SERVICE |
National ID: | 43446166 |
Contact point: |
Kovalska Iryna Oleksandrivna +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2021 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 13:07 |
Очікувана вартість: | 22 318 261,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 592,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 березня 2021 09:55 |
Enquiries until: | 09 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 22 318 261 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 111 592 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 (із змінами) .Вид закупівлі:відкриті торги з публікацією англійською мовою | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: • Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків; • Нецінові критерії оцінки: - Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг – питома вага критерію складає 15 відсотків; - Середньо облікова кількість штатних працівників - питома вага критерію складає 15 відсотків | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг: | 15% |
Понад 150 млн. гривень: | 15% |
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: | 10% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: | 5% |
До 50 млн. грн. включно: | 0% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 15% |
Від 150 працівників і більше: | 15% |
Від 100 до 150 працівників включно: | 10% |
Від 50 до 100 працівників включно: | 5% |
До 50 працівників: | 0% |
16 березня 2021 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 09:55 |
ТЗ Ружична.PDF | |
16 березня 2021 09:55 |
ТД -місцеві.doc | |
16 березня 2021 09:55 |
ДОДАТОК 5.doc | |
16 березня 2021 09:55 |
проект договору.doc | |
16 березня 2021 09:55 |
ДОДАТОК 4.docx | |
16 березня 2021 09:55 |
ДОДАТОК 3.docx | |
16 березня 2021 09:55 |
ДОДАТОК 7.doc | |
16 березня 2021 09:55 |
ДОДАТОК 6.docx | |
16 березня 2021 09:55 |
ДОДАТОК 2.docx | |
16 березня 2021 09:55 |
ДОДАТОК 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-02-000038 ● 84f472dd2baa4e26a347da85d586c137
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.11.2021 № 680
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.11.2021 № 680
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-03-16-001658-b 16.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-03 15:18:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231702 /М-12/ - Ружична ч/з Жучківці км 2+100 - км 7+100 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-16-001658-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
- Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
- Пунктом 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Державного підприємства «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг», Р/р UA203154050000026008052326498 в АТ КБ «Приватбанк», ЄДРПОУ 43446166. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми фінансування на 2021 рік згідно п.п. 3.1.1 Договору станом на дату підписання, із урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Учасник-переможець торгів до моменту укладання договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен надати Замовнику оригінал платіжки (квитанції) з відміткою банку про перерахування коштів (5% від суми фінансування на 2021 рік згідно п.п. 3.1.1 Договору станом на дату підписання) на рахунок Замовника. Призначення платежу: «Депозит для забезпечення виконання договору».
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору (із документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-03 16:23:18
Пояснення (інформація, документи) на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
По І питанню: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Хмельницької обласної адміністрації 14.01.2021 року затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 13 718 559,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 22 318 261,00 грн з ПДВ.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №ХМ/001-112-20/КШ від «23» грудня 2020р.
По ІІ питанню: надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті Головного розпорядника коштів (Хмельницької обласної державної адміністрації) https://www.adm-km.gov.ua (https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=87168)
По ІІІ питанню: надання інформації та документального підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору (із документальним підтвердженням).
За результатами проведення процедури закупівлі заключено договір №34ПР від 12.05.2021 року із переможцем торгів - ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 (Код ЄДРПОУ: 03448860). З метою виконання умов тендерної документації 07.05.2021 року Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56” надано забезпечення виконання умов договору у розмірі 1 052 403,28 грн.
Додатки:
1. Протокольне рішення уповноваженої особи №34 від 16.03.2021 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення.
2. Платіжне доручення №31899.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-11 16:51:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231702 /М-12/ - Ружична ч/з Жучківці км 2+100 - км 7+100 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-16-001658-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Підпунктом 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційні критерії, зокрема: «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: 4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останній звітний період для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув…. 4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний період (проміжний) для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув..»
Відповідно до статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV підприємства зобов’язані складати фінансову звітність на підставі даних бухгалтерського обліку. Порядок та строки подання фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави до органів державної влади, крім суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, визначаються Кабінетом Міністрів України. Пунктом 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419, передбачено, що річна фінансова звітність, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого наступного за звітним року.
Так, у складі тендерної пропозиції учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» надано річну фінансову звітність за 2019 рік та проміжні за І,ІІ,ІІІ квартал 2020 року, що не відповідає вимозі підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації (наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю). Дата оголошення цієї закупівлі 16 березня 2021 року.
Просимо пояснити вищевказані невідповідності та надати інформацію чому вами при розгляді тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» в протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено вказані невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації та в свою чергу не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» щодо підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації (наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 3 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-16 16:22:22
Пояснення (інформація, документи) на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
По питанню: надання інформації чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» в протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено вказані невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації та в свою чергу не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» щодо підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації (наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 3 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Виходячи із змісту підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, основною метою встановлення кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є підтвердження Учасником того, що обсяг його річного доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) не менший ніж очікувана вартість закупівлі.
В складі тендерної пропозиції учасником ПрАТ «Хмельницьке шляхово-будівельне управління № 56» надано Довідку про наявність фінансової спроможності що підтверджується фінансовою звітністю («12.5.9. ДОВІДКА ПРО ФІНАНСОВУ ЗВІТНІСТЬ_0001.pdf»). Даною довідкою Учасник стверджує що в складі тендерної пропозиції подає інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю, а саме :
копію балансу за останній звітний період;
копію звіту про фінансові результати за останній звітний період;
копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Необхідна інформація підтверджена копією документів «12.5.8. Фінансова звітність за 2019 рік.pdf», «12.5.6. Копія Балансу ІІІ квартал 2020_0001.pdf» та «12.5.7. Копія Фін. рез. ІІІ квартал 2020_0001.pdf».
Також в складі тендерної пропозиції учасника файлі «23. Інші документи та листи (Жучківці)_0001.pdf», міститься Гарантійний лист про те, що вказана в наданих ПрАТ «Хмельницьке шляхово-будівельне управління № 56» довідках (листах) інформація є достовірною та актуальною на дату проведення аукціону.
Частиною 1 ст. 11 Закону № 996 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що відповідальність за своєчасне та у повному обсязі подання та оприлюднення фінансової звітності несе уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів.
Відповідно до статті 19 Господарського кодексу України забороняється незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб.
У зв’язку з вищевказаним, Замовником прийнято на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ» №56 звіт про фінансові результати за останній звітний період – 9 місяців 2020 року та звіт про фінансові результати за 2019 рік.
Очікувана вартість закупівлі становить 22 318 261,00 грн., а обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) відповідно до вищевказаних звітів за 2019 рік становить 457 305 000,00 грн., а за 2020 рік - 1 290 746 000,00 грн., що повністю підтверджує фінансову спроможність Учасника та відповідає кваліфікаційному критерію встановленому в тендерній документації, а тому в Замовника не було підстав для застосування частини дев’ятої статті 26 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
19 листопада 2021 року Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області був оприлюднений висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231702 /М-12/ - Ружична ч/з Жучківці км 2+100 - км 7+100 (UA-2021-03-16-001658-b)», яким були встановлені порушення законодавства у сфері закупівель. ДП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ" не погоджується з даним висновком і відповідно до п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» готує позовну заяву до суду.
2021-11-26 09:33:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 03.12.2021 ДП "Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг" направлено до суду позовну заяву про визнання протиправним і скасування Висновку Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-16-001658-b. |
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 560/17942/21 |
Дата відкриття провадження: | 13 грудня 2021 |
Документи:
20 грудня 2021 11:54
|
Електронний підпис |
03 грудня 2021 15:19
|
Електронний підпис |
03 грудня 2021 15:08
|
Поштова оплата |
03 грудня 2021 15:08
|
Позовна заява |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СТЛ+М" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "СТЛ+М" |
22 315 277,00
UAH з ПДВ
|
22 315 277,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 15 620 693.90 | Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
22 197 733,00
UAH з ПДВ
|
21 048 065,64
UAH з ПДВ
|
1.3571428571 | 15 509 101 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
21 048 065,64
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 10:05
|
Акт прийняття робіт | укладений |
28 грудня 2021 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 15:17
|
ДУ _ 1 до Договору _ 34ПР Ружична.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 15:03
|
Договір № 34ПР | укладений |
12 травня 2021 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактичний обсяг видатків ДП «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, на підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.11.3 Договору. Вартість договору після внесення змін: 20 992 935,64 грн. в т.ч. ПДВ. Пункт 12.1 Розділу 12 "Строк дії Договору" викласти в новій редакції що додається. Строк дії договору після внесення змін: 31.12.2021. |
Номер договору про закупівлю: | 34ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |