Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-03-15-011670-b 12190bc9182a4f47bbfad8b9ab78d0d7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Воробець

+380964200886 rad_pl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РАДОМИШЛЬСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"
Код ЄДРПОУ: 02543609
Місцезнаходження: 12201, Україна , Житомирська обл., м. Радомишль, вул. Пушкінська,12
Контактна особа: Ірина Воробець
+380964200886
rad_pl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-02-02-008308-a, яке оприлюднене 02.02.2021 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (послуги теплопостачання)», однак до участі у процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку із цим, електронною системою закупівель автоматично 18 лютого 2021 року відмінено торги на підставі п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 18 лютого 2021 року. Проте, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (послуги теплопостачання)», тому було повторно розпочато проведення процедури закупівлі.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-02-23-010975-b, яке оприлюднене 23.02.2021 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (послуги теплопостачання)». До участі у повторній процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій.
Електронною системою закупівель автоматично 11 березня 2021 року відмінено торги на підставі п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 11 березня 2021 року.
Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (послуги теплопостачання)».
Голова тендерного комітету зазначив, що п.1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевказане, голова тендерного комітету запропонував процедурою закупівлі на придбання «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція») (послуги теплопостачання)» визначити - переговорну процедуру закупівлі, яка проводитиметься на підставі п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2021 16:58
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 гігакалорія
Послуги теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09324000-6 — Центральне опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Строк оплати послуг, що надаються за цим договором становить 7 робочих днів з моменту підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

15 березня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2021 16:50
прот переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПАС"
#41593745
Переможець 1 200 000,00
UAH
15 березня 2021 16:58

Документи

15 березня 2021 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 16:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПАС"
#41593745
1 200 000,00
UAH
Документи

Документи

15 березня 2021 16:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 04:03
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 12:23
2 (1).PDF зміни до договору
05 листопада 2021 12:21
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 01:13
енергопас.PDF зміни до договору
27 вересня 2021 01:11
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 13:18
Договір..PDF укладений
26 березня 2021 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відовідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.01.2021р. № 74 «Про реорганізацію Державного професійно-технічного навчального закладу «Радомишильський професійний ліцей» та Пулинського професійного ліцею» та наказу управління освіти і науки облжержадміністрації від 23.02.2021 р. № 24 «Про реорганізацію ДПТНЗ «Радомишильський професійний ліцей» та Пулинського професійного ліцею» Пулинський професійний ліцей та Державнийпрофесійно-технічний навчальний заклад «Радомишильський професійний ліцей»(далі - Заклади) припиняються шляхом приєднання до Головинського вищого професійного училища нерудних технологій (далі - Училище). Згідно вищезазначених наказів Головинське вище професійне училище нерудних технологій є правонаступником всього майна, прав і обов’язків Закладів, у зв’язку з чим Новий Замовник займає місце Первісного замовника, що існують на момент укладання цієї Додаткової угоди. Виконавець погоджується із тим, що до нового Замовника переходять, а з Первісного замовника знімаються в повному обсязі всі права та обов’язки, передбачені Основним договором.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифу на постачання теплової енергії
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 200 000,00
UAH