Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 148+700 – км 149+500 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Services on current average repair on arrangement of elements of system of monitoring on a condition of roads and traffic conditions on km 148+700 - km 149+500 of the highway of the state value M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilskyi (via Vinnytsia), Zhytomyr region (with the development of design documentation) (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Services on current average repair on arrangement of elements of system of monitoring on a condition of roads and traffic conditions on km 148+700 - km 149+500 of the highway of the state value M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilskyi (via Vinnytsia), Zhytomyr region (with the development of design documentation) (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
19 155 912,80 UAH
UA-2021-03-15-005981-c ● e14f6f20a98d4866ab806da65ca1c29e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 15:41 |
Очікувана вартість: | 19 155 912,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 779,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 191559.13 UAH |
Publication date: | 15 березня 2021 17:02 |
Enquiries until: | 25 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 червня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 19 155 913 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 95 780 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 148+700 – км 149+500 автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: M-21 — Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю)
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works». Services on current average repair on arrangement of elements of system of monitoring on a condition of roads and traffic conditions on km 148+700 - km 149+500 of the highway of the state value M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilskyi (via Vinnytsia), Zhytomyr region (with the development of design documentation) (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork).
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно вимог ТД. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-15-005981-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37851081
Дата подання: 17 березня 2021 17:32
Внесення змін до тендерної документації: розмір тендерного забезпечення
Відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 3% від очікуваної вартості. Враховуючи, що очікувана вартість становить 19 155 912,80 грн., сума банківської гарантії з повним грошовим покриттям складає 574 677,38 грн., що обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та порушує один з принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених у статті 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме: “максимальна економія, ефективність та пропорційність”. З метою надання можливості взяти участь у процедурі закупівлі всім бажаючим учасникам, що збільшить конкуренцію, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2021 12:57
Замовник будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-03-15-005981-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37851081
Дата подання: 17 березня 2021 18:49
Про внесення змін до тендерної документації стосовно розміру забезпечення виконання договору
Пунктом 6 розділу VІ тендерної документації вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5,0 % вартості договору про закупівлю. Просимо Замовника зменшити розмір забезпечення виконання договору до 2% для зменшення фінансового навантаження на Учасника і використання коштів на ефективне та швидкого виконання договору з надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2021 12:57
Замовник будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-03-15-005981-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», Код ЄДРПОУ:39950584
Дата подання: 19 березня 2021 13:31
Формулювання щодо Довідки про наявність аналогічних проектів
Шановні колеги! Додаток 3 до Тендерної документації, п.3, табл. 3 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ДОГОВОРУ(ІВ) містить формулювання: "*Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір (-и) на влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі (зважування в русі), а саме - автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю, що визначають відповідні параметри в діапазоні швидкостей від 10 до 140 км/год з точністю не гірше ніж 10-й клас для маси транспортного засобу і клас F для навантаження на одинарну вісь згідно з ДСТУ OIML R 134-1:2010, враховуючи основні види робіт/послуг згідно з технічним завданням тендерної документації, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі". Відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна документація має забезпечувати організацію закупівлі з дотриманням всіх зазначених принципів. Інтенсивне будівництво в Україні автоматичних пунктів габаритного-вагового контролю (WIM – Weight in Mition) почалося зовсім недавно у порівнянні із термінами повного циклу робіт( проектування та будування не менш ніж 6-9 місяців) - 2 роки тому. Кількість збудованих таких пунктів є невеликою для країни таких географічних розмірів як Україна - порядка 20 шт., а кількість офіційно введених в експлуатацію - ще менше. Відповідно кількість компаній, що мали можливість прийняти участь в таких роботах досить обмежена. В Україні є багато компаній, що мають досвід розробки та виконання масштабних інфраструктурних проектів, але не зможуть даже прийняти участь у оголошених торгах через таке, явно дискрімінуюче формулювання. Вважаємо цю умову несправедливою, та націленою на штучне обмеження кількості можливих учасників торгів, що автоматично означає - обмеження конкуренції при проведенні торгів. Просимо дати пояснення, згідно яких нормативних документів у тендерній документації з'явилось така умова.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2021 17:25
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Тому умова щодо надання аналогічного договору, укладеного протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання робіт з їх належною якістю.
Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують послуги неналежної якості та із порушенням строків. Відсутність такого критерію у подальшому може вплинути на якість наданих послуг або ж взагалі унеможливить їх виконання учасником з відсутністю відповідного досвіду. Як результат, це матиме своїм наслідком невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Замовник керується Методичними рекомендаціями щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом Мінекономіки №1572 від 17.08.2020 р.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Тому умова щодо надання аналогічного договору, укладеного протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання робіт з їх належною якістю.
Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують послуги неналежної якості та із порушенням строків. Відсутність такого критерію у подальшому може вплинути на якість наданих послуг або ж взагалі унеможливить їх виконання учасником з відсутністю відповідного досвіду. Як результат, це матиме своїм наслідком невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Замовник керується Методичними рекомендаціями щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом Мінекономіки №1572 від 17.08.2020 р.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 червня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2021 09:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" |
19 130 000,00
UAH з ПДВ
|
19 034 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" |
19 150 000,00
UAH з ПДВ
|
19 054 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" #37851081 |
Переможець |
19 034 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:38
|
157_11_372 від 26.12.22 ВІМ 148+700-149+500.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2022 15:10
|
Додаткова угода № 157_10_197 від 06.09.22.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2022 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2022 14:02
|
Додаткова угода № 157_9_196 від 05 вересня 2022.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2022 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 09:58
|
157_8_146 від 04.08.22 ВІМ М-21.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 15:33
|
157_7_27 від 08.02.2022 М-21 км 148-149.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:39
|
157_6_394 від 28.12.21 Вім М-21 км 148-149.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:55
|
157_5_326 від 22.12.21 М-21 км 148 - км 149+500.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 15:06
|
157_4_271 від 23.11.21 М-21.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 14:56
|
157_3_269 від 23.11.21 М-21.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 13:38
|
157_2_260 від 16.11.21.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 16:56
|
157_1_159 від 12.07.21 ВІМ М-21.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 16:41
|
договір №157 від 12.07.2021 ВІМ М-21.pdf | укладений |
12 липня 2021 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік у розмірі 970 000,00 грн. (дев’ятсот сімдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 161 666,67 грн. (сто шістдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 року № 406. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/1/159 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 166 666,67 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Сума договору після внесення змін: 19 034 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/2/260 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.6. Договору № 157 від 12 липня 2021 року та викласти його у новій редакції: «4.6. Вартість послуг визначена приблизним кошторисом. Динамічна договірна ціна (вартість послуг за цим Договором), підлягає уточненню (коригуванню) виходячи з вартості послуг, підтверджених позитивним експертним звітом щодо кошторисної частини проекту, в міру надання послуг відповідно до п.п.7.2. – 7.4. Договору.» Керуючись п.4.3, п.4.6. Договору та п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (у редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19 вересня 2019 року №114-ІХ), враховуючи розроблену проектну документацію та позитивний експертний звіт №0733-21/ПРОЕКСП від 20 жовтня 2021 р. щодо розгляду її кошторисної частини, Сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.1 та 4.2. Договору та викласти їх у новій редакції: « 4.1. Сума цього Договору становить 19 012 279 грн. 56 коп. (дев’ятнадцять мільйонів дванадцять тисяч двісті сімдесят дев’ять гривень 56 копійок), у тому числі ПДВ 3 134 879 грн. 92 коп. (три мільйони сто тридцять чотири тисячі вісімсот сімдесят дев’ять гривень 92 копійки). 4.2. Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 18 998 259 грн. 96 коп. (вісімнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч двісті п’ятдесят дев’ять гривень 96 копійок), у тому числі ПДВ 3 132 543 грн. 32 коп. (три мільйони сто тридцять дві тисячі п’ятсот сорок три гривні 32 копійки).» Викласти Додаток №1 – Договірна ціна у новій редакції. Внести зміни в Календарний графік надання послуг – Додаток №2 та викласти його у новій редакції. Викласти Додаток №4 – Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 19 012 279,56 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/3/269 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 2 949 564,35 грн. (два мільйони дев’ятсот сорок дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 35 коп.), у тому числі ПДВ 491 594,06 грн. (чотириста дев’яносто одна тисяча п’ятсот дев’яносто чотири гривні 06 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 978. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 3 949 564,35 грн. (три мільйони дев’ятсот сорок дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 35 коп.), у тому числі ПДВ 658 260,73 грн. (шістсот п’ятдесят вісім тисяч двісті шістдесят гривень 73 коп.), з них: - 1 000 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 2 949 564,35 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 978. Сума договору після внесення змін: 19 012 279,56 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/4/271 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 6 680 000,00 грн. (шість мільйонів шістсот вісімдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 113 333,33 грн. (один мільйон сто тринадцять тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 10 629 564,35 грн. (десять мільйонів шістсот двадцять дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 35 коп.), у тому числі ПДВ 1 771 594,06 грн. (один мільйон сімсот сімдесят одна тисяча п’ятсот дев’яносто чотири гривні 06 коп.), з них: - 1 000 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 2 949 564,35 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 978; - 6 680 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521. Сума договору після внесення змін: 19 012 279,56 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/5/326 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 19 012 279,56 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/6/394 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року.» Сума договору після внесення змін: 19 012 279,56 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/7/27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 7 605 288,06 грн. (сім мільйонів шістсот п’ять тисяч двісті вісімдесят вісім гривень 06 копійок), у тому числі ПДВ 1 267 548,01 грн. (один мільйон двісті шістдесят сім тисяч п’ятсот сорок вісім гривень 01 копійка). Пункт 5.1. розділу 5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ СТОРІН доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу 5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ СТОРІН, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ 5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ СТОРІН доповнити пунктом 5.18. такого змісту: «5.18. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 19 012 279,56 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/8/146 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 303 872,36 грн. (триста три тисячі вісімсот сімдесят дві гривні 36 коп.), у тому числі ПДВ 50 645,39 грн. (п’ятдесят тисяч шістсот сорок п’ять гривень 39 коп.). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 7 909 160,42 грн. (сім мільйонів дев’ятсот дев’ять тисяч сто шістдесят гривень 42 коп.), у тому числі ПДВ 1 318 193,40 грн. (один мільйон триста вісімнадцять тисяч сто дев’яносто три гривні 40 коп.). Сума договору після внесення змін: 19 012 279,56 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/9/196 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 13 128,49 грн. (тринадцять тисяч сто двадцять вісім гривень 49 коп.), у тому числі ПДВ 2 188,08 грн. (дві тисячі сто вісімдесят вісім гривень 08 коп.). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 7 922 288,91 грн. (сім мільйонів дев’ятсот двадцять дві тисячі двісті вісімдесят вісім гривень 91 коп.), у тому числі ПДВ 1 320 381,49 грн. (один мільйон триста двадцять тисяч триста вісімдесят одна гривня 49 коп.) Сума договору після внесення змін: 19 012 279,56 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/10/197 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору та пункти 4.1. і 4.2. Договору викласти у наступній редакції: « 4.1. Сума цього Договору становить 18 565 872 грн. 86 коп. (вісімнадцять мільйонів п’ятсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот сімдесят дві гривні 86 копійок), у тому числі ПДВ 3 094 312 грн. 14 коп. (три мільйони дев’яносто чотири тисячі триста дванадцять гривень 14 копійок), з них зворотні суми становлять 14 019 грн. 60 коп. (чотирнадцять тисяч дев’ятнадцять гривень 60 копійок), у тому числі ПДВ 2 336 грн. 60 коп. (дві тисячі триста тридцять шість гривень 60 копійок). 4.2. Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 18 551 853 грн. 26 коп. (вісімнадцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят одна тисяча вісімсот п’ятдесят три гривні 26 копійок), у тому числі ПДВ 3 091 975 грн. 54 коп. (три мільйони дев’яносто одна тисяча дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 54 копійки).» Сума договору після внесення змін: 18 565 872,86 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/11/372 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |