Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цемент ПЦ ІІ/Б-Ш-400
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2021-03-15-004962-c be8014291d1b49bca67483d06539cd9d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яцкевич Елла

380963166241 mtm.yatskevych88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
Код ЄДРПОУ: 33760279
Місцезнаходження: 87534, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Гризодубової,1
Контактна особа: Яцкевич Елла
380963166241
mtm.yatskevych88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2021 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 березня 2021 14:42
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 тони
Цемент ПЦ ІІ/Б-Ш-400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Митрополитська, 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2021 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2021 16:31
Тенд Док-Цемент ПЦ II-Б-Ш-400.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо поставки товару
Дата подання: 17 березня 2021 14:59
Дата відповіді: 18 березня 2021 10:47
Доброго дня, шановний замовнику. Для розрахунку ціни вкажіть, будь ласка, кількість поставок цементу.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Кількість поставок цементу дві, перша - вересень 2021р., друга - грудень 2021р. (до 10 грудня 2021р.).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-15-004962-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС ГРУП КР", Код ЄДРПОУ:41985972
Дата подання: 01 квітня 2021 09:24
Щодо скасування рішення про визначення переможця
Доброго дня, шановний замовнику. Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи від 31.03.2021 року про визначення переможцем закупівлі ТОВ "Склосервіс", так як пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що призвело до порушення вимог п.5 ч.1 ст.5 Закону "Про публічні закупівлі", а саме "об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі".
1. На вимогу Додатку 1 до Документації ч.3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ п.5. Документація повинна бути українською мовою, документи іноземною мовою повинні мати офіційний переклад завірений нотаріально, Учасник торгів ТОВ "Склосервіс" надав наказ про прийняття на посаду директора російською мовою без перекладу на українську.
2. На вимогу Додатку 3 до Документації потрібно було надати Довідку у довільний формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ. До довідки, на підтвердження надати копії ДОГОВОРІВ, актів або листи-відгуки, тощо. Але ТОВ "Склосервіс" надали довідку лише на один договір та копію одного договору, чим не підтвердили відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця та відхилити пропозицію ТОВ "Склосервіс", як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, та сподіваємось на об'єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі.
Вимагаємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2021 08:59
Доброго дня, шановний учаснику!
У відповідь на ваші вимоги щодо скасування рішення уповноваженої особи повідомляємо наступне:
1. «На вимогу Додатку 1 до Документації ч.3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ п.5. Документація повинна бути українською мовою, документи іноземною мовою повинні мати офіційний переклад завірений нотаріально, Учасник торгів ТОВ "Склосервіс" надав наказ про прийняття на посаду директора російською мовою без перекладу на українську.» – зазначаємо, що наданий наказ Учасником торгів ТОВ "Склосервіс" на посаду директора російською мовою без перекладу на українську ніяк не відноситься до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, документи на предмет закупівлі надані на державній мові (сертифікати відповідності тощо).
2. «На вимогу Додатку 3 до Документації потрібно було надати Довідку у довільний формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ. До довідки, на підтвердження надати копії ДОГОВОРІВ, актів або листи-відгуки, тощо. Але ТОВ "Склосервіс" надали довідку лише на один договір та копію одного договору, чим не підтвердили відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.» – зазначаємо, що кількість аналогічних договорів у цьому додатку не зазначена щоб уникнути порушення п.4 р.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», це не є питомою вагою для відхилення пропозиції учасника за мінімальною ціною.


Враховуючи вищезазначене, ваша вимога щодо скасування рішення про визначення переможця та відхилення пропозиції ТОВ "Склосервіс", як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі є безпідставною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2021 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Склосервіс" 51 360,00
UAH з ПДВ
51 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ГРУП КР" 57 000,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2021 14:06
Електронний підпис
23 березня 2021 14:05
ТЗ.pdf.p7s
23 березня 2021 14:05
Строки поставки.pdf.p7s
23 березня 2021 14:05
Протокол директор.PDF.p7s
23 березня 2021 14:05
Проект договору.pdf.p7s
23 березня 2021 14:05
Новий товар.pdf.p7s
23 березня 2021 14:05
Наказ директор.PDF.p7s
23 березня 2021 14:05
Лист про Статут.PDF.p7s
23 березня 2021 14:05
КП.pdf.p7s
23 березня 2021 14:05
Згода з ТЗ.pdf.p7s
23 березня 2021 14:05
Гарантія.pdf.p7s
23 березня 2021 14:05
Витяг 26.11.2020.pdf.p7s
23 березня 2021 14:05
Аналогічні договори.pdf.p7s
23 березня 2021 14:05
IBAN.pdf.p7s
23 березня 2021 14:05
ТЗ.pdf
23 березня 2021 14:05
Строки поставки.pdf
23 березня 2021 14:05
Протокол про правочини.PDF
23 березня 2021 14:05
Протокол директор.PDF
23 березня 2021 14:05
Проект договору.pdf
23 березня 2021 14:05
Новий товар.pdf
23 березня 2021 14:05
Накладна-Автодор-Цемент.PDF
23 березня 2021 14:05
Наказ директор.PDF
23 березня 2021 14:05
Лист про Статут.PDF
23 березня 2021 14:05
КП.pdf
23 березня 2021 14:05
Копія статуту.PDF
23 березня 2021 14:05
Згода з ТЗ.pdf
23 березня 2021 14:05
Договор-Автодор-Цемент.pdf
23 березня 2021 14:05
Гарантія.pdf
23 березня 2021 14:05
Витяг 26.11.2020.pdf
23 березня 2021 14:05
Аналогічні договори.pdf
23 березня 2021 14:05
IBAN.pdf

Публічні документи

23 березня 2021 14:13
Електронний підпис
23 березня 2021 14:10
ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Склосервіс"

ТОВ "АЛЬЯНС ГРУП КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Склосервіс"
#32788010
Переможець 51 360,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2021 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Склосервіс"
#32788010
51 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:13
Звіт цемент UA-2021-03-15-004962-c.pdf укладений
18 січня 2022 10:12
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 12:06
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 12:04
ДУ №2 до Договору №МТМ51-П-Пр-1.PDF зміни до договору
01 грудня 2021 12:04
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 14:52
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни до договору цемент.pdf зміни до договору
28 травня 2021 14:41
До.угода №1 до договору МТМ51-П-Пр-1.PDF зміни до договору
28 травня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 08:29
Договір №МТМ51-П-Пр-1.PDF укладений
19 квітня 2021 08:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 листопада 2021 15:17
25 680,00 UAH UA288201720344390007000038971
ККП "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
UA323223130000026006000000313
ТОВ "Склосервiс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: МТМ51-П/Пр/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни; Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: МТМ51-П/Пр/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 280,00 UAH)