Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Профілактичний огляд працівників Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська дитяча лікарня № 2» (ДК 021:2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги)
Очікувана вартість
111 000,00 UAH
UA-2021-03-12-011093-b c74279bfdce9421d83112fd7e7e6e32b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Cінченко

+380512675140 sinchenkodiana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська дитяча лікарня № 2»
Код ЄДРПОУ: 05483121
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Рюміна, 5
Контактна особа: Діана Cінченко
+380512675140
sinchenkodiana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2021 10:00
Очікувана вартість: 111 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
840 послуга
Профілактичний огляд лікарем-терапевтом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85121200-5 — Послуги вузькоспеціалізованих лікарів
840 послуга
Профілактичний огляд лікарем-дерматовенерологом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85121200-5 — Послуги вузькоспеціалізованих лікарів
840 послуга
Профілактичний огляд лікарем-отоларингологом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85121240-7 — Послуги оториноларингологів чи аудіологів
450 послуга
Профілактичний огляд лікарем-акушер-гінекологом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85121210-8 — Послуги гінекологів чи акушерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2021 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 16:10
5. Проєкт договору на профілактичний огляд.doc
12 березня 2021 16:10
4. Оголошення профілактичний огляд.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" 109 320,00
UAH з ПДВ
109 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2021 17:50
Електронний підпис
22 березня 2021 16:52
ВИТЯГ ПДВ.PDF
22 березня 2021 16:52
лист-ліцензія.pdf
22 березня 2021 16:52
пропозиція.pdf
22 березня 2021 16:52
згода з техн.характ..pdf
22 березня 2021 16:52
Довідка - працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6"
#25375178
Переможець 109 320,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6"
#25375178
109 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:42
7. Протокол УО закриття договору.docx укладений
10 січня 2022 16:41
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 11:21
Д 118 ДУ 2 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
06 січня 2022 10:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:44
Д 118 ДУ 2 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 17:03
ДУ 1 до договору № 118 від 02.04.2021.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 11:09
Д 118 від 02.04.2021 (профогляд).pdf укладений
02 квітня 2021 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дивись у прикріплених файлах
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дивись в прикріплених файлах
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дивись у прикріплених файлах
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 152,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 692,13 UAH)