Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Юлія Масльоха +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2021 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2021 15:31 |
Очікувана вартість: | 53 764 540,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 269 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 268000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2021 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 14:56 |
Перелік змін.docx | |
24 березня 2021 14:56 |
Тендерна документація(нова редакція).doc | |
12 березня 2021 14:16 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
12 березня 2021 14:16 |
стаття 17 Додаток 2.doc | |
12 березня 2021 14:16 |
стаття 16 Додаток 1.doc | |
12 березня 2021 14:16 |
Проект договору Додаток 6.doc | |
12 березня 2021 14:16 |
Інші документи Додаток 3.doc | |
12 березня 2021 14:16 |
Документи для переможця Додаток 4.doc | |
12 березня 2021 14:16 |
Додаток 7 Технічна специфікація.doc |
24 березня 2021 14:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2021 14:56 |
Перелік змін.docx
|
|||
24 березня 2021 14:56 |
Тендерна документація(нова редакція).doc
|
|||
12 березня 2021 14:16 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc
|
|||
12 березня 2021 14:16 |
стаття 17 Додаток 2.doc
|
|||
12 березня 2021 14:16 |
стаття 16 Додаток 1.doc
|
|||
12 березня 2021 14:16 |
Проект договору Додаток 6.doc
|
|||
12 березня 2021 14:16 |
Інші документи Додаток 3.doc
|
|||
12 березня 2021 14:16 |
Документи для переможця Додаток 4.doc
|
|||
12 березня 2021 14:16 |
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Протоколом №3 від 07.04.2021 засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації було вирішено відхилити нашу, ТОВ «ДА-СТРОЙ», тендерну пропозицію на підставі п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Ми не погоджуємося з результатами розгляду нашої тендерної пропозиції з огляду на наступне:
Відповідно до п. 3 ст. 29 Закону визначальним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням (ст. 5 Закону).
На нашу думку, Замовник порушив принципи здійснення державної закупівлі, а саме п. 4 та 5 ст. 5 Закону, оскільки можна прослідкувати відкриту дискримінацію та упереджене ставлення до нас, як до Учасника відкритих торгів.
Тендерною документацією були встановлені вимоги, які нами були виконані. Також, Замовник через електронний майданчик зазначив про необхідність надання нами додаткових документів, які були надані вчасно (дата підвантаження файлів 06.04.2021) та у повному обсязі.
Протоколом №3 від 07.04.2021 Замовник вирішив відхилити нашу пропозицію на зовсім інших підставах, які навіть не передбачені Тендерною пропозицією. А саме:
1) Учасником не було надано розрахунку загальновиробничих витрат під локальний кошторис, а лише під будову вцілому. Таким чином Замовник не має можливості перевірити застосування знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи.
Аналізуючи п.6 Розділу 3 Тендерної документації Замовника слід говорити про відсутність закріпленої вимоги, на підставі якої можна говорити про невідповідність критеріям.
2) Коефіцієнт на покриття адміністративних витрат не відповідає СС2, а передбачений для СС3.
Пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 визначено, що ціна пропозиції формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Кошти на покриття адміністративних витрат будівельне підприємство самостійно визначає, відповідно до законодавства України. Тендерна пропозиція, яка була подана нами, повністю відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, передбачає усі необхідні роботи за найбільш низькою та вигідною для Замовника ціною.
Наша Тендерна пропозиція є найбільш економічно вигідною, технічна специфікація повністю відповідає Додатку 7, усі необхідні документи нами були надані.
Просимо Замовника переглянути своє рішення щодо відхилення нашої пропозиції та прийняти нове рішення про визнання нас переможцем закупівлі, як це і передбачається чинним законодавством України.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми вимушені будемо захищати наші права у законний спосіб.
З повагою,
Директор ТОВ «ДА-СТРОЙ» Віталій Венгерак!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-05-000010 ● c592f3e50d2b4201afe36ddeb3da6e50
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2021 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.04.2021 № 120
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 30.04.2021 № ДЗ-003100-36-2021.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-03-12-008083-b 12.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-12 15:18:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції стадіону, розташованого на території КПНЗ "Дитячо-юнацька спортивна школа №3" Криворізької міської ради по вул. Зарічній, 3 у м. Кривий Ріг Дніпропетровської області очікуваною вартістю 53 764 540,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-12-008083-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-13 12:06:41
Пояснення
Розрахунок очікуваної вартості робіт
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення.
А саме за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону, розташованого на території КПНЗ "Дитячо-юнацька спортивна школа №3" Криворізької міської ради по вул. Зарічній, 3 у м. Кривий Ріг Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена на підставі вартісних показників зведеного кошторисного розрахунку, що додається.
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим)
ОВ згідно кошторису, розробленого проектною організацією, по якій отримано звіт державної експертизи, становить:
(43330,319+1340,161+133,304)*1,2=53764,5408 т.грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають проектним рішення та проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34.
При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-04 12:34:49
Відповідь замовника на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву від 11.06.2021 щодо визначення протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі. |
Дата публікації: | 14 червня 2021 |
Номер відкриття провадження: | До суду оскаржено: Провадження у справі № 160/9478/21 відкрито відповідно до ухвали суду від 16.06.2021 (яка надійшла на адресу позивача (Департаменту) 07.07.2021). |
Дата відкриття провадження: | 15 червня 2021 |
Документи:
08 липня 2021 15:22
|
Електронний підпис |
08 липня 2021 15:22
|
Електронний підпис |
14 червня 2021 10:26
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK-1-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДА-СТРОЙ" |
50 280 672,00
UAH з ПДВ
|
50 280 672,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" |
53 735 084,53
UAH з ПДВ
|
53 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» |
53 150 230,74
UAH з ПДВ
|
53 150 230,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДА-СТРОЙ" #35144656 |
Відхилено |
50 280 672,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 11:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2021 15:30
|
ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" #39889714 |
Переможець |
53 149 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 08:55
|
ДУ №3.pdf | укладений |
24 грудня 2021 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 10:20
|
Договір №68-04-21.pdf | укладений |
19 квітня 2021 10:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 квітня 2021 — 24 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
53 148 999,86
UAH (в тому числі ПДВ 8 858 166,64 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору. |