Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги користування суддівським будиночком для роботи суддів (тимчасового їх розміщення) та фінішною зоною під час проведення чемпіонатів міста Києва з веслувальних видів спорту (ДК 021:2015: 98342000-2 Послуги у сфері організації робочого середовища)
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2021-03-12-005531-c 143c18e021f04e7a9fd2b3acfcda0a97
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрик Валентина Дмитрівна

380442782743 sportsiyouth@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Петрик Валентина Дмитрівна
380442782743
sportsiyouth@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2021 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Послуги користування суддівським будиночком для роботи суддів (тимчасового їх розміщення) та фінішною зоною під час проведення чемпіонатів міста Києва з веслувальних видів спорту (ДК 021:2015: 98342000-2 Послуги у сфері організації робочого середовища)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, Матвіївська затока, Труханів острів.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021  —  05 вересня 2021
ДК 021:2015: 98342000-2 — Послуги у сфері організації робочого середовища

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ наданих послуг в гривнях на підставі Акту наданих послуг на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ, в межах надходжень асигнувань з бюджету міста Києва на дані послуги на казначейський рахунок ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИК оплачує надані протягом 10 (робочих) днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету міста Києва на свій казначейський рахунок та не пізніше 31 грудня 2021 року. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 16:24
Додаток 2 Технічні характеристики.doc
12 березня 2021 16:23
Документація оренда суддівського будиночка.doc
12 березня 2021 16:23
Додаток 3 Проєкт договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЗАКЛАД ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА УЧБОВО-СПОРТИВНА БАЗА "ЗЕНІТ" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2021 10:18
Електронний підпис
26 березня 2021 10:18
цінова пропозиція.pdf.p7s
26 березня 2021 10:18
цінова пропозиція.pdf
26 березня 2021 10:18
технічні вимоги.pdf.p7s
26 березня 2021 10:18
технічні вимоги.pdf
26 березня 2021 10:18
Статут.pdf.p7s
26 березня 2021 10:18
Статут.pdf
26 березня 2021 10:18
Свідоцтво.pdf.p7s
26 березня 2021 10:18
Свідоцтво.pdf
26 березня 2021 10:18
Постанова в.о.директора.pdf
26 березня 2021 10:18
Лист-згода.pdf.p7s
26 березня 2021 10:18
Лист-згода.pdf
26 березня 2021 10:18
договір.pdf.p7s
26 березня 2021 10:18
договір.pdf
26 березня 2021 10:18
довідка.pdf.p7s
26 березня 2021 10:18
довідка.pdf
26 березня 2021 10:18
витяг.pdf.p7s
26 березня 2021 10:18
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЗАКЛАД ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА УЧБОВО-СПОРТИВНА БАЗА "ЗЕНІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЗАКЛАД ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА УЧБОВО-СПОРТИВНА БАЗА "ЗЕНІТ"
#14279945
Переможець 48 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 15:35

Документи

31 березня 2021 15:32
Електронний підпис
31 березня 2021 15:31
86-ДСЗ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2021 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЗАКЛАД ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА УЧБОВО-СПОРТИВНА БАЗА "ЗЕНІТ"
#14279945
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2021 15:32
Електронний підпис
31 березня 2021 15:31
86-ДСЗ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:09
Додаткова угода 2 до Договору № 56.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 15:51
Додаткова угода 1 до Договору 56_..pdf зміни до договору
21 квітня 2021 14:49
Додаткова угода 1 до Договору 56.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 14:31
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 14:15
Договір № 56.pdf укладений
21 квітня 2021 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. № 104 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20 березня 2020 року №488 «Про встановлення режиму надзвичайної ситуації на території м.Києва» у зв’язку з забороною проведення всіх масових заходів включно до 16 квітня 2021 року, на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та перенести строк надання послуг виклавши розділ 5. «Строк та місце надання послуг» Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі Сторони погодились зменшити суму Договору на закупівлю послуг. сторони дійшли згоди викласти пункт 5.1. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 000,00
UAH