Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту по заміні дерев’яних вікон на металопластикові вікна
Очікувана вартість
37 006,00 UAH
UA-2021-03-12-004382-c 8b61a6e90737415b87e33c5a1ea0c8d9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сак Ірина Сергіївна

380445929423 info@uied.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Український інститут розвитку освіти"
Код ЄДРПОУ: 43296244
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Василя Липківського, 36
Контактна особа: Сак Ірина Сергіївна
380445929423
info@uied.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту по заміні дерев’яних вікон на металопластикові вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 квітня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 3.1. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 3.2. Оплата здійснюється на підставі належним чином оформлених документів: - акт приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в; - довідка про вартість виконаних підрядних робіт та витрати за формою № КБ-3. 3.3. Оплата здійснюється у строк 10 ( десять) робочих днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. 3.4. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом 10 (десяти) робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в органах Державної казначейської служби. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 березня 2021 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "СЛМ-ПЛАСТ"
#39567941
Переможець 37 006,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 15:05

Документи

12 березня 2021 15:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:10
Договір вікна.pdf укладений
15 березня 2021 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 006,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 167,67 UAH)