Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для ігрового майданчика
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2021-03-11-012504-b ● 48b747433d014ce8b29ece4ae002dfa2
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство м. Чугуєва |
Код ЄДРПОУ: | 22647162 |
Місцезнаходження: | 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. КАРЛА ЛІБКНЕХТА, 57 |
Контактна особа: |
Олена Скасків +380503088480 kgrep.chuguev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2021 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2021 12:11 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Реалізація проекту-переможця Громадський бюджет «Дитячий майданчик «З любов’ю до дітей»» у мкр-ні Преображенка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання для ігрового майданчика
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, пл. Аграрна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до положень Бюджетного кодексу України після отримання фінансування з бюджету, шляхом оплати Замовником грошових коштів на банківській рахунок Постачальника на підставі пред'явлення Постачальником видаткових накладних, на умовах після оплати на протязі 60 банківських днів з дня поставки товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 17:20 |
Проект договору Додаток № 3.docx | |
11 березня 2021 17:20 |
ДОДАТОК 2 Технічні вимоги.docx | |
11 березня 2021 17:20 |
ДОДАТОК 1 Цінова пропозиція.docx | |
11 березня 2021 17:20 |
ТД на відкриті торги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обмеження конкуренції
Дата подання: 12 березня 2021 08:44
Дата відповіді: 15 березня 2021 15:45
Шановний Замовнику! Просимо виключити із Тендерної документації протиправну, незаконну вимогу, яка обмежує коло учасників закупівлі, а саме вимогу про надання учасником: «Оригіналу або копії висновку санітарно-епідемологічної експертизи на виготовлені дитячі майданчики у відповідності із ТУ У 28.9 – 31597759-001: 2012 «Обладнання дитяче ігрове», що підтверджує відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України». Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом із тим, наведена вище вимога є відкрито дискримінаційною та обмежує конкуренцію в закупівлі.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Об’єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи може бути будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Необхідною умовою для виробництва тієї чи іншої продукції є наявність нормативного документа, який встановлює вимоги до її безпечності та якості. Таким документом може бути державний стандарт (ДСТУ) на продукцію або розроблені виробником і в установленому порядку взяті на облік технічні умови виробництва продукції. Відповідно до п.22 ст.1 Закону України «Про стандартизацію», технічні умови - це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Проте у тендерній документації замовником зазначено, що висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на виготовлені дитячі майданчики повинен відповідати технічним умовам саме конкретного підприємства-власника технічних умов, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Спорттехніка» згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно така вимога щодо надання висновку у відповідності до певних визначених технічних умов є дискримінаційною. Вона позбавляє учасників можливості прийняти участь в закупівлі на рівних умовах. Поясніть будь ласка, чому така вимога зазначена у технічній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! При оприлюдненні додатків до тендерної документації, а саме: "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо якісних та кількісних показників предмета закупівлі" виникла технічна помилка. Висновок, на який Ви вказуєте, не може вимагатися для надання Учасником в складі тендерної пропозиції, згідно ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», щоб не обмежувати конкуренцію та не призводити до дискримінації учасників. Беручи до уваги цей факт та недосконалості опису предмету закупівлі, які можуть привести до непорозуміння відносно характеристик предмету закупівлі, Замовник скасовує данну закупівлю.
Уточнення по технічнім характеристикам
Дата подання: 12 березня 2021 12:29
Дата відповіді: 15 березня 2021 15:31
Доброго дня. У тех завданні вказано, що на комплекс має бути встановленна гірка(спуск) з склопластика або пластика. Важливе уточнення, яка гірка потрібна, бо гірка із склопластику може використовуватися для майданчиків загального використання та має набагото більшу ціну, а ніж з пластику. Гірка з пластику використовуеться для домашнього викиростиння та має нагрузку не білш, а ніж 60-80 кг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! При оприлюдненні додатків до тендерної документації, а саме: "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо якісних та кількісних показників предмета закупівлі"
виникла технічна помилка. Висновок, на який Ви вказуєте, не може вимагатися для надання Учасником в складі тендерної пропозиції, згідно ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», щоб не обмежувати конкуренцію та не призводити до дискримінації учасників. Беручи до уваги цей факт та недосконалості опису предмету закупівлі, які можуть привести до непорозуміння відносно характеристик предмету закупівлі, Замовник скасовує данну закупівлю.
виникла технічна помилка. Висновок, на який Ви вказуєте, не може вимагатися для надання Учасником в складі тендерної пропозиції, згідно ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», щоб не обмежувати конкуренцію та не призводити до дискримінації учасників. Беручи до уваги цей факт та недосконалості опису предмету закупівлі, які можуть привести до непорозуміння відносно характеристик предмету закупівлі, Замовник скасовує данну закупівлю.
Щодо уточнення технічних вимог
Дата подання: 15 березня 2021 15:05
Дата відповіді: 15 березня 2021 16:05
Шановний Замовнику! Технічними вимогами щодо якісних та кількісних показників предмета закупівлі на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасники в складі тендерної пропозиції визначено надання "кольорове фото Дитячого ігрового комплексу, згідно Додатку № 2 до тендерної документації, з різних сторін у змонтованому вигляді ( не в встановленому вигляді, ніжки не забетоновані) з визначенням фактичних характеристик запропонованого товару та з зазначенням виробника продукції та країни походження", а також надання "фото виготовлених зразків, колір яких визначає або з урахуванням примірного зображення дитячого ігрового комплексу, що містяться в цій Тендерній документації, або на власний розсуд".
Звертаю увагу, що вказана вимога Замовника є явно матеріально та технічно неможливою на цієї стадії підготовки тендерної пропозиції, ще й з урахуванням часу її подання у визначений термін
Крім того, у ст. 5 Закону "Про публічні" прямо передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Мінекономіки у своєму листі від 07.02.2017 No 3302-06/3812-06 також підтверджує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).Головна ознака умов тендерної документації, за якої віднесено її до дискримінаційних, —це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції учасників. Замовник встановив такі вимоги до учасника закупівлі та до предмета закупівлі, які є надмірними та занадто деталізованими. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договор.
З урахування викладеного, вважаємо, що названа умова дискримінаційна, обмежує конкуренцію учасників, тому просимо її виключити з Технічних вимог або викласти у такій редакції, яка виключає вказані суттеві обмеження та неконкурентноспроможність Учасника закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! При оприлюдненні додатків до тендерної документації, а саме: "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо якісних та кількісних показників предмета закупівлі" виникла технічна помилка. Документи (фото), на які Ви вказуєте, не можуть бути надані Учасником в складі тендерної пропозиції, щоб не обмежувати конкуренцію та не призводити до дискримінації учасників (згідно ст. 5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Беручи до уваги цей факт та недосконалості опису предмету закупівлі, які можуть привести до непорозуміння відносно характеристик предмету закупівлі, Замовник скасовує данну закупівлю.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 березня 2021 16:53 |
Кінець періоду оскарження: | 26 березня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 26 березня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Недосконалість опису предмету закупівлі може привести до непорозуміння відносно характеристик предмету закупівлі. |
Документи:
15 березня 2021 16:53
|
Електронний підпис |
15 березня 2021 16:53
|
Протокол № 26.pdf |