Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні таблички
Очікувана вартість
2 725,00 UAH
UA-2021-03-11-011296-b 35cdaf20dded4e2796722e52eb3e438a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Патієнко Тетяна Василівна

+380629474395 dap@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг, орган місцевого самоврядування
Код ЄДРПОУ: 39003124
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, 70
Контактна особа: Патієнко Тетяна Василівна
+380629474395
dap@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інформаційна табличка 420х450 мм (матеріал -EKOBOND brush, спосіб нанесення - прямий друк, захисний шар - акрил 2 мм, задня стінка – обклеювання плівкою oracal 641, монтажна стрічка ЗМ.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2021
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
2 шт
Інформаційна табличка 350х350 мм (матеріал -EKOBOND, обклеювання плівкою oracal 641 із захисним шаром, монтажна стрічка ЗМ.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, просп. Миру, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2021
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Інформаційні таблички Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 березня 2021 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Заліщук Г.О.
#3302611091
Переможець 2 725,00
UAH
11 березня 2021 16:32

Документи

11 березня 2021 16:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 10:36
доп. угода Залищук № 1.pdf зміни до договору
24 березня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 08:13
договір укладений
11 березня 2021 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.4.6 Договору та викладення його в наступній редакції: "Термін поставки Товару: до 20.04.2021 р."
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML