Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із відновлення та заправки картриджів
Очікувана вартість
49 810,00 UAH
UA-2021-03-11-008883-b dbb17bf1ddf14078ab9ca323253bb60f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Бакун

+380680464319 staysi90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Код ЄДРПОУ: 02139618
Вебсайт: https://www.kristti.com.ua/
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Контактна особа: Анастасія Бакун
+380680464319
staysi90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги із відновлення та заправки картриджів мають бути належної якості та гарантувати безперебійну роботу картриджів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

11 березня 2021 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РАЧКОВСЬКИЙ ВІКТОР ПЕТРОВИЧ
#2768907157
Переможець 49 810,00
UAH
11 березня 2021 15:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 08:28
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:18
дод.угода до дог.№24 від 11.03.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору відповідно до обумовленої потреби.
Номер договору про закупівлю: №24
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 45 050,00
UAH