Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
4 212,00 UAH
UA-2021-03-11-004279-b 158818463e0940318d5a2bf00cc2a939
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Гасіч

+380679961976 dnz-124@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №124 "СТРУМОЧОК" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26417105
Місцезнаходження: 87526, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Межова , 9
Контактна особа: Світлана Гасіч
+380679961976
dnz-124@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку UPM CryStal PRO80 А4, 80 г/м² 500 арк., білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

12 березня 2021 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИВЧУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА
#2683104164
Переможець 4 212,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 11:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 11:36
Дод.угода № 1 Бумага.pdf зміни до договору
28 липня 2021 11:33
Протокол Бумага.pdf зміни до договору
28 липня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 10:22
Договір_Папір.pdf укладений
26 квітня 2021 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.2.4. договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML