Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навігаційні прилади (трекери)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-03-11-003964-c 7ce1327ae8de47d380bef55f1f91857f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савіна Інна Володимирівна

+380542682103 dwordon25051988@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 23824057
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., місто Суми, пров. Громадянський, 4а
Контактна особа: Савіна Інна Володимирівна
+380542682103
dwordon25051988@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2021 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2021 14:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2021 14:26
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38110000-9: Навігаційні прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Трекери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, пров. Громадянський, 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах на підставі рахунка на оплату та видаткової накладної. Оплата здійснюється Покупцем з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2021 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2021 14:22
Спрощена закупівля_ТРЕКЕР_30 шт_2021 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики трекера
Дата подання: 15 березня 2021 15:29
Дата відповіді: 16 березня 2021 14:33
Доброго дня! Навіщо Вам обладнання із такими параметрами, а саме об'єм внутрішнього акумулятора на 1000 мАч, в той час коли GPS трекера підключаються на постійне живлення? Під які завдання вам потрібно допоміжні цифрові протоколи такі як: RS 485, 1Wire, CAN? Це все призводить до суттєвого здорожчення, та зменшує коло обладнання, яке можна запропонувати!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник спрощеної закупівлі!
Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник може визначити вимоги до предмета закупівлі та іншу інформацію до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всі вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – це мінімально підходящі вимоги, які забезпечать наявні потреби Центру.
Наявність внутрішнього акумулятору Li-Ion не менше 1000 mA в трекерах необхідно для збереження всіх даних переміщення автомобіля екстреної (швидкої) медичної допомоги у разі відключення прямого живлення.
Наявність допоміжних цифрових протоколів не гірше RS 485, 1Wire, CAN(FMS) в трекерах, у разі необхідності, дозволять здійснити їх програмування та перепрограмування.
Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2021 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІТРЕК" 75 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2021 12:16
Електронний підпис
22 березня 2021 12:13
Сертификат диллера Unitrack.pdf
22 березня 2021 12:13
19. Статут повний.PDF
22 березня 2021 12:13
11. ТУ.PDF
22 березня 2021 12:13
10.2 СДК Додаток 2.jpg
22 березня 2021 12:13
10.1 СДК Додаток 1.jpg
22 березня 2021 12:13
9. СЭС.pdf
22 березня 2021 12:13
2. Технічні вимоги.pdf
22 березня 2021 12:13
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІТРЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІТРЕК"
#42345149
Відхилено 75 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2021 14:48

Документи

23 березня 2021 14:48
Електронний підпис
23 березня 2021 14:47
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій