Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання для нової української школи код ДК 021:2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Code for DC 021:2015 (CPV) 32320000-2 Television and audiovisual equipment. Multimedia equipment for the new Ukrainian school
Code for DC 021:2015 (CPV) 32320000-2 Television and audiovisual equipment. Multimedia equipment for the new Ukrainian school
Code for DC 021:2015 (CPV) 32320000-2 Television and audiovisual equipment. Multimedia equipment for the new Ukrainian school
Очікувана вартість
8 100 000,00 UAH
UA-2021-03-11-003565-c ● 0a2d23615f49466fa9ba89d3537af75d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Реслер Андрій 380444893552 A.Resler@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration |
National ID: | 37470086 |
Contact point: |
Resler Andrii 380444893552 A.Resler@shevruo.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 березня 2021 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2021 14:18 |
Очікувана вартість: | 8 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 11 березня 2021 13:51 |
Enquiries until: | 02 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 8 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються учасником, та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, викладаються українською мовою
During the procurement procedure, all documents prepared by the bidder and other documents included in the tender offer are presented in Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87 штуки
Мультимедійне обладнання для нової української школи код ДК 021:2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (32322000-6) Code for DC 021:2015 (CPV) 32320000-2 Television and audiovisual equipment. Multimedia equipment for the new Ukrainian school (32322000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Code for DC 021:2015 (CPV) 32320000-2 Television and audiovisual equipment. Multimedia equipment for the new Ukrainian school (32322000-6)
CPV: 32320000-2
Період постачання:
по 01 липня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця на підставі накладних протягом 10 банківських днів після отримання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 15:02 |
Зміни до ТД.docx | |
01 квітня 2021 15:00 |
ТД зі змінами.docx |
01 квітня 2021 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2021 15:02 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
01 квітня 2021 15:00 |
ТД зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Рекомендація щодо внесення змін
Дата подання: 30 березня 2021 16:03
Дата відповіді: 01 квітня 2021 11:34
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
- Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні панелі та базове програмне забезпечення до них.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
- Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
- Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язково надати копію Посвідчення Головного Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції, а також підтвердити з ним (и) трудові відносини).
Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо запропонованих змін повідомляємо наступне.
Необхідність наявності Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торговельну марку) не передбачено чинним законодавством та профільними наказами МОН, крім того, встановлення таких додаткових вимог призведе до зменшення конкуренції та можливої дискримінації під час проведення закупівлі. Для підтвердження оригінальності та якості товарів, Оголошенням передбачена вимога надання листа від виробника або його офіційних представників в Україні або дистриб’юторів щодо запропонованих товарів.
Замовником не вимагається проведення будь-яких електромонтажних робіт, для яких існує необхідність отримання допуску з електробезпеки ІІ-V групи. Згідно тендерної закупівлі, передбачається монтаж обладнання (прикріплення до стіни чи встановлення на підставку), що можливе з використанням звичайного електроінструменту класів І і ІІ не більше 220 В, з яким можуть працювати особи, які не мають допуску, або мають допуск з електробезпеки І групи, для якої здача іспиту та отримання посвідчення не потрібні.
Встановлення таких додаткових вимог як наявність допуску з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання, призведе до зменшення конкуренції та можливої дискримінації під час проведення закупівлі.
Таким чином, вважаємо недоцільним внесення таких змін.
Щодо запропонованих змін повідомляємо наступне.
Необхідність наявності Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торговельну марку) не передбачено чинним законодавством та профільними наказами МОН, крім того, встановлення таких додаткових вимог призведе до зменшення конкуренції та можливої дискримінації під час проведення закупівлі. Для підтвердження оригінальності та якості товарів, Оголошенням передбачена вимога надання листа від виробника або його офіційних представників в Україні або дистриб’юторів щодо запропонованих товарів.
Замовником не вимагається проведення будь-яких електромонтажних робіт, для яких існує необхідність отримання допуску з електробезпеки ІІ-V групи. Згідно тендерної закупівлі, передбачається монтаж обладнання (прикріплення до стіни чи встановлення на підставку), що можливе з використанням звичайного електроінструменту класів І і ІІ не більше 220 В, з яким можуть працювати особи, які не мають допуску, або мають допуск з електробезпеки І групи, для якої здача іспиту та отримання посвідчення не потрібні.
Встановлення таких додаткових вимог як наявність допуску з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання, призведе до зменшення конкуренції та можливої дискримінації під час проведення закупівлі.
Таким чином, вважаємо недоцільним внесення таких змін.
Порада щодо програмного забезпечення
Дата подання: 30 березня 2021 16:12
Дата відповіді: 01 квітня 2021 11:31
Шановний Замовнику!
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально дану закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням.
Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію:
Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту;
бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;
можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя;
можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі;
можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн.
Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів.
Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка/панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо запропонованих змін повідомляємо наступне.
Тендерною документацією передбачено програмне забезпечення, яке повинно забезпечувати можливість створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту, а також програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM.
Технічне завдання складене з урахуванням вимог до обладнання, визначених наказом Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» та погоджене листом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.01.2021 № 075-1220/1010942/2021, листом Міністерства цифрової трансформації України від 18.02.2021 № 1/06-2-1692.
Встановлення таких додаткових та занадто конкретизованих змін, що запропоновані Вами до програмного забезпечення призведе до зменшення конкуренції та можливої дискримінації учасників під час проведення закупівлі.
Таким чином, вважаємо недоцільним внесення таких змін.
Щодо запропонованих змін повідомляємо наступне.
Тендерною документацією передбачено програмне забезпечення, яке повинно забезпечувати можливість створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту, а також програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM.
Технічне завдання складене з урахуванням вимог до обладнання, визначених наказом Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» та погоджене листом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.01.2021 № 075-1220/1010942/2021, листом Міністерства цифрової трансформації України від 18.02.2021 № 1/06-2-1692.
Встановлення таких додаткових та занадто конкретизованих змін, що запропоновані Вами до програмного забезпечення призведе до зменшення конкуренції та можливої дискримінації учасників під час проведення закупівлі.
Таким чином, вважаємо недоцільним внесення таких змін.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-11-003565-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2241212756
Дата подання: 29 березня 2021 17:58
Дискримінаційна вимога
Доброго дня!
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши Вашу документацію, ми виявили дискримінаційну вимогу.
У Додатку 4 Ви вказуєте що учасник в складі пропозиції надає:
"- декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів на інтерактивну панель;"
Повідомляємо Вам, що відповідно наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. No 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме:
ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування"
ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення"
ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі"
ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій"
ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції"
ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення"
ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи"
ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується"
ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації"
ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення"
ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління"
ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис"
ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції".
Отже, на сьогодні немає документа, який би зобов'язував учасників отримувати такі Декларації та Сертифікати.
На підставі вищевказаного. наполягаємо на видаленні вказаної незаконної дискримінаційної вимоги задля забезпечення конкуренції для учасників.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши Вашу документацію, ми виявили дискримінаційну вимогу.
У Додатку 4 Ви вказуєте що учасник в складі пропозиції надає:
"- декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів на інтерактивну панель;"
Повідомляємо Вам, що відповідно наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. No 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме:
ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування"
ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення"
ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі"
ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій"
ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції"
ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення"
ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи"
ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується"
ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації"
ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення"
ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління"
ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис"
ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції".
Отже, на сьогодні немає документа, який би зобов'язував учасників отримувати такі Декларації та Сертифікати.
На підставі вищевказаного. наполягаємо на видаленні вказаної незаконної дискримінаційної вимоги задля забезпечення конкуренції для учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2021 16:04
Доброго дня!
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нормативно-правових актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 8 «Положення про Міністерство освіти і науки України «(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/630-2014-%D0%BF#n123) - «Накази МОН, видані в межах повноважень, передбачених законом, є обов’язковими для виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими держадміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та громадянами».
Наказом МОН України №143 від 07.02.2020 року передбачено, що засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів.
Враховуючи вищезазначене, декларація про відповідність вимогам технічних регламентів є обов’язковою при постачанні обладнання до освітніх закладів.
Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - цілями прийняття технічних регламентів є захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману.
Відповідно до статті 24 зазначеного закону можливе проведення добровільної оцінки відповідності, що здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Підсумовуючи вищезазначене, дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників, встановлена з урахуванням законодавства України та з метою перевірки відповідності запропонованого обладнання на відповідність вимогам санітарного законодавства, електробезпеці, вимогам охорони здоров’я здобувачів освіти і охорони праці працівників закладів загальної середньої освіти.
Таким чином, ваша вимога не може бути задоволеною.
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нормативно-правових актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги визначається Замовником самостійно за формою, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 8 «Положення про Міністерство освіти і науки України «(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/630-2014-%D0%BF#n123) - «Накази МОН, видані в межах повноважень, передбачених законом, є обов’язковими для виконання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими держадміністраціями, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та громадянами».
Наказом МОН України №143 від 07.02.2020 року передбачено, що засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів.
Враховуючи вищезазначене, декларація про відповідність вимогам технічних регламентів є обов’язковою при постачанні обладнання до освітніх закладів.
Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - цілями прийняття технічних регламентів є захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману.
Відповідно до статті 24 зазначеного закону можливе проведення добровільної оцінки відповідності, що здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Підсумовуючи вищезазначене, дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників, встановлена з урахуванням законодавства України та з метою перевірки відповідності запропонованого обладнання на відповідність вимогам санітарного законодавства, електробезпеці, вимогам охорони здоров’я здобувачів освіти і охорони праці працівників закладів загальної середньої освіти.
Таким чином, ваша вимога не може бути задоволеною.
Номер вимоги: UA-2021-03-11-003565-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2241212756
Дата подання: 30 березня 2021 17:25
Внесення змін
Шановний Замовнику!
Детально проаналізувавши Ваші вимоги ми встановили дискримінаційну вимогу щодо учасників, а саме Ви вказуєте у Додатку 4 до Тендерної документації наступне:
“попередньо встановлена ОС Android не нижче версії 8.0 та ОС Windows 10 Professional Ukrainian на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом;
можливість швидкого перемикання між встановленими операційними системами;”
Звертаємо Вашу увагу на те, що у переважної більшості виробників Інтерактивних панелей встановлена від виробника лише ОС Android, а ПК йде окремо і комплектується з кожною панеллю також окремо (залежно від вимог Замовників щодо технічних характеристик, безпосередньо обсягу пам’яті та виду накопичувача). Відповідно і ОС Windows встановлюється вже при наявності відповідного ПК. Також варто відмінити, що ОС Windows розподіляється на види: ОС Windows 10 Pro та ОС Windows 10 Home, тому цілком розумним є те, що така ОС встановлюється безпосередньо перед відвантаженням товару під технічні вимоги Замовника.
Отже, на підставі цього наполягаємо на внесенні змін до вказаного пункту і видаленню саме вимоги про “попередньо встановлена ОС Windows 10 Professional Ukrainian на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом”
І відповідно видалити вимогу:
“У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника (або його офіційних представництв в Україні), або дистриб’ютора, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.”
І разі не внесення змін Ваша закупівля може не відбутися.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши Ваші вимоги ми встановили дискримінаційну вимогу щодо учасників, а саме Ви вказуєте у Додатку 4 до Тендерної документації наступне:
“попередньо встановлена ОС Android не нижче версії 8.0 та ОС Windows 10 Professional Ukrainian на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом;
можливість швидкого перемикання між встановленими операційними системами;”
Звертаємо Вашу увагу на те, що у переважної більшості виробників Інтерактивних панелей встановлена від виробника лише ОС Android, а ПК йде окремо і комплектується з кожною панеллю також окремо (залежно від вимог Замовників щодо технічних характеристик, безпосередньо обсягу пам’яті та виду накопичувача). Відповідно і ОС Windows встановлюється вже при наявності відповідного ПК. Також варто відмінити, що ОС Windows розподіляється на види: ОС Windows 10 Pro та ОС Windows 10 Home, тому цілком розумним є те, що така ОС встановлюється безпосередньо перед відвантаженням товару під технічні вимоги Замовника.
Отже, на підставі цього наполягаємо на внесенні змін до вказаного пункту і видаленню саме вимоги про “попередньо встановлена ОС Windows 10 Professional Ukrainian на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом”
І відповідно видалити вимогу:
“У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника (або його офіційних представництв в Україні), або дистриб’ютора, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.”
І разі не внесення змін Ваша закупівля може не відбутися.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2021 15:34
Доброго дня!
Дана вимога ніяким чином не дискримінує потенційних учасників, оскільки Замовником передбачено можливість попереднього встановлення ОС Windows 10 Professional Ukrainian САМЕ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, при цьому кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. А у разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника (або його офіційних представництв в Україні), або дистриб’ютора, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Таким чином, у вас є можливість встановити необхідну ОС Windows 10 Professional Ukrainian безпосередньо перед відвантаженням обладнання. Додатково повідомляємо, що ОС Windows 10 Home не може використовуватись у державних установах та не має підтримки дистанційного робочого столу як це вимагається згідно тендерної документації та профільними наказами МОН України.
Дана вимога ніяким чином не дискримінує потенційних учасників, оскільки Замовником передбачено можливість попереднього встановлення ОС Windows 10 Professional Ukrainian САМЕ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, при цьому кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. А у разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника (або його офіційних представництв в Україні), або дистриб’ютора, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Таким чином, у вас є можливість встановити необхідну ОС Windows 10 Professional Ukrainian безпосередньо перед відвантаженням обладнання. Додатково повідомляємо, що ОС Windows 10 Home не може використовуватись у державних установах та не має підтримки дистанційного робочого столу як це вимагається згідно тендерної документації та профільними наказами МОН України.
Номер вимоги: UA-2021-03-11-003565-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2241212756
Дата подання: 30 березня 2021 17:35
Незаконні строки поставки та порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Шановний Замовнику, за умовами Вашої Тендерної документації строк поставки товару до 28.05.2021 року.
Також у проекті Договору вказана наступна інформація що поставки товарів:
“1.1. Продавець зобов'язується поставити до 28.05.2021 року у власність Покупця..”
“7.2. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Продавець сплачує пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки.”
Але варто звернути увагу, що системі ПРОЗОРО дата акціону назначена на 17.05. Після проведення аукціону Замовник протягом 5 робочих днів розглядає пропозиції та визначає переможця. Після визначення учасника переможцем надається період 10 днів для оскарження, і вже після цього Сторони можуть підписувати Договір. І вже після підписання Договору Постачальник здійснює поставку товарів протягом 30-60 календарних днів.
Таким чином, строк поставки за Вашою документацією суперечить строкам здійснення закупівель в електронній системі. Тому наполягаємо на внесенні змін до Вашої документації і збільшення строку поставки до кінця 2021 року (враховучи всі етапи закупівлі та кількість заявленого товару).
Розгорнути
Згорнути
Також у проекті Договору вказана наступна інформація що поставки товарів:
“1.1. Продавець зобов'язується поставити до 28.05.2021 року у власність Покупця..”
“7.2. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Продавець сплачує пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки.”
Але варто звернути увагу, що системі ПРОЗОРО дата акціону назначена на 17.05. Після проведення аукціону Замовник протягом 5 робочих днів розглядає пропозиції та визначає переможця. Після визначення учасника переможцем надається період 10 днів для оскарження, і вже після цього Сторони можуть підписувати Договір. І вже після підписання Договору Постачальник здійснює поставку товарів протягом 30-60 календарних днів.
Таким чином, строк поставки за Вашою документацією суперечить строкам здійснення закупівель в електронній системі. Тому наполягаємо на внесенні змін до Вашої документації і збільшення строку поставки до кінця 2021 року (враховучи всі етапи закупівлі та кількість заявленого товару).
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2021 15:52
Доброго дня!
Строк поставки товарів, що визначений згідно тендерної документації та проекту договору ніяким чином не суперечить строкам здійснення закупівлі в електронній системі. Надаємо роз'яснення щодо визначення дати аукціону:
Відповідно до частини 3 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленого пунктом 10 частини першої цієї статті, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 12 статті 29 Закону - якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою АВТОМАТИЧНО, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Таким чином, при оголошенні процедури закупівлі відповідно до частини третьої статті 10 Закону дата та час проведення аукціону визначається системою як максимально можлива по строках (тобто, з урахуванням розгляду пропозицій до 20 робочих днів, з урахуванням оскарження та з урахуванням 5 днів після розгляду).
Оскільки Замовник не зацікавлений у затягуванні розгляду пропозицій, аукціон орієнтовно може бути призначений системою на 26.04.2021 р.
Разом з тим, з метою залучення максимальної кількості потенційних учасників, строк поставки було збільшено та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Строк поставки товарів, що визначений згідно тендерної документації та проекту договору ніяким чином не суперечить строкам здійснення закупівлі в електронній системі. Надаємо роз'яснення щодо визначення дати аукціону:
Відповідно до частини 3 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - дата і час розкриття тендерних пропозицій, крім випадку, встановленого пунктом 10 частини першої цієї статті, та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 12 статті 29 Закону - якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою АВТОМАТИЧНО, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Таким чином, при оголошенні процедури закупівлі відповідно до частини третьої статті 10 Закону дата та час проведення аукціону визначається системою як максимально можлива по строках (тобто, з урахуванням розгляду пропозицій до 20 робочих днів, з урахуванням оскарження та з урахуванням 5 днів після розгляду).
Оскільки Замовник не зацікавлений у затягуванні розгляду пропозицій, аукціон орієнтовно може бути призначений системою на 26.04.2021 р.
Разом з тим, з метою залучення максимальної кількості потенційних учасників, строк поставки було збільшено та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-11-003565-c.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 19 квітня 2021 16:30
Дата подання: 19 квітня 2021 16:30
Скарга щодо дискримінаційних умов розгляду тендерних пропозицій
При здійсненні процедури закупівлі Мультимедійного обладнання для нової української школи код ДК 021:2015 (CPV) 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Code for DC 021:2015 (CPV) 32320000-2 Television and audiovisual equipment. Multimedia equipment for the new Ukrainian school ідентифікатор закупівлі: № UA-2021-03-11-003565-c, Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації використано подвійні стандарти оцінки пропозицій різних Учасників, що призводить до дискримінації нашого підприємства та порушення прав ТОВ «БМС ТЕХНО», визначених законодавством України
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2021 11:57
рішення від 21.04.2021 № 8586+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 11:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2021 №9635.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 15:31
рішення від 30.04.2021 №9635.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 20:16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 квітня 2021
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БМС ТЕХНО | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Едпро дистрибюшн | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ" |
7 438 500,00
UAH з ПДВ
|
7 397 784,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" |
7 736 040,00
UAH з ПДВ
|
7 419 708,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Едпро дистрибюшн |
7 979 814,00
UAH з ПДВ
|
7 621 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ" #43391327 |
Переможець |
7 397 784,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 14:40
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
22 липня 2021 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 11:16
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 12:42
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 12:40
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 13:29
|
Договір 291.pdf | укладений |
28 травня 2021 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 291 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 291 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |