Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
1 451 000,00 UAH
UA-2021-03-11-001879-a 63ddee7a060749cca55531ca9dac51fd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касянчук Ігор Іванович

+380456051815 tetievcrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Тетіївська ЦЛ"
Код ЄДРПОУ: 01994221
Місцезнаходження: 09801, Україна , Київська обл., місто Тетіїв, вулиця Цвіткова 26
Контактна особа: Касянчук Ігор Іванович
+380456051815
tetievcrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Додаткове фінансування змісцевого бюджету

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2021 15:11
Оскарження наміру укласти договір: 22 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021-2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставраці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09801, Україна, Київська область, м. Тетіїв, вул. Цвіткова, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

11 березня 2021 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2021 14:41
протокол 10.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-14-000031 ● 72bb84431e504bb0bc0ce710dc54464c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2021 13:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.05.2021 № 310

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
14.05.2021 № 310
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-11-001879-a 11.03.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-25 13:31:36

Запит про надання пояснень

Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 % ціни основного договору про закупівлю.
1. З яких причин виникла необхідність в додаткових роботах з реконструкції І-го поверху лікувального корпусу № 2 під відділення екстренної медичної допомоги КНП «Тетіївська центральна лікарня» ?
2. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових робіт з реконструкції лікарні ?
3.Якими експертними, нормативними, технічними та іншими документами підтверджено наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-26 11:34:25

Пояснення

Пояснення надані в листі, що додається

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-02 10:42:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю робіт з реконструкції КНП «Тетіївська центральна лікарня», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-11-001879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та підтверджувальних документів з наступних питань: 1. За результатами проведення якого тендеру укладено основний договір про закупівлю, а наразі постала потреба у закупівлі у того самого учасника додаткових робіт ? 2. Які саме додаткові аналогічні роботи необхідно виконати при реконструкції І-го поверху лікувального корпусу № 2 під відділення екстреної медичної допомоги КНП «Тетіївська центральна районна лікарня» ? Просимо надати перелік таких робіт. Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень треба долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-03 11:52:16

Пояснення

1. відкриті торги UA-2020-08-05-002232-b
2. перелік робіт в локальних кошторисах, що додається

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновки монвторингу взято до уваги. В подальшому намагатимемось уникати таких порушень

2021-06-10 11:37:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Переможець 1 451 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 15:11

Документи

11 березня 2021 15:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 15:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
1 451 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 15:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:30
АКТ укладений
10 січня 2022 10:26
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 13:41
Договірна зміни.pdf зміни до договору
10 серпня 2021 13:34
додаткова 1.pdf зміни до договору
10 серпня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 13:19
Договір підписаний укладений
24 березня 2021 13:18

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 березня 2021 11:14
725 500,00 UAH UA318201720344331010100042169
КНП "Тетіївська ЦЛ"
UA438201720355319700000702529
ТОВ"Укрбудiнвест"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості предмета закупівлі внесено зміни в договірну ціну вмежах попередньої ціни
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 426 810,50
UAH (в тому числі ПДВ 237 801,75 UAH)