Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2021 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 30 березня 2021 11:24 |
Очікувана вартість: | 27 546 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 137 730,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 10:45 |
Мясоєдівська, 32 (зовн. електроп.).doc | |
11 березня 2021 10:44 |
20Т ТД )))).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-12-000011 ● 42cd7a2d0918422995776bb0b2efd31c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2021 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.04.2021 Одеса № 202
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 12.04.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.04.2021 № 202
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер
дата оприлюднення
2 UA-2021-03-11-001248-c 11.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-14 11:17:08
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 12.04.2021 № 202 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-03-11-001248-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника товариства з обмеженою відповідальністю «КЕМ ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «КЕМ ПІВДЕНЬ») вимогам пункту 1 «Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально - технічної бази» Таблиці 1 «Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази» Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, тоді як Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «КЕМ ПІВДЕНЬ», що надана у складі тендерної пропозиції, не містить інформації щодо марки та моделі автогрейдера та навантажувача фронтального, які залучені на підставі договору надання послуг спеціалізованою технікою від 01.02.2019 № 04-01/02/19, що укладений між ТОВ «КЕМ ПІВДЕНЬ» та товариством з обмеженою відповідальністю «ЕВРОДОР»?
Слід зауважити, що Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні робіт подається у наведеному згідно Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації вигляді на фірмовому бланку (учасник може відступити від даної форми лише в частині доповнення інформації).
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-19 16:55:33
Пояснення
На ваш запит про надання пояснення від 14.04.2021р. по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт інженерних мереж (зовнішнє електропостачання) КУ «Міська клінічна лікарня № 1» за адресою: м. Одеса, вул. М’ясоєдовська, 32» (Коригування), пояснюємо наступне.
Відсутність інформації щодо марки та моделі автогрейдера та навантажувача фронтального зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договору про надання послуг спеціалізованою технікою, та відсутністю у додатку № 2 до договору №04-01/02/19 від 01 лютого 2019р., інформації щодо марки та моделі.
Додаток: сканований договір від 01 лютого 2019р. №04-01-02/19 на надання послуг спеціалізованою технікою.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень Відсутність інформації щодо марки та моделі автогрейдера та навантажувача фронтального зазначеною у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт пояснюється відсутністю у учасника первинних документів на відповідну техніку та неможливістю внесення відповідних даних до довідки у зв’язку з залученням її на підставі договору про надання послуг спеціалізованою технікою, та відсутністю у додатку № 2 до договору №04-01/02/19 від 01 лютого 2019р., інформації щодо марки та моделі. Додаток: сканований договір від 01 лютого 2019р. №04-01-02/19 на надання послуг спеціалізованою технікою.
2021-04-28 15:38:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЕМ ПІВДЕНЬ" |
24 791 400,00
UAH з ПДВ
|
24 791 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОСВІТ" |
26 100 000,00
UAH з ПДВ
|
26 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЕМ ПІВДЕНЬ" #42719776 |
Переможець |
24 791 400,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2021 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 08:23
|
Доп угода 12.pdf | укладений |
14 квітня 2023 08:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2023 15:46
|
Доп угода 11.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2023 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2023 11:34
|
дод. угода 9.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2022 10:16
|
дод. угода 7.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2022 12:21
|
дод. угода 6.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2022 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2021 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2021 13:43
|
дод. угода 3.pdf | зміни до договору |
16 червня 2021 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 19:26
|
Договір 16.pdf | укладений |
14 квітня 2021 19:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 16-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації, згідно з результатами виконаних робіт за Договором, відповідно до п.3.2. статті III "Ціна договору": 1) Викласти у новій редакції Додаток №1 «Договірна ціна» (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 16-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 16-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 16-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 16-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |