Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки для дорослого населення за ДК 021:2015 - 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (33751000-9 Підгузки)
Очікувана вартість
1 004 944,50 UAH
UA-2021-03-11-000932-b 80820bb8ebe244b884e7403ca0898c09
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Рубець

+380955988730 pmsd2_tender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38503179
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Івана Мазепи, буд. 36
Контактна особа: Яна Рубець
+380955988730
pmsd2_tender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівля: Підгузки для дорослого населення за ДК 021:2015 - 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (33751000-9 Підгузки), вартість закупівлі – 1241960,00 грн., двічі не відбулись відкриті торги з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Звіти про результати проведення процедури закупівлі додаються (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-29-008842-b- дата формування звіту: 29.01.2021р., https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-17-008853-a - дата формування звіту: 17.02.2021р.)
В зв’язку з цим, відповідно до п. 1, ч 2, статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" – «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», замовник має право провести переговорну процедуру на дану закупівлю.
В зв'язку з прийняттям рішення про проведення переговорної процедури закупівлі, виникла необхідність запросити до участі у переговорах Учасника. Запропоновано такого Учасника визначити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТУС-ФАРМ" та надіслати йому запрошення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2021 09:30
Оскарження наміру укласти договір: 22 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50020 штуки
Підгузник для дорослих розмір M (Розмір: не менше 80-125 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
57950 штуки
Підгузник для дорослих розмір L (Розмір: не менше 115-155 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
2440 штуки
Підгузник для дорослих розмір XL (Розмір: не менше 120-170 см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 березня 2021 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТУС - ФАРМ"
#36066066
Переможець 1 004 944,50
UAH з ПДВ
11 березня 2021 09:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 09:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТУС - ФАРМ"
#36066066
1 004 944,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2022 13:09
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 15:00
Договір №57 Тотус Фарм підгузники.pdf укладений
26 березня 2021 14:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 квітня 2021 14:28
295 860,36 UAH UA648201720344350004000084463
КП "ЦПМСД №2 ПМР"
UA323005280000026008102355323
ТОВ "Тотус-фарм"
Оплачений
04 червня 2021 14:40
156 269,20 UAH UA648201720344350004000084463
КП "ЦПМСД №2 ПМР"
UA323005280000026008102355323
ТОВ "Тотус-фарм"
Оплачений
28 липня 2021 14:09
109 105,44 UAH UA648201720344350004000084463
КП "ЦПМСД №2 ПМР"
UA323005280000026008102355323
ТОВ "Тотус-фарм"
Оплачений
30 вересня 2021 12:32
93 011,12 UAH UA648201720344350004000084463
КП "ЦПМСД №2 ПМР"
UA323005280000026008102355323
ТОВ "Тотус-фарм"
Оплачений
30 листопада 2021 12:05
178 335,00 UAH UA648201720344350004000084463
КП "ЦПМСД №2 ПМР"
UA323005280000026008102355323
ТОВ "Тотус-фарм"
Оплачений
15 грудня 2021 15:13
172 363,38 UAH UA648201720344350004000084463
КП "ЦПМСД №2 ПМР"
UA323005280000026008102355323
ТОВ "Тотус-фарм"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 004 944,50
UAH (в тому числі ПДВ 65 744,03 UAH)