Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 19 203 654,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 019,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 96018 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2021 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 17:56 |
ТД Реконструкція частини радіологічного відділення (3).pdf | |
10 березня 2021 17:56 |
Додаток 7 проект Договору (ФЧ) (3).rar | |
10 березня 2021 17:56 |
Додаток 2 Тех завдання (1).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
«1. У пропозиції учасника в підсумковій відомості pecypciв відсутні будівельні машини та механізми, що суперечить вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 п. 4.1 та не відповідає вимогам п.6 Розділу III тендерної документації. Будь-яку заміну або вилучення зі складу кошторисної норми одиниці будівельної техніки (машин та механізмів) має бути обґрунтовано згідно п. 6.2.1.5. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013.
2. У пропозиції учасника відсутня сканована копія з оригіналу документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018, що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу V тендерної документації.»
По першому пункту слід вказати, що ТОВ «ОБЛБУДСЕРВІС» в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку № 56/1 від 22.03.2021 р. щодо експлуатації будівельних машин та механізмів (файл «Довідка буд маш і механ.pdf») в якій вказав, що при виконанні робіт, що є предметом закупівлі по тендеру, не планує залучати будівельні машини та механізми, і тому не буде включати вартість їх експлуатації в розрахунку договірної ціни. Саме тому у відомості ресурсів, наданої Товариством в складі тендерної пропозиції, і не вказані такі будівельні машини та механізми.
В п. 41. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, на який здійснено посилання в Протоколі № 92, вказано, що виконавець повинен враховувати у складі витрат заробітну плату (основну та додаткову) робітників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів, вартість матеріалів, виробів, конструкцій, які буде використовувати. Таким чином при відсутності використання механізмів, вартість її експлуатації відповідно не повинна відображатися в складі витрат. В п.6 Розділу III тендерної документації, на який також посилається замовник в протоколі № 92, також не має жодних вимог щодо обов’язкового використання будівельних машині механізмів.
Отже, це не є порушенням ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 та тендерної документації, оскільки ні ДСТУ, а ні тендерна документація не встановлює обов’язку учасника щодо виконання тих чи інших видів робіт саме за допомогою конкретних механізмів. Саме тому учасник, попри наявність певної техніки, має право самостійно визначати в який спосіб виконувати ті чи інші роботи, в тому числі і за допомогою ручної праці.
За таких умов відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОБЛБУДСЕРВІС» з цієї підстави є необґрунтованою та протиправною.
По другому пункту слід вказати, що відсутність кольорового скану посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю в складі тендерної пропозиції є формальною помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «ОБЛБУДСЕРВІС» відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, в складі тендерної пропозиції нами було надано кольоровий скан сертифікату системи менеджменту якості в сфері будівництва житлових та нежитлових будівель, підписаного Директором органу сертифікації та завіреного печаткою. QR-код на такому скані сертифікату дає можливість перевірити дійсність сертифікату будь-якій особі. При цьому дійсність такого сертифікату чи будь-які інші його умови не ставляться в залежність від посвідчення внутрішнього аудитора, така інформація не має жодного значення ні для товариства, ні для третіх осіб. Більш того жодний нормативний акт не передбачає наявність та складання підприємством такого виду документу як посвідчення аудитора, з якого можна зняти кольоровий скан для надання у тендері. А значить учасник не зобов’язаний надавати в складі тендерної документації той документ, що не передбачений жодним нормативним актом. Отже, жодної можливості виконати такий пункт тендерної документації за законодавством підприємство не мало.
У разі, якщо Замовник все ж таки наполягатиме на обов’язковості виконання даного пункту тендерної документації, то інший учасник тендеру, ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В", також не надало в складі своєї тендерної пропозиції кольорового скану саме посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю. Наявне в складі пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" свідоцтво про те, що Слесар О.П. пройшов певні навчання (файл «61. Посвідчення.pdf») не може бути визнане я належне виконання умов тендерної документації про надання посвідчення внутрішнього аудитора з таких підстав.
Відповідно до тлумачення словосполучення «Посвідчення особи», наданого Юридичною енциклопедією : [у 6 т.] / ред. кол. Ю. С. Шемшученко (відп. ред.) [та ін.]. — К. : Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 2002. — Т. 4 : Н — П. — 720 с. — ISBN 966-7492-04-4. (https://leksika.com.ua/19841217/legal/posvidchennya_osobi):
«Посвідчення особи - офіц. документ установленого зразка, що посвідчує особу власника, якому він виданий. Обов'язковими реквізитами П. о. є: номер, прізвище, ім'я, по батькові, фотокартка, підпис власника, підпис відп. посадової особи, печатка установи, яка видала посвідчення, дата видачі тощо. В необхідних випадках вказуються ін. відомості, напр., звання (вчене, військове, спеціальне), посада.»
В складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" відсутнє посвідчення внутрішнього аудитора. Наявне в складі пропозиції свідоцтво про те, що Слесар О.П. пройшов певні навчання (файл «61. Посвідчення.pdf») не може бути визнане як належне виконання умов тендерної документації про надання посвідчення внутрішнього аудитора, бо не посвідчує особу власника та не має необхідних реквізитів, не видано ТОВ «Альтернатива-В».
Таким чином в цій частині тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" не відповідає тендерній документації замовника.
При цьому замовник закупівлі не вказав на відсутність такого документу як на підставу відхилення тендерної пропозиції цього учасника та оголосив його переможцем.
Це свідчить про дискримінаційний підхід замовника до розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, що є порушенням положень п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: ..недискримінація учасників та рівне ставлення до них…»
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасування рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
По-перше: згідно п. 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 будь-яка заміна або вилучення машин та механізмів зі складу норми може мати місце лише з об'єктивних причин та бути економічно обґрунтованою.
Проведення реконструкції будівлі, що включає в себе демонтажні роботи, влаштування залізобетонних, металевих конструкцій, свердління, пробивання гнізд, отворів, борозен і т.д., без жодного механізму є порушенням технології виконання будівельних робіт та свідчить про штучне заниження ціни тендерної пропозиції учасника торгів.
По-друге: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підпунктом 7 пункту 2 Розділу V тендерної документації зазначається, що у складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги». А також скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Водночас, чинним законодавством не конкретизується визначення терміну «посвідчення», однак, за загальним правилом, під «посвідченням» розуміють офіційний документ, який містить короткі відомості про особу та підтверджує окремий факт її біографії.
До такого документу і відноситься свідоцтво внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018.
У згаданому файлі «61. Посвідчення.pdf» ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" було надано свідоцтво, видане на ім'я Слесара Олександра Петровича – головного інженера ТОВ «Альтернатива-В», у якому зазначається, що даний працівник здобув компетентність на виконання функцій внутрішнього аудитора систем управління якістю за стандартами. Таким чином, учасником ТОВ «Альтернатива-В» було виконано вимоги вищевказаного пп.7 п. 2 Розділу V тендерної документації.
Таким чином, підстави для скасування рішення про відхилення учасника ТОВ «Облбудсервіс» або скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «Альтернатива-В» відсутні.
1. У пропозиції учасника відсутня сканована копія з оригіналу документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018, що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу V тендерної документації.
Відповідно до тлумачення словосполучення «Посвідчення особи», наданого Юридичною енциклопедією : [у 6 т.] / ред. кол. Ю. С. Шемшученко (відп. ред.) [та ін.]. — К. : Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 2002. — Т. 4 : Н — П. — 720 с. — ISBN 966-7492-04-4. (https://leksika.com.ua/19841217/legal/posvidchennya_osobi):
«Посвідчення особи - офіц. документ установленого зразка, що посвідчує особу власника, якому він виданий. Обов'язковими реквізитами П. о. є: номер, прізвище, ім'я, по батькові, фотокартка, підпис власника, підпис відп. посадової особи, печатка установи, яка видала посвідчення, дата видачі тощо. В необхідних випадках вказуються ін. відомості, напр., звання (вчене, військове, спеціальне), посада.»
В складі тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" відсутнє посвідчення внутрішнього аудитора. Наявне в складі пропозиції свідоцтво про те, що Слесар О.П. пройшов певні навчання (файл «61. Посвідчення.pdf») не може бути визнане як належне виконання умов тендерної документації про надання посвідчення внутрішнього аудитора, бо не посвідчує особу власника та не має необхідних реквізитів, не видано ТОВ «Альтернатива-В».
Таким чином в цій частині тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" не відповідає тендерній документації замовника, але не була ним відхилена. Замовник не вказав на відсутність такого документу у складі пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" як на підставу відхилення тендерної пропозиції цього учасника та оголосив його переможцем.
Хоча саме відсутність вищевказаного документу стало підставою для відхилення нашого Товариства згідно протоколу № 92 від 30.03.2021 р.
Це свідчить про дискримінаційний підхід замовника до розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, що є порушенням положень п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: ..недискримінація учасників та рівне ставлення до них…»
2. Для підтвердження того, що учасник може виконати роботи, що є предметом закупівлі, Замовник в п. 2 розділу V тендерної документації вимагав надати кольоровий скан з оригіналу сертифіката «Система управління якістю. Вимоги» згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018. Переможець надав копію сертифіката на систему менеджменту якістю, але стосовн сфери, що не відноситься до предмету закупівлі: виробництво радіаторів, котлів, надання консультативних послуг, тощо, але не будівельних робіт. До речі й основний вид діяльності такого учасника також визначений як виробництво радіаторів та котлів, і серед його видів діяльності згідно наданого Витягу з ЄДР взагалі відсутні будівельні роботи.
Це підтверджує невідповідність учасника тендерній документації та ставить під сумнів його можливість виконання робіт, що є предметом закупівлі.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасування рішення про оголошення ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" переможцем торгів.
Підпунктом 7 пункту 2 Розділу V тендерної документації зазначається, що у складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги». А також скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді посвідчення внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Водночас, чинним законодавством не конкретизується визначення терміну «посвідчення», однак, за загальним правилом, під «посвідченням» розуміють офіційний документ, який містить короткі відомості про особу та підтверджує окремий факт її біографії.
До такого документу і відноситься свідоцтво внутрішнього аудитора систем управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018.
У згаданому файлі «61. Посвідчення.pdf» ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В" було надано свідоцтво, видане на ім'я Слесара Олександра Петровича – головного інженера ТОВ «Альтернатива-В», у якому зазначається, що даний працівник здобув компетентність на виконання функцій внутрішнього аудитора систем управління якістю за стандартами. Таким чином, учасником ТОВ «Альтернатива-В» було виконано вимоги вищевказаного пп.7 п. 2 Розділу V тендерної документації.
Відносно другого твердження, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо відповідності сфери діяльності Учасника (відносно якої було проведено оцінку на відповідність її системі менеджменту якості) характеру робіт за предметом закупівлі. Так само, не встановлено і вимог щодо відповідності основного виду діяльності Учасника за класифікаторами видів економічної діяльності предмету закупівлі. Підсумовуючи вищевказане, інформуємо, що зазначені у вимозі зауваження не можуть бути причиною для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-В". Відповідно, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-14-000064 ● 03e8b5f9c0064068b75972344bd4bbe6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.07.2021
№ 416
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.07.2021 № 416.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
23. UA-2021-03-10-011549-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Північного офісу Державної аудиторської служби, складеного за результатом моніторингу закупівлі «Реконструкція частини радіологічного відділення КНП «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради з встановленням медичного лінійного прискорювача та КТ в м. Житомир, вул. Фещенко - Чопівського 24/4» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) ідентифікатор UA-2021-03-10-011549-b, яким при здійсненні аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Альтернатива-В» (далі – Учасник) встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, повідомляємо: У відповідності до ст. 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Згідно з пунктом 23.1., 23.7 Договору про закупівлю від 12.04.2021 року № 12-21 будь-які доповнення, зміни до цього Договору дійсні і мають юридичну силу, якщо вони здійснені в письмовій формі і підписані повноважними представниками Сторін та є невід’ємною частиною цього Договору. На виконання вимог Північного офісу Держаудитслужби викладених у висновку від 21.07.2021 за ID UA-M-2021-07-14-000064 Департаментом регіонального розвитку надаються документи, що свідчать про вжиття заходів вказаних у резолютивній частині даного висновку, а саме направлений ТОВ «Альтернатива-В» лист за вих. №03.3-2680 від 27.07.2021 з пропозицією про розірвання договору № 12-21 від 12.04.2021 року та проектом додаткової угоди про розірвання вказаного договору (копія додається).
2021-07-28 16:44:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей, оприлюдненому в електронній системі 31.03.2021, не вказав посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності в учасника ТОВ «Альтернатива-В».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ОБЛБУДСЕРВІС |
16 599 948,00
UAH з ПДВ
|
16 503 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" |
18 696 494,00
UAH з ПДВ
|
18 696 494,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ОБЛБУДСЕРВІС #42758071 |
Відхилено |
16 503 900,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 17:02
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" #34760641 |
Переможець |
18 696 494,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 12:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2021 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 11:47
|
Додаткова угода №2.pdf | укладений |
31 січня 2022 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 09:43
|
Додаткова угода № 2 до Д-ру № 12-21 від 12.04.2021.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:14
|
Додаткова угода № 1 до Д-ру № 12-21 від 12.04.2021.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:36
|
201945-Г-1086.zip | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 17:35
|
Договір №12-21 від 12.04.2021.pdf | укладений |
12 квітня 2021 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація документів, що підтверджують надання забезпечення виконання договору. |
Номер договору про закупівлю: | 12-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 23.1. розділу XXIII Договору будівельного підряду № 12-21 від 12.04.2021, у зв`язку зі зміною банківських реквізитів, Сторони дійшли згоди викласти розділ XXV Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 12-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: пункт 4.2. розділу IV викласти у новій редакції; доповнити Договір пунктом 4.15; пункт 15.2 розділу XV викласти в новій редакції; пункт 15.4 розділу XV викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 12-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |