Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Коригування проєктно-вишукувальної документації по об’єкту: «Автомобільна дорога на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро – будівництво»
Очікувана вартість
4 224 576,85 UAH
UA-2021-03-10-011213-b ● 593780f9ab0e444abe7f3f47cb1aa9ee
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Анастасія Галицька +380567448257 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Проєктну документацію на будівництво автомобільної дороги на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро було розроблено у 2006 році генеральним проєктувальником ВАТ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» правонаступником якого являється ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» на замовлення Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області згідно договору від 10 липня 2006 року №4939-П. Розроблену проєктну документацію було надано на розгляд до ДП «ЦС Укрдержінвестекспертизи» та отримано позитивний зведений комплексний висновок від 16 травня 2008 року № 98/197.
Надалі функції замовника на проєктні роботи по об’єкту були передані Управлінню капітального будівництва Дніпропетровської міської ради. У зв’язку зі зміною економічних показників, проєктна документація потребувала коригування кошторисної частини, тому у 2010 році автором проєкту, а саме ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» було виконано роботи з коригування документації з подальшим отриманням позитивного висновку ДП «Укрдержбудекспертиза» щодо кошторисної документації проєкту від 11 жовтня 2010 року № 453-2010/КД. Техніко-економічні показники за результатом висновку були затверджені Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 333-р.
Будівельно-монтажні роботи по об’єкту були розпочаті у 2011 році, через масштабність та тривалість будівництва, у процесі виконання будівельно-монтажних робіт виникали суттєві зміни конструктиву, технічних рішень та економічних факторів, які не можливо було передбачити на стадії розробки проєкту, а також задля прискорення реалізації проєкту було прийнято рішення про необхідність поділу проєкту на пускові комплекси.
Тому проєктна документація об'єкта будівництва потребувала коригування.
На момент укладення договору на коригування проєктно-вишукувальної документації з автором проєкту - ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» замовником виступав Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради.
Договір № 4939-К на коригування проєктно-вишукувальної документації по об’єкту «Автомобільна дорога на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро – будівництво» було укладено 28 липня 2016 року. Після розгляду проєктної документації було отримано експертний звіт ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 25 вересня 2017 року № 295/е/17.
Проте у зв’язку з припиненням робіт з причини тривалої відсутності фінансування будівництва об’єкту, а також таких факторів, як зміна геологічних та геодезичних властивостей території забудови, станом на сьогодні проєкт будівництва потребує комплексного коригування для ефективної його реалізації, а саме виконати: коригування проєктно-кошторисної документації з урахуванням контрольного технічного огляду споруджених раніше конструкцій і фактичного стану поверхні землі на ділянці проробок техногенних ґрунтів щодо противодеформаційних заходів земляного полотна під автодорогу; антикорозійного захисту залізобетонних, бетонних конструкцій та металевих шляхопроводів і підпірних стін не врахованих раніше в проєкті; застосування сучасних матеріалів в конструкції дорожнього одягу автодороги з урахуванням нормативних документів; з оглядом на наявність отворів (провалів ґрунту) в відвідному зливовому колекторі, існуюче підземне обводнення території, а також наявність техногенної розробки в районі розташування проєктованих споруд.
Станом на сьогодні, відповідно до Рішення від 23.02.2021 р. № 96 функції замовника по об'єкту «Автомобільна дорога на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро – будівництво» передано Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі-Замовник).
Під час визначення переговорної процедури Замовником враховано норми Цивільного кодексу України (далі – Кодекс), Законів України «Про авторське право і суміжні права» (далі – Закон про авторське право), «Про архітектурну діяльність». Так, архітектурне рішення – авторський задум щодо просторової, планувальної, функціональної організації, зовнішнього вигляду й інтер'єру об'єкта архітектури, а також інженерного та іншого забезпечення його реалізації, викладений в архітектурній частині проєкту на всіх стадіях проєктування та зафіксований у будь-якій формі; Твір архітектури – твір у галузі мистецтва спорудження будівель і ландшафтних утворень (креслення, ескізи, моделі, збудовані будівлі та споруди, парки, плани населених пунктів тощо). Закон про авторське право передбачає охорону творів архітектури, виражених як проєкти, документація, а також як побудований об’єкт архітектурної діяльності. Охороні підлягають усі твори, як оприлюднені, так і не оприлюднені, як завершені, так і не завершені, незалежно від їх призначення, жанру, обсягу, мети (освіта, інформація, реклама, пропаганда, розваги тощо). При цьому передбачена Законом про авторське право правова охорона поширюється тільки на форму вираження твору й не поширюється на будь-які ідеї, теорії, принципи, методи, процедури, процеси, системи, способи, концепції, відкриття, навіть якщо вони виражені, описані, пояснені, проілюстровані у творі. Право автора на результат його творчої діяльності в галузі архітектури виникає з моменту створення твору (у тому числі проєкту), незалежно від того, був він закінчений і обнародуваний чи ні. Після реалізації проєкту права автора на побудовані будівлі, споруди та інші твори як об'єкти авторського права також належать авторові, якщо вони не були передані за договором, а також з урахуванням норм законодавства щодо прав на службові твори та твори, створені на замовлення. Майнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений у зв'язку з виконанням трудового договору, належать працівникові, який створив цей об'єкт, та юридичній або фізичній особі, де або в якої він працює, спільно, якщо інше не встановлено договором.
Разом з тим, за порушення авторського права відповідно до статті 51 Закону про авторське право передбачається цивільна, адміністративна та кримінальна відповідальність. Цивільна відповідальність може наступити у випадку звернення особи, авторське право якої було порушено, до суду (статті 16 і 432 Кодексу). Цивільна відповідальність може накладатися на правопорушника й господарським судом, якщо власник майнового авторського права, з одного боку, як позивач, і відповідач – з іншого боку, є суб’єктом господарювання. У таких справах судове провадження регулюється нормами Господарського процесуального кодексу України. Адміністративна та кримінальна відповідальність за порушення прав інтелектуальної власності передбачається, зокрема, статтею 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статтею 176 Кримінального кодексу України. Майнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений на замовлення, належать творцеві цього об'єкта та замовникові спільно, якщо інше не встановлено договором. Співавторами є особи, спільною творчою працею яких створено твір. Авторське право на твір, створений у співавторстві, належить усім співавторам незалежно від того, чи утворює такий твір одне нерозривне ціле, чи складається з частин, кожна з яких має самостійне значення. Інші питання співавторства регулюються статтею 13 Закону про авторське право.
Враховуючи той факт, що автором проєкту згідно Договорів, укладених у період 2006-2016 років є ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС». Відповідно до листа інституту від 09 березня 2021 року № 3707 ТДВ «Інститут Дніпродіпротранс» володіє виключними майновими правами інтелектуальної власності на проєктну документацію, оскільки, на момент розробки проєктної документації Інститут виступав у ролі роботодавця (усі розробники (проєктувальники) перебували у офіційно оформлених трудових відносинах з Інститутом та отримували зарплатню за свою роботу). При цьому, ТДВ «Інститут Дніпродіпротранс» не передавав майнові права на вищезазначений службовий твір третім особам.
Відповідно до п.1 ст. 15 Закону України «Про авторське право і суміжні права» майновим правом є: виключне право на використання твору та виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами. При цьому, п.3 ст.15 Закону України «Про архітектурну діяльність», зокрема, встановлено виключне право автора дозволяти чи забороняти переробку або внесення змін до твору.
Тому укладення договору з іншою проєктною організацією на проведення робіт з коригування вказаного об’єкта буде порушенням норм чинного законодавства, як вказувалось вище.
Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності випадку коли існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Договір від 28.07.2016 р. № 4939-К;
2. Лист від 09.03.2021 р. №3707.
Надалі функції замовника на проєктні роботи по об’єкту були передані Управлінню капітального будівництва Дніпропетровської міської ради. У зв’язку зі зміною економічних показників, проєктна документація потребувала коригування кошторисної частини, тому у 2010 році автором проєкту, а саме ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» було виконано роботи з коригування документації з подальшим отриманням позитивного висновку ДП «Укрдержбудекспертиза» щодо кошторисної документації проєкту від 11 жовтня 2010 року № 453-2010/КД. Техніко-економічні показники за результатом висновку були затверджені Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 року № 333-р.
Будівельно-монтажні роботи по об’єкту були розпочаті у 2011 році, через масштабність та тривалість будівництва, у процесі виконання будівельно-монтажних робіт виникали суттєві зміни конструктиву, технічних рішень та економічних факторів, які не можливо було передбачити на стадії розробки проєкту, а також задля прискорення реалізації проєкту було прийнято рішення про необхідність поділу проєкту на пускові комплекси.
Тому проєктна документація об'єкта будівництва потребувала коригування.
На момент укладення договору на коригування проєктно-вишукувальної документації з автором проєкту - ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС» замовником виступав Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради.
Договір № 4939-К на коригування проєктно-вишукувальної документації по об’єкту «Автомобільна дорога на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро – будівництво» було укладено 28 липня 2016 року. Після розгляду проєктної документації було отримано експертний звіт ДП «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 25 вересня 2017 року № 295/е/17.
Проте у зв’язку з припиненням робіт з причини тривалої відсутності фінансування будівництва об’єкту, а також таких факторів, як зміна геологічних та геодезичних властивостей території забудови, станом на сьогодні проєкт будівництва потребує комплексного коригування для ефективної його реалізації, а саме виконати: коригування проєктно-кошторисної документації з урахуванням контрольного технічного огляду споруджених раніше конструкцій і фактичного стану поверхні землі на ділянці проробок техногенних ґрунтів щодо противодеформаційних заходів земляного полотна під автодорогу; антикорозійного захисту залізобетонних, бетонних конструкцій та металевих шляхопроводів і підпірних стін не врахованих раніше в проєкті; застосування сучасних матеріалів в конструкції дорожнього одягу автодороги з урахуванням нормативних документів; з оглядом на наявність отворів (провалів ґрунту) в відвідному зливовому колекторі, існуюче підземне обводнення території, а також наявність техногенної розробки в районі розташування проєктованих споруд.
Станом на сьогодні, відповідно до Рішення від 23.02.2021 р. № 96 функції замовника по об'єкту «Автомобільна дорога на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро – будівництво» передано Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі-Замовник).
Під час визначення переговорної процедури Замовником враховано норми Цивільного кодексу України (далі – Кодекс), Законів України «Про авторське право і суміжні права» (далі – Закон про авторське право), «Про архітектурну діяльність». Так, архітектурне рішення – авторський задум щодо просторової, планувальної, функціональної організації, зовнішнього вигляду й інтер'єру об'єкта архітектури, а також інженерного та іншого забезпечення його реалізації, викладений в архітектурній частині проєкту на всіх стадіях проєктування та зафіксований у будь-якій формі; Твір архітектури – твір у галузі мистецтва спорудження будівель і ландшафтних утворень (креслення, ескізи, моделі, збудовані будівлі та споруди, парки, плани населених пунктів тощо). Закон про авторське право передбачає охорону творів архітектури, виражених як проєкти, документація, а також як побудований об’єкт архітектурної діяльності. Охороні підлягають усі твори, як оприлюднені, так і не оприлюднені, як завершені, так і не завершені, незалежно від їх призначення, жанру, обсягу, мети (освіта, інформація, реклама, пропаганда, розваги тощо). При цьому передбачена Законом про авторське право правова охорона поширюється тільки на форму вираження твору й не поширюється на будь-які ідеї, теорії, принципи, методи, процедури, процеси, системи, способи, концепції, відкриття, навіть якщо вони виражені, описані, пояснені, проілюстровані у творі. Право автора на результат його творчої діяльності в галузі архітектури виникає з моменту створення твору (у тому числі проєкту), незалежно від того, був він закінчений і обнародуваний чи ні. Після реалізації проєкту права автора на побудовані будівлі, споруди та інші твори як об'єкти авторського права також належать авторові, якщо вони не були передані за договором, а також з урахуванням норм законодавства щодо прав на службові твори та твори, створені на замовлення. Майнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений у зв'язку з виконанням трудового договору, належать працівникові, який створив цей об'єкт, та юридичній або фізичній особі, де або в якої він працює, спільно, якщо інше не встановлено договором.
Разом з тим, за порушення авторського права відповідно до статті 51 Закону про авторське право передбачається цивільна, адміністративна та кримінальна відповідальність. Цивільна відповідальність може наступити у випадку звернення особи, авторське право якої було порушено, до суду (статті 16 і 432 Кодексу). Цивільна відповідальність може накладатися на правопорушника й господарським судом, якщо власник майнового авторського права, з одного боку, як позивач, і відповідач – з іншого боку, є суб’єктом господарювання. У таких справах судове провадження регулюється нормами Господарського процесуального кодексу України. Адміністративна та кримінальна відповідальність за порушення прав інтелектуальної власності передбачається, зокрема, статтею 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статтею 176 Кримінального кодексу України. Майнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений на замовлення, належать творцеві цього об'єкта та замовникові спільно, якщо інше не встановлено договором. Співавторами є особи, спільною творчою працею яких створено твір. Авторське право на твір, створений у співавторстві, належить усім співавторам незалежно від того, чи утворює такий твір одне нерозривне ціле, чи складається з частин, кожна з яких має самостійне значення. Інші питання співавторства регулюються статтею 13 Закону про авторське право.
Враховуючи той факт, що автором проєкту згідно Договорів, укладених у період 2006-2016 років є ТДВ «ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС». Відповідно до листа інституту від 09 березня 2021 року № 3707 ТДВ «Інститут Дніпродіпротранс» володіє виключними майновими правами інтелектуальної власності на проєктну документацію, оскільки, на момент розробки проєктної документації Інститут виступав у ролі роботодавця (усі розробники (проєктувальники) перебували у офіційно оформлених трудових відносинах з Інститутом та отримували зарплатню за свою роботу). При цьому, ТДВ «Інститут Дніпродіпротранс» не передавав майнові права на вищезазначений службовий твір третім особам.
Відповідно до п.1 ст. 15 Закону України «Про авторське право і суміжні права» майновим правом є: виключне право на використання твору та виключне право на дозвіл або заборону використання твору іншими особами. При цьому, п.3 ст.15 Закону України «Про архітектурну діяльність», зокрема, встановлено виключне право автора дозволяти чи забороняти переробку або внесення змін до твору.
Тому укладення договору з іншою проєктною організацією на проведення робіт з коригування вказаного об’єкта буде порушенням норм чинного законодавства, як вказувалось вище.
Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності випадку коли існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Договір від 28.07.2016 р. № 4939-К;
2. Лист від 09.03.2021 р. №3707.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 17:21 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проєктно-вишукувальної документації по об’єкту: «Автомобільна дорога на ділянці від вул. Кайдацький шлях до автомобільної дороги Київ–Луганськ–Ізварине, м. Дніпро – будівництво»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
10 березня 2021 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 17:15 |
Лист № 3709.pdf | |
10 березня 2021 17:15 |
Договір № 4939-К.pdf | |
10 березня 2021 17:15 |
Лист № 3707.pdf | |
10 березня 2021 17:15 |
Лист № 3708.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС" #01388420 |
Переможець |
4 224 576,85
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 12:51
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2021 12:42
|
ДУ №4.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2021 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 17:09
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 17:05
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 16:55
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 16:47
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2021 11:46
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 11:39
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
22 березня 2021 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2021 11:29
|
4939-К2.pdf | укладений |
22 березня 2021 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4939-К2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме ануляція ДУ №1 у зв'язку з технічною помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 4939-К2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4939-К2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 4939-К2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 4939-К2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |