Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури
Очікувана вартість
1 810 272,00 UAH
UA-2021-03-10-005221-c ● f274a0d3fce444f78b3df886b580e72b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34468472 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 |
Контактна особа: |
Кондратенко Оксана Володимирівна 380577252066 dpsr@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 14:05 |
Очікувана вартість: | 1 810 272,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 051,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50330000-7: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Технічне завдання до предмету закупівлі викладено у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 (Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку та його структурні підрозділи)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50330000-7 — Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2021 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2021 15:54 |
Перелік змін.docx | |
18 березня 2021 15:53 |
ТД_ТОТС_зміни.docx | |
18 березня 2021 15:52 |
ДОДАТОК 4_ТОТС_зміни.docx | |
10 березня 2021 16:22 |
ДОДАТОК 5_ТОТС_2021.docx | |
10 березня 2021 16:22 |
ДОДАТОК 2_ТОТС_2021.docx | |
10 березня 2021 16:22 |
ДОДАТОК 1_ТОТС_2021.docx | |
10 березня 2021 16:21 |
ДОДАТОК 3_ТОТС_2021.docx |
18 березня 2021 15:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2021 15:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
18 березня 2021 15:53 |
ТД_ТОТС_зміни.docx
|
|||
18 березня 2021 15:52 |
ДОДАТОК 4_ТОТС_зміни.docx
|
|||
10 березня 2021 16:22 |
ДОДАТОК 5_ТОТС_2021.docx
|
|||
10 березня 2021 16:22 |
ДОДАТОК 2_ТОТС_2021.docx
|
|||
10 березня 2021 16:22 |
ДОДАТОК 1_ТОТС_2021.docx
|
|||
10 березня 2021 16:21 |
ДОДАТОК 3_ТОТС_2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати роз’яснення стосовно наявності авторизаційних листів
Дата подання: 15 березня 2021 23:19
Дата відповіді: 18 березня 2021 11:39
В тендерній документації Замовника зазначено, що для підтвердження відповідності та можливості учасника надавати послугу згідно з технічним завданням, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції:
• Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право учасника здійснювати обслуговування Legrand та містити найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro;
• Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право учасника здійснювати обслуговування обладнання Bosh та містити найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro;
• Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право учасника здійснювати обслуговування обладнання Hikvision та містити найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro;
• Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право учасника здійснювати обслуговування обладнання Edge-Core та містити найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro;
• Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право учасника здійснювати обслуговування обладнання Grandstream та містити найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.
• Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право учасника здійснювати обслуговування обладнання Cisco та містити найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro.
Просимо надати роз’яснення:
1. Чи є авторизаційні листи, зазначені Замовником у Додатку №4 тендерної документації при закупівлі послуг вичерпними документами, що підтверджує можливість Учасника надавати послуги, що є предметом цієї закупівлі? Якщо ні, зазначити , які ще документи відповідають цьому критерію.
2. У зв’язку з тим, що серед обладнання, яке зазначено в тендерній документації Замовника в «Переліку обладнання телекомунікаційної інфраструктури» відсутнє обладнання виробника Bosh, Legrand, з якою метою Замовник вимагає надання авторизаційних листів від виробника/дистриб’ютора обладнання/офіційного представника в Україні обладнання Bosh, Legrand?
3. Чи підтверджує Сертифікат спеціаліста, наданий Учасником закупівлі, відповідність та можливість учасника надавати послугу відповідно до тендерної документації Замовника? Якщо ні, поясніть чому саме?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь.
1. Замовником у тендерній документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури), яка складена та затверджена відповідно до вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено повний перелік документів, що підтверджують можливість учасника надавати якісно послугу, що є предметом закупівлі, зокрема авторизаційні листи від виробників/дистриб’юторів обладнання/офіційних представників в Україні, які підтверджують право учасника здійснювати обслуговування обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника, яке вказано у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного надавача послуги, що закуповується.
2. У телекомунікаційній інфраструктурі замовника використовується обладнання торгівельної марки Legrand, а саме, джерела безперебійного живлення різної потужності, та торгівельної марки Bosch, а саме, обладнання звукового оповіщення.
Разом з тим, ця інформація не зазначена у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі, тому замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації згідно з вимогами та нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що сертифікат спеціаліста не надає вичерпної інформації щодо можливості учасника якісно та повноцінно надавати послугу технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання телекомунікаційної інфраструктури та забезпечувати безперебійну роботу телекомунікаційної системи замовника вцілому.
1. Замовником у тендерній документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури), яка складена та затверджена відповідно до вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено повний перелік документів, що підтверджують можливість учасника надавати якісно послугу, що є предметом закупівлі, зокрема авторизаційні листи від виробників/дистриб’юторів обладнання/офіційних представників в Україні, які підтверджують право учасника здійснювати обслуговування обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника, яке вказано у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного надавача послуги, що закуповується.
2. У телекомунікаційній інфраструктурі замовника використовується обладнання торгівельної марки Legrand, а саме, джерела безперебійного живлення різної потужності, та торгівельної марки Bosch, а саме, обладнання звукового оповіщення.
Разом з тим, ця інформація не зазначена у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі, тому замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації згідно з вимогами та нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що сертифікат спеціаліста не надає вичерпної інформації щодо можливості учасника якісно та повноцінно надавати послугу технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання телекомунікаційної інфраструктури та забезпечувати безперебійну роботу телекомунікаційної системи замовника вцілому.
Просимо надати роз’яснення стосовно обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Дата подання: 15 березня 2021 23:21
Дата відповіді: 18 березня 2021 11:41
В тендерній документації Замовника зазначено кваліфікаційний критерій: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. В п. 1.1. зазначено, що Учасником надається:
Інформаційна Довідка (в довільній формі) підписана учасником (уповноваженою особою учасника) щодо наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, технологій, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі.
Просимо роз’яснити, наявність якого саме обладнання та матеріально-технічної бази та технології має підтвердити Учасник закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь.
Замовником у тендерній документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури), яка складена та затверджена відповідно до вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 5 Закону, відповідно до частини другої статті 16 Закону вказано перелік кваліфікаційних критеріїв, а також перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
В інформаційній Довідці, складеній учасником у довільній формі, щодо наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, технологій, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі, учасник має зазначити всю інформацію, яку вважає за потрібне, щодо його технічних можливостей для надання якісної послуги в повному обсязі відповідно до вимог замовника щодо специфіки послуги, що є предметом закупівлі, які зазначено у тендерній документації замовника та Додатках до неї.
Замовником у тендерній документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури), яка складена та затверджена відповідно до вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 5 Закону, відповідно до частини другої статті 16 Закону вказано перелік кваліфікаційних критеріїв, а також перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
В інформаційній Довідці, складеній учасником у довільній формі, щодо наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, технологій, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі, учасник має зазначити всю інформацію, яку вважає за потрібне, щодо його технічних можливостей для надання якісної послуги в повному обсязі відповідно до вимог замовника щодо специфіки послуги, що є предметом закупівлі, які зазначено у тендерній документації замовника та Додатках до неї.
Просимо надати роз’яснення стосовно наявності у учасника автотранспортного засобу.
Дата подання: 15 березня 2021 23:23
Дата відповіді: 18 березня 2021 11:42
В тендерній документації Замовника зазначено кваліфікаційний критерій: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. В п. 1.4. зазначено, що Учасником надається: довідка в довільній формі про наявність у учасника автотранспортного засобу (власного, орендованого, тощо) для забезпечення невідкладного реагування.
Просимо надати роз’яснення:
1. У зв’язку з тим, що предметом зазначеної закупівлі є технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури, яким чином наявність у Учасника автотранспортного засобу (власного, орендованого, тощо) може бути підтвердженням кваліфікації Учасника?
2. Який саме автотранспортний засіб повинен мати Учасник (легковий чи вантажний)? Чи потрібно бути встановлене на автотранспортному засобі додаткове обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь.
1. Замовником у тендерній документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури), яка складена та затверджена відповідно до вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 5 Закону, відповідно до частини другої статті 16 Закону вказано перелік кваліфікаційних критеріїв, а також перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради відповідно до наданих повноважень згідно з нормами чинного законодавства України, Положення про Департамент, затвердженого рішенням сесії Харківської міської ради, організовує роботу Центру надання адміністративних послуг міста Харкова (ЦНАП), вживає заходів щодо вдосконалення його роботи та безперебійного функціонування всіх структурних підрозділів Департаменту, зокрема телекомунікаційних систем, обладнання різної складності та функціональності.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про адміністративні послуги» державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах відкритості та прозорості, оперативності та своєчасності, доступності інформації про надання адміністративних послуг, захищеності персональних даних, доступності та зручності для суб’єктів звернень.
Система ЦНАП міста Харкова складається з 11 територіальних підрозділів, що розташовані в різних районах міста з метою наближення послуг до місця проживання суб’єктів звернень, забезпечення зручних та доступних умов отримання послуг в межах міста.
Адреси структурних підрозділів Департаменту, в яких надається послуга, що є предметом закупівлі, вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
З метою вдосконалення надання адміністративних послуг населенню Департаментом вживаються заходи щодо створення доступних та зручних умов для отримання адміністративних послуг, гарантованого отримання послуг, планування особистого часу суб’єктів звернень та його економія, отримання інформаційних повідомлень, нагадувань та інше, організації безперервної роботи суміжних систем, які пов’язані обміном інформаційними потоками та документообігом з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також, для адміністраторів ЦНАП забезпечуються умови для ефективного, якісного обслуговування суб’єктів звернень, планування робочого часу тощо.
Забезпечення Департаментом безперебійного функціонування, оновлення та технічної підтримки, поточного ремонту обладнання телекомунікаційної інфраструктури, яке встановлено у ЦНАП м. Харкова та його територіальних підрозділах на робочих місцях адміністраторів ЦНАП, центральному сервері та на іншому обладнанні, сприяє організації якісного надання адміністративних послуг та є суспільноважливим для комфортності життя у громаді.
Вимога замовника щодо наявності у учасника автотранспортного засобу сформована з метою визначення найбільш надійного надавача послуги, що закуповується, та обумовлена необхідністю обов’язкового забезпечення учасником невідкладного реагування впродовж однієї години при виникненні збою в роботі системи або несправностей обладнання телекомунікаційної інфраструктури, враховуючи територіальну віддаленість структурних підрозділів Департаменту.
Також, якісне надання послуги, що є предметом закупівлі, передбачає швидке та невідкладне переміщення працівників учасника між об’єктами обслуговування. При неможливості виконання поточного ремонту обладнання за адресою його функціонування, учасник повинен в найкоротший термін забезпечити перевезення несправного обладнання до місця його ремонту, а після ремонту до місця його встановлення.
Таким чином, наявність у учасника автотранспортного засобу (власного, орендованого, тощо) є важливим показником для підтвердження кваліфікації учасника та його можливості виконання умов Договору про закупівлю.
2. Обмеження та/або додаткові вимоги до типу/виду/марки автотранспортного засобу та додаткового обладнання замовником не встановлюються.
1. Замовником у тендерній документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури), яка складена та затверджена відповідно до вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 5 Закону, відповідно до частини другої статті 16 Закону вказано перелік кваліфікаційних критеріїв, а також перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради відповідно до наданих повноважень згідно з нормами чинного законодавства України, Положення про Департамент, затвердженого рішенням сесії Харківської міської ради, організовує роботу Центру надання адміністративних послуг міста Харкова (ЦНАП), вживає заходів щодо вдосконалення його роботи та безперебійного функціонування всіх структурних підрозділів Департаменту, зокрема телекомунікаційних систем, обладнання різної складності та функціональності.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про адміністративні послуги» державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах відкритості та прозорості, оперативності та своєчасності, доступності інформації про надання адміністративних послуг, захищеності персональних даних, доступності та зручності для суб’єктів звернень.
Система ЦНАП міста Харкова складається з 11 територіальних підрозділів, що розташовані в різних районах міста з метою наближення послуг до місця проживання суб’єктів звернень, забезпечення зручних та доступних умов отримання послуг в межах міста.
Адреси структурних підрозділів Департаменту, в яких надається послуга, що є предметом закупівлі, вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
З метою вдосконалення надання адміністративних послуг населенню Департаментом вживаються заходи щодо створення доступних та зручних умов для отримання адміністративних послуг, гарантованого отримання послуг, планування особистого часу суб’єктів звернень та його економія, отримання інформаційних повідомлень, нагадувань та інше, організації безперервної роботи суміжних систем, які пов’язані обміном інформаційними потоками та документообігом з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також, для адміністраторів ЦНАП забезпечуються умови для ефективного, якісного обслуговування суб’єктів звернень, планування робочого часу тощо.
Забезпечення Департаментом безперебійного функціонування, оновлення та технічної підтримки, поточного ремонту обладнання телекомунікаційної інфраструктури, яке встановлено у ЦНАП м. Харкова та його територіальних підрозділах на робочих місцях адміністраторів ЦНАП, центральному сервері та на іншому обладнанні, сприяє організації якісного надання адміністративних послуг та є суспільноважливим для комфортності життя у громаді.
Вимога замовника щодо наявності у учасника автотранспортного засобу сформована з метою визначення найбільш надійного надавача послуги, що закуповується, та обумовлена необхідністю обов’язкового забезпечення учасником невідкладного реагування впродовж однієї години при виникненні збою в роботі системи або несправностей обладнання телекомунікаційної інфраструктури, враховуючи територіальну віддаленість структурних підрозділів Департаменту.
Також, якісне надання послуги, що є предметом закупівлі, передбачає швидке та невідкладне переміщення працівників учасника між об’єктами обслуговування. При неможливості виконання поточного ремонту обладнання за адресою його функціонування, учасник повинен в найкоротший термін забезпечити перевезення несправного обладнання до місця його ремонту, а після ремонту до місця його встановлення.
Таким чином, наявність у учасника автотранспортного засобу (власного, орендованого, тощо) є важливим показником для підтвердження кваліфікації учасника та його можливості виконання умов Договору про закупівлю.
2. Обмеження та/або додаткові вимоги до типу/виду/марки автотранспортного засобу та додаткового обладнання замовником не встановлюються.
Виключити авторизаційні листи виробників Bosh та Legrand.
Дата подання: 15 березня 2021 23:44
Дата відповіді: 18 березня 2021 11:43
В тендерній документації Замовника зазначено, що для підтвердження відповідності та можливості учасника надавати послугу згідно з технічним завданням, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції авторизаційні листи від виробника/дистриб’ютора обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право учасника здійснювати обслуговування обладнання Legrand, Bosh. У зв’язку з тим, що серед обладнання, яке зазначено в тендерній документації Замовника відсутнє обладнання виробника Bosh, Legrand вимагаємо виключення з тендерної документації Замовника вимоги зазначеної в Додатку №4 до тендерної документації Замовника, а саме: надання авторизаційних листів від виробника/дистриб’ютора обладнання/офіційного представника в Україні обладнання Bosh, Legrand.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь.
У телекомунікаційній інфраструктурі замовника використовується обладнання торгівельної марки Legrand, а саме, джерела безперебійного живлення різної потужності, та торгівельної марки Bosch, а саме, обладнання звукового оповіщення.
Разом з тим, ця інформація не зазначена у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі, тому замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації згідно з вимогами та нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
У телекомунікаційній інфраструктурі замовника використовується обладнання торгівельної марки Legrand, а саме, джерела безперебійного живлення різної потужності, та торгівельної марки Bosch, а саме, обладнання звукового оповіщення.
Разом з тим, ця інформація не зазначена у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі, тому замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації згідно з вимогами та нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 15 березня 2021 23:47
Дата відповіді: 18 березня 2021 11:45
Вимога:
В тендерній документації Замовника в п 1.4. зазначено, що Учасником
надається: довідка в довільній формі про наявність у учасника
автотранспортного засобу (власного, орендованого, тощо) для
забезпечення невідкладного реагування.
У зв’язку з тим, наявність чи відсутність у Учасника автотранспортного
засобу (власного, орендованого, тощо) ніяким чином не підтверджує
можливість належного надання Учасником послуги, що є предметом
закупівлі, та є дискримінаційним по відношенню до учасників закупівлі,
вимагаємо внесення змін до тендерної документації Замовника, а саме
виключення вимоги надання довідки в довільній формі про наявність у
учасника автотранспортного засобу (власного, орендованого, тощо) для
забезпечення невідкладного реагування та документів, що підтверджують
наявність цього факту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь.
Замовником у тендерній документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури), яка складена та затверджена відповідно до вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 5 Закону, відповідно до частини другої статті 16 Закону вказано перелік кваліфікаційних критеріїв, а також перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради відповідно до наданих повноважень згідно з нормами чинного законодавства України, Положення про Департамент, затвердженого рішенням сесії Харківської міської ради, організовує роботу Центру надання адміністративних послуг міста Харкова (ЦНАП), вживає заходів щодо вдосконалення його роботи та безперебійного функціонування всіх структурних підрозділів Департаменту, зокрема телекомунікаційних систем, обладнання різної складності та функціональності.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про адміністративні послуги» державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах відкритості та прозорості, оперативності та своєчасності, доступності інформації про надання адміністративних послуг, захищеності персональних даних, доступності та зручності для суб’єктів звернень.
Система ЦНАП міста Харкова складається з 11 територіальних підрозділів, що розташовані в різних районах міста з метою наближення послуг до місця проживання суб’єктів звернень, забезпечення зручних та доступних умов отримання послуг в межах міста.
Адреси структурних підрозділів Департаменту, в яких надається послуга, що є предметом закупівлі, вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
З метою вдосконалення надання адміністративних послуг населенню Департаментом вживаються заходи щодо створення доступних та зручних умов для отримання адміністративних послуг, гарантованого отримання послуг, планування особистого часу суб’єктів звернень та його економія, отримання інформаційних повідомлень, нагадувань та інше, організації безперервної роботи суміжних систем, які пов’язані обміном інформаційними потоками та документообігом з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також, для адміністраторів ЦНАП забезпечуються умови для ефективного, якісного обслуговування суб’єктів звернень, планування робочого часу тощо.
Забезпечення Департаментом безперебійного функціонування, оновлення та технічної підтримки, поточного ремонту обладнання телекомунікаційної інфраструктури, яке встановлено у ЦНАП м. Харкова та його територіальних підрозділах на робочих місцях адміністраторів ЦНАП, центральному сервері та на іншому обладнанні, сприяє організації якісного надання адміністративних послуг та є суспільноважливим для комфортності життя у громаді.
Вимога замовника щодо наявності у учасника автотранспортного засобу сформована з метою визначення найбільш надійного надавача послуги, що закуповується, та обумовлена необхідністю обов’язкового забезпечення учасником невідкладного реагування впродовж однієї години при виникненні збою в роботі системи або несправностей обладнання телекомунікаційної інфраструктури, враховуючи територіальну віддаленість структурних підрозділів Департаменту.
Також, якісне надання послуги, що є предметом закупівлі, передбачає швидке та невідкладне переміщення працівників учасника між об’єктами обслуговування. При неможливості виконання поточного ремонту обладнання за адресою його функціонування, учасник повинен в найкоротший термін забезпечити перевезення несправного обладнання до місця його ремонту, а після ремонту до місця його встановлення.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки замовник не обмежує учасників щодо приналежності, форми користування, типу/виду/марки автотранспортного засобу, разом з тим, наявність у учасника автотранспортного засобу (власного, орендованого, тощо) є важливим показником для підтвердження кваліфікації учасника та його можливості виконання умов Договору про закупівлю.
Замовником у тендерній документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури), яка складена та затверджена відповідно до вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 5 Закону, відповідно до частини другої статті 16 Закону вказано перелік кваліфікаційних критеріїв, а також перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради відповідно до наданих повноважень згідно з нормами чинного законодавства України, Положення про Департамент, затвердженого рішенням сесії Харківської міської ради, організовує роботу Центру надання адміністративних послуг міста Харкова (ЦНАП), вживає заходів щодо вдосконалення його роботи та безперебійного функціонування всіх структурних підрозділів Департаменту, зокрема телекомунікаційних систем, обладнання різної складності та функціональності.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про адміністративні послуги» державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах відкритості та прозорості, оперативності та своєчасності, доступності інформації про надання адміністративних послуг, захищеності персональних даних, доступності та зручності для суб’єктів звернень.
Система ЦНАП міста Харкова складається з 11 територіальних підрозділів, що розташовані в різних районах міста з метою наближення послуг до місця проживання суб’єктів звернень, забезпечення зручних та доступних умов отримання послуг в межах міста.
Адреси структурних підрозділів Департаменту, в яких надається послуга, що є предметом закупівлі, вказані у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
З метою вдосконалення надання адміністративних послуг населенню Департаментом вживаються заходи щодо створення доступних та зручних умов для отримання адміністративних послуг, гарантованого отримання послуг, планування особистого часу суб’єктів звернень та його економія, отримання інформаційних повідомлень, нагадувань та інше, організації безперервної роботи суміжних систем, які пов’язані обміном інформаційними потоками та документообігом з суб’єктами надання адміністративних послуг, а також, для адміністраторів ЦНАП забезпечуються умови для ефективного, якісного обслуговування суб’єктів звернень, планування робочого часу тощо.
Забезпечення Департаментом безперебійного функціонування, оновлення та технічної підтримки, поточного ремонту обладнання телекомунікаційної інфраструктури, яке встановлено у ЦНАП м. Харкова та його територіальних підрозділах на робочих місцях адміністраторів ЦНАП, центральному сервері та на іншому обладнанні, сприяє організації якісного надання адміністративних послуг та є суспільноважливим для комфортності життя у громаді.
Вимога замовника щодо наявності у учасника автотранспортного засобу сформована з метою визначення найбільш надійного надавача послуги, що закуповується, та обумовлена необхідністю обов’язкового забезпечення учасником невідкладного реагування впродовж однієї години при виникненні збою в роботі системи або несправностей обладнання телекомунікаційної інфраструктури, враховуючи територіальну віддаленість структурних підрозділів Департаменту.
Також, якісне надання послуги, що є предметом закупівлі, передбачає швидке та невідкладне переміщення працівників учасника між об’єктами обслуговування. При неможливості виконання поточного ремонту обладнання за адресою його функціонування, учасник повинен в найкоротший термін забезпечити перевезення несправного обладнання до місця його ремонту, а після ремонту до місця його встановлення.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки замовник не обмежує учасників щодо приналежності, форми користування, типу/виду/марки автотранспортного засобу, разом з тим, наявність у учасника автотранспортного засобу (власного, орендованого, тощо) є важливим показником для підтвердження кваліфікації учасника та його можливості виконання умов Договору про закупівлю.
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 15 березня 2021 23:48
Дата відповіді: 18 березня 2021 15:09
Вимога.
В тендерній документації Замовника зазначено, що для підтвердження
відповідності та можливості учасника надавати послугу згідно з
технічним завданням, учасник повинен надати у складі своєї тендерної
пропозиції: Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора
обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право
учасника здійснювати обслуговування Legrand та містити найменування
Замовника, та номер оголошення в електронній системі закупівель
ProZorro; Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора
обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право
учасника здійснювати обслуговування обладнання Bosh та містити
найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі
закупівель ProZorro; Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора
обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право
учасника здійснювати обслуговування обладнання Hikvision та містити
найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі
закупівель ProZorro; Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора
обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право
учасника здійснювати обслуговування обладнання Edge-Core та містити
найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі
закупівель ProZorro; Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора
обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право
учасника здійснювати обслуговування обладнання Grandstream та містити
найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі
закупівель ProZorro. Авторизаційний лист від виробника/дистриб’ютора
обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право
учасника здійснювати обслуговування обладнання Cisco та містити
найменування Замовника, та номер оголошення в електронній системі
закупівель ProZorro.
У зв’язку з тим, що предметом даної закупівлі є закупівля послуг, а
саме: технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання
телекомунікаційної інфраструктури, а авторизаційні листи надаються
тільки постачальнику обладнання, Замовник, встановлюючи зазначену вище
вимогу у тендерній документації, усвідомлено обмежує коло учасників,
які можуть надати відповідні листи.
Вважаємо, що вимога, встановлена Замовником, щодо надання зазначених
авторизаційних листів є дискримінаційною по відношенню до учасників,
тому вимагаємо внесення змін до тендерної документації Замовника, а
саме виключення вимоги надання авторизаційних листів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь.
Замовником у тендерній документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури), яка складена та затверджена відповідно до вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено повний перелік документів, що підтверджують можливість учасника надавати якісно послугу, що є предметом закупівлі, зокрема авторизаційні листи від виробників/дистриб’юторів обладнання/офіційних представників в Україні, які підтверджують право учасника здійснювати обслуговування обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника, яке вказано у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного надавача послуги, що закуповується.
Замовником вимагається надання авторизаційних листів від виробників/дистриб’юторів обладнання/офіційних представників в Україні, які підтверджують можливість учасника здійснювати саме обслуговування обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника.
Авторизаційні листи використовуються в багатьох ситуаціях, але в даному випадку - для авторизації, підтвердження та гарантії якісного постгарантійного обслуговування обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника потенційними надавачами послуги, що є предметом закупівлі.
Авторизаційні листи надані виробником / дистриб’ютором обладнання /офіційним представником в Україні надають вичерпну інформацію щодо можливості учасника виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника саме у такому складі обладнання та підтверджують відповідну кваліфікацію працівників і наявність належної матеріально-технічної бази учасника в обсязі, достатньому для виконання Договору про закупівлю.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що вимога щодо надання авторизаційних листів від виробників або дистриб’юторів обладнання або офіційних представників в Україні, які підтверджують право учасника здійснювати обслуговування обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника, не є дискримінаційною, оскільки не обмежує учасників у виборі уповноважених представників виробників обладнання, яке зазначено у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації замовника.
Замовником у тендерній документації закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури), яка складена та затверджена відповідно до вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі», зазначено повний перелік документів, що підтверджують можливість учасника надавати якісно послугу, що є предметом закупівлі, зокрема авторизаційні листи від виробників/дистриб’юторів обладнання/офіційних представників в Україні, які підтверджують право учасника здійснювати обслуговування обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника, яке вказано у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації закупівлі.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного надавача послуги, що закуповується.
Замовником вимагається надання авторизаційних листів від виробників/дистриб’юторів обладнання/офіційних представників в Україні, які підтверджують можливість учасника здійснювати саме обслуговування обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника.
Авторизаційні листи використовуються в багатьох ситуаціях, але в даному випадку - для авторизації, підтвердження та гарантії якісного постгарантійного обслуговування обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника потенційними надавачами послуги, що є предметом закупівлі.
Авторизаційні листи надані виробником / дистриб’ютором обладнання /офіційним представником в Україні надають вичерпну інформацію щодо можливості учасника виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника саме у такому складі обладнання та підтверджують відповідну кваліфікацію працівників і наявність належної матеріально-технічної бази учасника в обсязі, достатньому для виконання Договору про закупівлю.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що вимога щодо надання авторизаційних листів від виробників або дистриб’юторів обладнання або офіційних представників в Україні, які підтверджують право учасника здійснювати обслуговування обладнання телекомунікаційної інфраструктури замовника, не є дискримінаційною, оскільки не обмежує учасників у виборі уповноважених представників виробників обладнання, яке зазначено у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-10-005221-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ЦІРЮК СТАНІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2725601151
Виключити авторизаційні листи виробників Bosh та Legrand.
В тендерній документації Замовника зазначено, що для підтвердження
відповідності та можливості учасника надавати послугу згідно з
технічним завданням, учасник повинен надати у складі своєї тендерної
пропозиції авторизаційні листи від виробника/дистриб’ютора
обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право
учасника здійснювати обслуговування обладнання Legrand, Bosh.
У зв’язку з тим, що серед обладнання, яке зазначено в тендерній
документації Замовника відсутнє обладнання виробника Bosh, Legrand
вимагаємо виключення з тендерної документації Замовника вимоги
зазначеної в Додатку №4 до тендерної документації Замовника, а саме:
надання авторизаційних листів від виробника/дистриб’ютора
обладнання/офіційного представника в Україні обладнання Bosh, Legrand.
Розгорнути
Згорнути
відповідності та можливості учасника надавати послугу згідно з
технічним завданням, учасник повинен надати у складі своєї тендерної
пропозиції авторизаційні листи від виробника/дистриб’ютора
обладнання/офіційного представника в Україні, що підтверджує право
учасника здійснювати обслуговування обладнання Legrand, Bosh.
У зв’язку з тим, що серед обладнання, яке зазначено в тендерній
документації Замовника відсутнє обладнання виробника Bosh, Legrand
вимагаємо виключення з тендерної документації Замовника вимоги
зазначеної в Додатку №4 до тендерної документації Замовника, а саме:
надання авторизаційних листів від виробника/дистриб’ютора
обладнання/офіційного представника в Україні обладнання Bosh, Legrand.
Скасована
Дата: 15 березня 2021 23:43
Причина: Помилка
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-виробнича фірма "РІВАС" |
1 730 268,00
UAH з ПДВ
|
1 730 268,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" |
1 790 100,00
UAH з ПДВ
|
1 790 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-виробнича фірма "РІВАС" #21227104 |
Переможець |
1 730 268,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 09:43
|
12.04.2021 1583 РІВАС.pdf | укладений |
13 квітня 2021 09:40
|