Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт малих архітектурних форм (пам`ятників) по місту
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-03-10-004497-c ● 56b6b7d7dd2b48f89ba0318efa82895c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92520000-2: Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Поточний ремонт малих архітектурних форм (пам`ятників) по місту.
• ДК 021:2015 - 92520000-2: Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 01.09.2021.
• Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 120 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 16.03.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 19.03.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 600,00 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (договірна ціна/калькуляція/кошторис).
Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника інформаціі про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток №2), учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі. Розрахунки у документах повинні відповідати вимогам Додатку №2, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України.
Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначається по усіх складових вартості послуг, розрахованих у договірній ціні яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків із урахуванням обсягів послуг та їх вартості.
У разі виявлення Замовником невідповідності складових запропонованих послуг- складовим послуг, визначеними вимогами Додатку №2, або розрахунки не будуть відповідати завданню, така пропозиція учасника за рішенням Замовника відхиляється, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Оголошенні, зокрема у технічній частині предмета закупівлі.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації).
• Календарний графік надання послуг.
• Довідка в довільній формі щодо наявності маляра – штукатура, художника, та працівників робітничих професій, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуги. На кожного працівника, зазначеного в довідці надати:
- копію власного штатного розпису/ витягу з власного штатного розпису;
- накази на призначення (цивільно-правовий договір);
- копії трудових книжок.
• Документи, що підтверджують досвід Учасника у виконанні аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів):
* аналогічним договором вважається договір на надання послуг по поточному ремонту малих архітектурних форм (пам`ятників) по місту.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів) учасник має надати:
- договір(и), зазначений(і) в гарантійному листі, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/спеціфікаціями до договору;
- акти виконаних робіт у повному обсязі;
- довідки про вартість виконаних робіт у повному обсязі.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Поточний ремонт малих архітектурних форм (пам`ятників) по місту.
• ДК 021:2015 - 92520000-2: Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 01.09.2021.
• Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 120 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 16.03.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 19.03.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 600,00 грн. (0,5%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (договірна ціна/калькуляція/кошторис).
Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника інформаціі про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток №2), учасник, у складі своєї пропозиції повинен надати розрахунок вартості послуг, які є предметом закупівлі. Розрахунки у документах повинні відповідати вимогам Додатку №2, а загальна вартість пропозиції повинна включати усі податки, збори, та інші платежі, передбачені чиним законодавством України.
Вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, визначається по усіх складових вартості послуг, розрахованих у договірній ціні яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків із урахуванням обсягів послуг та їх вартості.
У разі виявлення Замовником невідповідності складових запропонованих послуг- складовим послуг, визначеними вимогами Додатку №2, або розрахунки не будуть відповідати завданню, така пропозиція учасника за рішенням Замовника відхиляється, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Оголошенні, зокрема у технічній частині предмета закупівлі.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації).
• Календарний графік надання послуг.
• Довідка в довільній формі щодо наявності маляра – штукатура, художника, та працівників робітничих професій, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуги. На кожного працівника, зазначеного в довідці надати:
- копію власного штатного розпису/ витягу з власного штатного розпису;
- накази на призначення (цивільно-правовий договір);
- копії трудових книжок.
• Документи, що підтверджують досвід Учасника у виконанні аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів):
* аналогічним договором вважається договір на надання послуг по поточному ремонту малих архітектурних форм (пам`ятників) по місту.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів) учасник має надати:
- договір(и), зазначений(і) в гарантійному листі, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/спеціфікаціями до договору;
- акти виконаних робіт у повному обсязі;
- довідки про вартість виконаних робіт у повному обсязі.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт малих архітектурних форм (пам`ятників) по місту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 92520000-2 — Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2021 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 15:08 |
Оголошення.doc | |
10 березня 2021 15:08 |
Додаток №1 Проект договору.docx | |
10 березня 2021 15:08 |
Додаток №2.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сумипрестиж" #38136978 |
Відхилено |
89 995,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 14:38
|
КП Спеціалізований комбінат #33078477 |
Переможець |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 09:35
|
Договір №131-б_0001.pdf | укладений |
05 квітня 2021 09:35
|